Страници: 1 ... 26 27 [28] 29   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Може би, ще се усмихне щастието и на летище Русе  (Прочетена 269490 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4835



Профил Ел. поща
« Отговор #405 -: юни 05, 2020, 09:35:54 »

Фирмата-кандидат за летище Русе търси шивачки


За китайските инвестиции в България може да се кажат две неща - винаги са мащабни и никога не се случват, особено в Русе

През февруари тази година, общинските съветници гласуваха с „да“, общината да даде предварително съгласие за продажба на летище Щръклево. Купувач е фирмата "Еонметалл България" ООД, в която основният капитал е малайзийски. Сега ще се разбере дали и малайзийските интереси са като китайските.

Читателка на „Dunavmost.com“ сигнализира, че е видяла обява за работа на същата фирма, но…..не за стюардеси, пилоти, навигатори или авиационни диспечери. Крупният инвеститор се оказа, че набира шивачки за производство на маски.

Обявата е публикувана днес, 05 юни: Обява за помощен персонал за производство

Това поражда сериозни съмнения за намеренията на въпросната фирма. Проучена ли е била предварително от общинските съветници, гласували й доверие?

Това, което се знае за дружеството е, че е създадено на 7 август миналата година. Собственици към онзи момент са Гох Ченг Хуан от Малайзия, член на борда на директорите на Еonmetall Group - малайзийска компания за машини и оборудване за стоманената индустрия, както и основател на малайзийския производител на стомана Leader Steel Holdings. Тан Киан Чуан, също малайзийски гражданин, и русенецът Антон Стайков, който в документацията до общинския съвет е представен като търговски директор в Еonmetall Group за периода 2014-2018 г. На 25 ноември капиталът на "Еонметалл България" е вдигнат от 1000 на 2000 лв. Като с по 16.7% дял влизат двама американски граждани: Надер Бадри Шахин, пак според документацията, генерален директор на Six Forks Investment, и Азиз Седер, изпълнителен директор нa Tameer Steel Company. Българинът реално има най-голям дял - 33.2%, а двамата малайзийци – по 16.7%.

Сега същата тази фирма търси шивачки. Какво ще изгражда тя на летище Щръклево и има ли изобщо инвестиционни намерения? Недоумение пораждат и заявените интереси на фирмата – от строене на магистрала, после мост, та до летище.

Представяте ли си шивашката фирма „Тол мен“ да стане главен инвеститор в строежа на нов терминал на Хийтроу във Великобритания?! Инвестиционното намерение в случая наподобява точно този абсурден пример.

Източник: https://www.dunavmost.com/novini/firmata-kandidat-za-letishte-ruse-tarsi-shivachki



Впрочем, въпросната обява, едва публикувана в Jobs.bg, вече е изтекла - още в деня на публикуването...
« Последна редакция: юни 05, 2020, 09:40:02 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 438



Профил Ел. поща
« Отговор #406 -: юни 06, 2020, 01:05:55 »

Да го кажа и тук - няма кой да дойде да вземе летище Русе и да го направи конкуренция на Мюнхен и Истанбул. На първо време ще е конкуренция на селскостопанското до Плевен и на Горна Оряховица. В тоя смисъл е нормално фирмата да не търси "пилоти", еле пък в джобс-а. Тей че волните интерпретации могат да са в много посоки, но очакванията трябва да са реалистични. Дори и да го вземе някой смислен инвеститор това летище, редовни пътнически полети не може да има поне за 4-5 години, докато се обнови, лицензира и т.н. Ето защо ако просто работи като летище, ако приема чартъри и частни самолети, това ще е предостатъчно и това трябва да очакваме.
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4835



Профил Ел. поща
« Отговор #407 -: януари 11, 2021, 07:02:40 »

Наистина ли ще има летище в Русе?

Опозицията е скептична дали наистина ще има летище в Русе

Приветстваме всяка частна инициатива да се инвестират милиони в Русе, но сме притеснени дали наистина инвеститорът, който е получил сертификат клас А, ще осъществи изцяло проекта си и ще изгради летище край Русе.

Това заяви на пресконференция съпредседателят на групата общински съветници от МК СДС Елеонора Николова, цитирана от Русе Медиа. Тъй като то е последният компонент в целия проект за логистичен център с летище, не е изключено да не се стигне изобщо до него.

Тревогата на съветниците от опозицията е свързана и с начина, по който общината е готова да се раздели с терена за летището – кандидатът със сертификат за инвеститор клас А има право да го закупи без търг или конкурс. Според Елеонора Николова държавата, когато го е прехвърлила като собственост на общината, не го е направила с цел местната власт да го продаде, а да го ползва за собствени цели. В противен случай самата държава е можела сама да го продаде.

„Добрият начин за разпореждане с общинско имущество е публично-частното партньорство. Привлича се частен партньор, който да инвестира свеж капитал и да управлява имота за 30 години – първите 20 ще си възвърне инвестицията, а следващите 10 ще печели. А общината си остава собственик на активите. За нас е недопустимо да се продава общинско имущество. С тази продажба на терена за летището ще се разделим с единствения актив, който е важен за Русе. Това не е добра управленска политика“, заяви още Николова.

Съпредседателят на групата Станимир Станчев коментира, че неслучайно предишният кмет Пламен Стоилов е отхвърлил тези инвеститори, но сега сделката на „управляващото мнозинство“, както я нарече Станчев, ще стане. Той зададе въпрос да не би парите на общината да са свършили и с продажбата на имота да се цели закърпването на бюджета. И припомни, че летището е изключително важно с оглед изграждането на магистралата Русе - Велико Търново, тъй като тогава ще може в Русе да се развият трите вида транспорт – речен, сухоземен и въздушен.



Вижте и видеото към новината в ДунавМост, където Елеонора излага по-обширна аргументация на несъгласието за продажба на летището. Мисля, че има истина в казаното от нея. Вие как мислите?
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 438



Профил Ел. поща
« Отговор #408 -: януари 18, 2021, 12:18:12 »

Както обикновено у нас опозицията критикува... но какво предлага? Къде е техният план за летището? Те и ГЕРБ нямаха, но поне го регистрираха като летищна площадка, за да има дейност някаква, защото така се пласира по-лесно, отколкото напълно неработещо. Предложения къде да се търсят читави инвеститори, какво да прави общината?
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2158


Профил
« Отговор #409 -: април 27, 2021, 04:13:08 »

Бг компания готова да пусне пътнически полети Русе-София

https://www.youtube.com/watch?v=_wT91g6q-xA&t=383s

Българска компания има намерението да възобнови пътническите полети Русе-София от летището в Щръклево. Това стана ясно на пресконференция на кмета Пенчо Милков и екипа му от заместници. От страна на общината е необходима инвестиция от 80 000 лв. за ремонт на сградата, както и да се наеме персонал. Председателят на Асоциацията на авиационната индустрия Тодор Иванджиков лично е инспектирал пистата и е заявил, че тя в отлично състояние и е готова да приема самолети.

Община Русе е готова да си сътрудничи с потенциалния оператор, който има закупени 70-местни самолети за полетите Русе-София. Зам.-кметът Златомира Стефанова обясни, че компанията смята, че ще има интерес към дестинацията, тъй като ще се съкрати времето на пътуване и шофьорите ще си спестят натоварения трафик.

Общината ще пусне анкета към гражданите и бизнеса на Русе и съседните области, за да се види има ли желание да ползват въздушен транспорт, на каква цена и в кои дни от седмицата.

В същото време летище Щръклево бе разгледано и от американски инвестиционен фонд, който инвестира в Румъния и има интерес и към Русе.

Кметът Пенчо Милков обясни, че приоритет на общината е летището да работи. Фирмата „Еон метал“, която трябваше да получи сертификат за инвеститор клас А, е получила такъв документ, но само за изграждане на складове. А целта на местната администрация е да има летище с граждански и товарни полети. Тъй като летището е на община Русе, а складовите части на община Иваново, двете общини работят заедно.
https://www.rusemedia.com/%D0%B1%D0%B3-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%B4%D0%B0-%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BD%D0%B5-%D0%BF%D1%8A%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA/?fbclid=IwAR0TkIWSNzOQcn_JOzOW4aDXZA-gOz4t5b4Dz1uNZw25ELZpy7AvCRU01Lw
Активен
n00b
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2234


Профил WWW
« Отговор #410 -: април 27, 2021, 09:43:07 »

Bullshit.
Активен
ftubusa
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 551



Профил
« Отговор #411 -: април 28, 2021, 07:01:58 »

Смятам, че този път шансовете са най-големи.
Активен
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 438



Профил Ел. поща
« Отговор #412 -: май 26, 2021, 08:16:11 »

Има анкета на сайта на общината за бизнес и граждани, информацията от която да бъде използвана от Гъливер или както се казва на български авиокомпанията. Дано доведе до нещо смислено, че у нас скоро влакове няма да има, които да конкурират колата, но такива полети може да повлекат крак и за още неща.

Ето и линк: https://obshtinaruse.bg/avioprevozvach-iska-da-vazstanovi-poletite-ruse-sofia
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4835



Профил Ел. поща
« Отговор #413 -: август 13, 2021, 11:04:42 »

GullivAir започва полети между София и Бургас, очаква скоро и от Русе


Бългapcĸaтa aвиoĸoмпaния GullіvАіr започва да изпълнява полети от София до Бургас от 15 август, съобщиха за TravelNews от компанията.

Те ще бъдат до края на октомври с приключването на летния сезон.

Полетът от София ще бъде вечерен в 18 ч. Обратно ще е сутрин в 8 ч. сутринта. Дистанцията е само 35 минути. Цената на двупосочния билет започва от 112 лв., а на еднопосочния от 59 лв. Полетите ще бъдат изпълнявани от новия им самолет ATR 72-600 със 70 места.

До момента между София и Бургас оперираше сезонно само националният превозвач "България Еър". Той извършва целогодишно полети още между София и Варна. От началото на август по отсечката вече изпълнява полети и Ryanair.

GullivAir oбмиcля възpaждaнe нa peдoвнитe пътничecĸи пoлeти мeждy Coфия и Pyce. Aвиoкомпанията oфициaлнo oбяви нaмepeниeтo cи дa eĸcплoaтиpa Лeтищe Pyce ĸpaй ceлo Щpъĸлeвo. B мoмeнтa пo мapшpyтa мeждy cтoлицaтa и ĸpaйдyнaвcĸия гpaд xopaтa ce пpидвижвaт нaзeмнo – c влaĸ или пo нeзaвъpшeнaтa мaгиcтpaлa „Xeмyc", и cлeд тoвa пo peпyблиĸaнcĸaтa пътнa мpeжa. И в двaтa cлyчaя пътyвaнeтo oтнeмa знaчитeлнo вpeмe.

B cлyчaй, чe нaмepeниятa нa авиокомпанията ce ocъщecтвят, щe бъдe oтĸpитa peдoвнa aвтoбycнa линия oт гpaдa дo лeтищeтo, ĸoятo дa oбcлyжвa пътницитe. Oбщинa Pyce вече е извършила ремонт на тоалетните на летището.

GullіvАіr e бългapcĸa aвиoĸoмпaния, ĸoятo пpeз минaлaтa гoдинa пoлyчи лицeнз дa извъpшa пoлeти. Tя ocъщecтвявa чapтъpни пoлeти oт Бългapия и Pyмъния дo eĸзoтични дестинации ĸaтo Maлдивитe, Дoминиĸaнcĸaтa peпyблиĸa, Шри Ланка и др. Планира да прави полети до САЩ, Канада и Индия. Разполага с първия за страната ни голям пътнически самолет - Airbus A330, който може да лети до далечни места, без спиране за зареждане. Авиокомпанията е собственост на Янко Иванов, който е познато лице в авиационния бизнес.




Източник https://www.dunavmost.com/novini/gullivair-zapochva-poleti-mezhdu-sofiya-i-burgas-ochakva-skoro-i-ot-ruse
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
JMM
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 724


Профил
« Отговор #414 -: септември 25, 2021, 09:17:21 »

"Годината е 1991. Тогава са последните пътнически полети между София и летище Русе. Около 30 години по-късно за тях отново се заговори като възможност. А съдбата на бившето военно летище до с. Щръклево, построено през 1967 г., пак е на път да претърпи сериозен обрат.

През 2005 г. военните прехвърлят авиобазата към министерството на транспорта. Летище Русе беше предложено за концесия три пъти, но всички опити за намиране на инвеститор завършиха неуспешно. Накрая то стана общинска собственост. Общината премахна избуялата растителност и възстанови маркировката и то получи лиценз за летателна площадка, на която могат да кацат малки самолети, а оператор е общинско предприятие "Паркстрой - Русе".

Така до азиатската новина. Малко преди пандемията община Русе даде съгласието си да продаде летището на българско дружество с малайзийска нишка, което заяви мащабен проект. Подобно на всички сериозни заявки от Далечния изток и тази предизвика сериозен скептицизъм, а съмненията в крайна сметка се оправдаха. Сега стратегията за бъдещето на летище Русе отново се променя.

Общината ще запази аерогарата си като собственост. Направила е някои подобрения, като планира още. Пред "Капитал" кметът на Русе Пенчо Милков допълни и че момента се водят разговори с новата авиокомпания GullivAir, която да започне да изпълнява полети между Русе и София.

Без малайзийски надежди
Новината, че малайзийци искат да развиват летището и да строят логистичен парк там за 57 млн. лв., дойде малко преди разгара на пандемията. Проектът на сочения за инвеститор "Еонметалл България" беше повече от мащабен.

Включваше логистичен и производствен парк на 338 хектара. Близо до летището - карго терминал и производствен парк, складове за смазочни материали и цистерни за гориво, TIR паркинг, помещение за почивка на шофьорите, колонки за зареждане на камиони. На територията на логистичния и производствен парк - сграда с хотелска част, търговски площи, места за спорт, рекреация и културни и обществени събития, конферентен център и училище за обучение на пилоти с общежитие. Допълнително къщи и жилищни сгради с апартаменти, а за живеещите в логистичния и производствен парк - паркови пространства, детски градини и учебни сгради за децата.
На летището пък трябваше да могат да се обслужват до 8 самолета едновременно. Нискотарифните авиокомпании бяха в списъка на потенциалните ползватели. Включени са в сметката и два броя закрити хангари от по 10 хил. кв.м, предназначени за ремонт и обслужване на самолети Airbus A320, A321, Boeing 737.

Българското дружество "Еонметалл България" е създадено август 2019 г. Собственици към онзи момент са Гох Ченг Хуан от Малайзия, член на борда на директорите на Еonmetall Group - малайзийска компания за машини и оборудване за стоманената индустрия, както и основател на малайзийския производител на стомана Leader Steel Holdings, Тан Киан Чуан, също малайзийски гражданин, и русенецът Антон Стайков. Дружеството е с капитал 2000 лв.

Последва решение на общинския съвет в Русе, с което беше дадено принципно съгласие за продажбата на три имота (този на летището от 1.7 млн. кв.м и два други по-малки - 79 хил. кв.м, на които преди е имало радиолокационни станции) в полза на компанията "Еонметалл България" и при условие че дружеството в срок от 6 месеца се сдобие със сертификат за инвестиции клас А от министъра на икономиката и впоследствие там се създаде логистичен парк и се модернизира летището. Общината разчиташе, че Министерството на икономиката ще провери надеждността на инвеститора, преди да е продала терените.

Летище на общината
Мегапроектът обаче така и няма да види бял свят. Причините са няколко. От една страна, "Еонметалл България" получава официално сертификат за инвестиции клас А, но само за проекта за логистичен парк, но не и за летището, обяснява кметът на Русе пред "Капитал". От друга - оценката на терените се оказва доста по-висока и компанията не може да заплати сумата. Изтичат и сроковете на предварителното съгласие и в крайна сметка нищо от обявеното няма да се осъществи.

Кметът вече не е и склонен да предлага продажба. Той обясни, че общината е ремонтирала покрива и летището се освежава, като вложените пари до момента са малко под 100 хил. лв., а оператор е общинското предприятие "Паркстрой". Те обаче ще нараснат, като трябва да се инвестира в седемкилометрова ограда, в маркировка по пистата и някои корекции по самата нея. От Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация" са правили обход на пистата и са издали предписания какво трябва да бъде възстановено, за да може да започнат да кацат по-тежки самолети. Сега е възможно приемането само на такива до 5700 килограма.

Корекциите по летището са необходими, за да се случат надеждите за възстановяването на вътрешните полети, каквито намерения са заявили от новата компания GullivAir.

Новият голям играч
GullivAir е създадена през 2016 г. под името "Топ джетс", като то е сменено с настоящото в средата на 2020 г. Според последния отчет за дейността за 2019 г. компанията има приходи от оперативна дейност в размер на 2.8 млн. лв., като те са от чартърни полети.

Тя е собственост на "Еър логистик" и е с капитал 533 хил. лв. Последната пък е еднолична собственост на Янко Иванов, който съвсем доскоро е и управител на "Би Ейч Еър" - BH Air (Balkan Holidays), чартърна авиокомпания, свързана с мажоритарния акционер в Първа инвестиционна банка Цеко Минев. От протокола от общото събрание на "Би Ейч Еър" от 11 август 2021 г. става ясно, че Янко Иванов е освободен от поста управител.

Брандът GullivAir активно започна да се появява в последните месеци в медийното пространство след съобщението, че е получила разрешение от американската страна за директни полети и планира такива между София и Ню Йорк. Преди време BH Air също планираше полети до Ню Йорк и Чикаго. Сега информацията за новата авиокомпания е, че разполага с 3 самолета Airbus A330-200 и три ATR 72-600.

Полетите до САЩ все още не са стартирали, като разрешителното е валидно две години. Сега според представители от пазара част от концепцията е по-малките самолети ATR 72 да захранват от страната и съседни държави по-големите Airbus и техните презокеански полети. Компанията извършва и чартърни полети до Малдивите, Доминикана и т.н. А наскоро обяви, че от 15 август пуска полети между София и Бургас, като цените в едната посока започват от 59.78 лв.

По думите на кмета на Русе Пенчо Милков за връзката с Янко Иванов е помогнал Тодор Иванджиков, председател на Асоциация на българската авиационна индустрия.

"Община Русе има намерение да спаси летището, което е в добро състояние, като може да започне реално опериране. Нашата идея е проста. Русе се намира на 300 км от София, но е труднодостъпно с автомобилен и жп транспорт. Стандартният полет от Русе до София би отнел около 35 - 40 мин.", заяви Янко Иванов пред Bloomberg TV. Той добави, че не е нужно да се инвестират големи средства, за да може да започнат да кацат самолетите, които авиокомпанията ще използва.

По отношение на цената Иванов обясни, че голяма част от стойността на билета се формира под формата на летищните такси, които са в ръцете, от една страна, на община Русе, а от друга, на летище София, и ако тези две такси са разумни и смислени, това би довело до реална цена в размер на около 50 - 60 лв. за полет, като разходите на самата авиокомпания са сравнително ниски. Или цената на билета е в ръцете на държава и община посредством техните такси. Иванов все пак обяви, че от този полет няма да се печели, но за авиокомпанията е важно да има достъп до почти всички региони на страната, като това е част от много по-дългосрочната програма на авиокомпания GullivAir и съответно важен е и район Русе. Или летището край село Щръклево за пореден път има възможност да полети. Този път към Ню Йорк.

https://www.capital.bg/specialni_izdaniia/kapital_gradove/2021/09/24/4256789_bez_malaiziici_no_s_gullivair/
Активен
фараша
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1300


Профил
« Отговор #415 -: ноември 18, 2021, 04:36:13 »

Полетите между Русе и София стартират догодина


"Възстановяването на Летище Русе ще обслужва и съседните градове и ще помогне за свързаността на Северна и Южна България", допълни Везиева.

"Регионалният дисбаланс между двата региона е от проблемите, които от години вместо да се решава, се задълбочава. Всички изследвания сочат, че добрата инфраструктура е предпоставка, както за развит бизнес и инвестиции, така и за стабилни търговски взаимоотношения между клиент и доставчик. Ето защо очакваме тази политика да стане приоритетна и за следващото правителство и да продължава през целия период до 2026 г.", каза Везиева.

Министър Везиева изтъкна възможностите, които предлага Плана за възстановяване за инфраструктурни проекти, като посочи, че държавата ще финансира довеждащата инфраструктура до индустриалните зони. По думите ѝ по проектния фиш за индустриални зони са заложени 400 млн. лв.

В тях инвеститорите ще могат да финансират техническа и социална инфраструктура.

"Идеята е, когато се появи бизнес-инвеститор с някакво намерение, той да има възможността на пазарен принцип да избере място, където да развива своя бизнес. В този подход към Плана за възстановяване ще могат да кандидатстват както общините, така и индустриалните паркове", допълни Везиева.

По време на конференцията са набелязани конкретни дългосрочни цели за намаляване на регионалния дисбаланс в икономическото развитие на страната, съобщават от министерството. Обсъдени са още инфраструктурни въпроси, свързани с пътя Велико Търново-Русе, фериботната линия, проекта за втори мост на Дунав, както и проектите за интермодални терминали.

Източник:https://dnes.dir.bg/gallery/poletite-mezhdu-ruse-i-sofiya-startirat-dogodina
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4835



Профил Ел. поща
« Отговор #416 -: ноември 26, 2021, 11:19:17 »

70 лева за двупосочен полет София - Русе след февруари догодина

Летището в Русе ще отвори за граждански полети в края на февруари следващата година.


Тази прогноза обяви в ефира на "Денят започва" служебният министър на икономиката Даниела Везиева.

По думите ѝ в момента се работи по лицензирането за граждански полети на аерогарата в крайдунавския град.

Според Везиева отварянето на летището в Русе за граждански полети ще подобри бизнес връзките между Северна и Южна България. Обсъжда се цена около 60-70 лева за двупосочен билет София-Русе.

"В интерес на истината работим много активно по лицензирането на летището за граждански полети, такива за по-големи самолети, превозващи пътници, не само чартъри, които в момента кацат малки самолети. Моето искрено желание да това да се случи в началото на следващата година, в края на февруари, началото на март." - заяви Даниела Везиева - служебен министър на икономиката

Амбицията е аерогарата в Русе да се превърне в регионално летище, заяви в "Денят започва" кметът на крайдунавския град Пенчо Милков. Той изрази надежда държавата да подкрепи усилията на общината в тази посока. Сградата е съхранена добре и не е станала жертва на набези през годините, в които летището е останало затворено за редовни граждански полети. Сега предстои нейната модернизация.


Източник:
https://www.dunavmost.com/novini/70-leva-za-dvuposochen-polet-sofiya-ruse-sled-fevruari-dogodina
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2158


Профил
« Отговор #417 -: ноември 26, 2021, 11:34:00 »

С Везиева съм бил на обучение в София в далечната вече 2004 г. още докато работеше в Регионалния инспекторат на образованието в Русе. Cheesy
Активен
svetlin74
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 406



Профил
« Отговор #418 -: декември 04, 2021, 05:00:52 »

Сградата на Летище Русе става културна ценност
Наричат я бижу на архитектурния модернизъм от втората половина на ХХ век

Сградата на Летище Русе в с. Щръклево ще бъде предложена за статут на недвижима културна ценност, съобщиха от Националния институт за недвижимо културно наследство (НИНКН).
От НИНКН изразяват надежда, че след 30-годишно прекъсване летището ще може да посреща отново пътници – не като обикновена сграда, а като защитен паметник на културата. Документите се подготвят от института и българската секция на Международната организация за документиране и опазване на сгради на Модерното движение – „Докомомо България“.
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2158


Профил
« Отговор #419 -: декември 04, 2021, 07:48:40 »

Интересно предложение, но ме съмнява да стане недвижима културна ценност.
Активен
Страници: 1 ... 26 27 [28] 29   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.112 секунди с 25 запитвания. (Pretty URLs adds 0.009s, 2q)

Google e прегледал тази страница декември 03, 2021, 06:16:39