Страници: 1 2 [3]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Интегрирана система за градски транспорт на гр. Русе - 2 етап  (Прочетена 34497 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2603


Профил Ел. поща
« Отговор #30 -: ноември 19, 2020, 07:30:54 »

Парите усвоихме, обекта приехме, достъпна среда пак нямаме.


Вътре в пасарелката е сравнително чисто. Има едно единствено строшено стъкло. Тук-там плочките са се разлепили, лайсните по ръба на стъпалата са тръгнали. Евтинко, особено ако сравнявам с подлеза на математическата.

« Последна редакция: ноември 19, 2020, 07:32:50 от vesel » Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2013


Профил Ел. поща
« Отговор #31 -: ноември 19, 2020, 11:29:59 »

И въпреки всичко, точно тази пасарелка беше безкрайно необходима за жителите и гостите на "Чародейка", които по някаква причина са пеша. Асансьорът работи и наистина дава възможност на инвалиди, възрастни и трудно подвижни хора и майки с колички да слизат към "Родина" и оттам към града.
Преди пасарелката алтернативите на тези хора бяха стръмните, неравни и тесни тротоари на бул. "Христо Ботев" или ул. "Изгрев" от другия край на "Чародейка", плюс опасни пресичания с лоша видимост, а тролейбусните стълбове на "Христо Ботев" пък правят мисията за количка съвсем невъзможна. Другата алтернатива беше пресичане на бул. "България" напряко, малко под днешната пасарелка, пак мисия опасна и невъзможна за трудноподвижните и с колички хора.
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2603


Профил Ел. поща
« Отговор #32 -: ноември 21, 2020, 12:32:42 »

Да де, но и в момента средата е недостъпна. Както се вижда на снимката, подходът откъм "Кадин мост" е стръмен с настилка от стар фрезован асфалт. За мен това не е довършена работа. Направихме нещо, за да усвоим едни пари, а кога ще го вържем както трябва с останалата инфраструктура не се знае.
« Последна редакция: ноември 21, 2020, 12:36:10 от vesel » Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2013


Профил Ел. поща
« Отговор #33 -: ноември 21, 2020, 12:45:41 »

...подходът откъм "Кадин мост" е стръмен с настилка от стар фрезован асфалт
Факт! Но с всичките му недостатъци, е в пъти по-добре от старите варианти.
Активен
JMM
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 645


Профил
« Отговор #34 -: ноември 21, 2020, 10:01:10 »

Направихме нещо, за да усвоим едни пари

Не може и не трябва да се разсъждава по този начин, да се вменява твърдение как действията на Община Русе са водени от користните цели - "да усвоим едни пари" ....

На всичко направено постоянно да се търсят недостатъците и да не се забелязват предимствата ...

Много е грозно подобно мислене.
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2603


Профил Ел. поща
« Отговор #35 -: ноември 21, 2020, 11:33:53 »

Да, да, знам.
А в подлеза на МГ наринахме едни пари, за да...
Активен
JMM
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 645


Профил
« Отговор #36 -: ноември 25, 2020, 11:18:27 »

Много вероятно, идеята и реализацията на Доходното здание за времето си да е била считана като ненужен и разточително скъп проект.

Много вероятно идеята за проект на сграда на Община Русе, като тази от снимката по долу, това с което не успяхме да се сдобием, да е било считано като ненужен и разточително скъп проект...

Obshtina.jpg
Интегрирана система за градски транспорт на гр. Русе - 2 етап
* Obshtina.jpg (52.06 KB, 960x357 - видяно 36 пъти.)
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2603


Профил Ел. поща
« Отговор #37 -: ноември 27, 2020, 07:09:26 »

И общото с темата е?
Активен
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.082 секунди с 26 запитвания. (Pretty URLs adds 0.013s, 2q)

Google e прегледал тази страница ноември 25, 2020, 08:36:00