Страници: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 31   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Може би, ще се усмихне щастието и на летище Русе  (Прочетена 317659 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
westeuope
Newbie
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 12


Профил
« Отговор #300 -: ноември 06, 2011, 11:55:31 »

И какво излиза,надяваме се на комшиите да ни съживят летището.Ама те май не мислят така,щото ще си строят ново летище южно от Букурещ.И не е ли по-правилно вместо да се наливат пари в летище Г Оряховица,да се съживи летище Русе?Дано новия кмет,който и да е той,поработи по въпроса.Пловдивското също не е печелившо но работи под предлог ,че е резерв на софийското.Нашето е по стратегическо от това в Г.О., но явно те имат по-силно лоби в София,иначе няма логика .

Летище южно от Букурещ е под въпрос.
Това летище беше планирано от собственика на румънска авиокомпания Blue Air, но през май месец 2011 те са идвали на оглед на летище Русе.

Така че има шанс за Русе.
Активен
bacho
Newbie
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 33


Профил
« Отговор #301 -: ноември 06, 2011, 05:02:56 »

Никак даже не е под въпрос:

www.infra-group.ro
Активен
JMM
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 890


Профил
« Отговор #302 -: ноември 06, 2011, 08:41:21 »

Ако обръщаме внимание на презентации качени в Интернет, то в Русе трябваше да има 6 МОЛ-а; невероятен крайбрежен парк; плавателен участък от р. Русенски лом за разходка с лодка(нещо като разходка с лодка по "Ропотамо"); лифт между Русе и Гюргево; квартали за богати в района на Метро, в района на ТВ кула и в района на Николово; трамвайна линия; градски транспорт между Русе и Гюргево ...

Според мен Русе все още има шанс за работещо летище, но за това е важна ролята на държавата.
Активен
bacho
Newbie
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 33


Профил
« Отговор #303 -: ноември 07, 2011, 09:04:15 »

Отдавам лежерното ти отношение на това, че най-вероятно не си прегледал или не си разбрал проекта. За хора, които внимават и се интересуват, дори само прочитането на списъка на включилите се компании за дизайн на летището говори много...
Активен
ilko
Илко
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 520


Профил Ел. поща
« Отговор #304 -: ноември 07, 2011, 02:27:50 »

Най важното е скоростна жп линия Горна=Търново-Щръклево-Русе-Гюргево-Букурещ и другата линия Варна-Щръклево-Русе-Гюргево-Букурещ . Пътниците сами ще дойдат ,дори и 90 процента да са транзит . Гарата Щръклево трябва да е на-под самият террминал . За целта влаковете от Иваново да не минават през Долапите а да се отбият за летището . Как не го проумяват партииците///
Активен
platon
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 274


plamengt@hotmail.com
Профил Ел. поща
« Отговор #305 -: ноември 07, 2011, 04:04:27 »

Най важното е скоростна жп линия Горна=Търново-Щръклево-Русе-Гюргево-Букурещ и другата линия Варна-Щръклево-Русе-Гюргево-Букурещ . Пътниците сами ще дойдат ,дори и 90 процента да са транзит . Гарата Щръклево трябва да е на-под самият террминал . За целта влаковете от Иваново да не минават през Долапите а да се отбият за летището . Как не го проумяват партииците///

Напълно си прав!!! Трябва нещо да се направи за да се раздуха идеята! С две ръце съм за!!!
Активен
ilko
Илко
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 520


Профил Ел. поща
« Отговор #306 -: ноември 07, 2011, 07:55:10 »

Също автобусите от София,Истанбул,Варна и от всякъде ,трябва задължително да влизат през Автогара+Летище Щръклево и след това в Русе . Новият южен ринг и той там трябва да минава покрай терминала а не през гъза на някой апаратчик . Ринга се затваря с мост около хижа Приста или Петролна база  и всичко заспива . Там биха били и седалищата на куриерските компании , жп ,авто и въздушен транспорт в едно .           По смела е идеята ми за ново летище на пътя за София ,близо до бъдещият мост на запад от Русе и по близо до река Дунав между хижа Приста и поделението ,,Дянко Стефанов ,, . Тогава вече с добавен речен и контейнерен терминал в едно ставаме хегемон и да му мислят Хонконг  и Сингапур Cheesy .
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2981


Профил Ел. поща
« Отговор #307 -: ноември 08, 2011, 08:18:26 »

Съжалявам, че трябва да ви приземя (не на летище "Щръклево"), обаче години наред не можем да се оправим с настоящото околовръстно. Мръсно е, тревясало, няма осветление в най-важната част (от "Охлюва" до "Родина"). А вие строите ли строите летища, жп линии и мостове  Grin
Но пък мечтите са безплатни и не вредят никому  Wink
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2466


Профил
« Отговор #308 -: ноември 08, 2011, 11:06:39 »

А вие строите ли строите летища, жп линии и мостове  Grin
Е, Илко винаги е действал с размах. Smiley
Активен
JMM
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 890


Профил
« Отговор #309 -: ноември 11, 2011, 02:23:03 »

"... най-вероятно не си прегледал или не си разбрал проекта. За хора, които внимават и се интересуват..."

До момента не знаех, но занапред обещавам повече да внимавам, да чета и да се интересувам, щом нещо си писал тук във форума. Вероятно императивният тон на думите ти важат и за останалите форумисти.

Ще напомня една народна мъдрост - "Прави каквото трябва, да става каквото ще."
Точно такъв трябва да е подхода към раздвижването на летище Русе, а не типично по български, да се търсят причини как нещо да не стане.

Ще предложа за прочит един интересен материал:"Транспортната инфраструктура на България или държавата без гръбнак"
 http://petardikov.bg/index.php?page=napisano_transport_infrastructure

Правя две извадки:
"Необходимо е спешно да се преосмисли стратегията за развитие и изграждане на автомагистралната мрежа в България. Осемнадесет години от 1990 година ние не сме много далеч от социалистическата схема на България като член на Варшавския договор – изграждане на магистрали за вътрешна употреба - от София до морето."

"Най-стария и най-кратък път от Дунав до Черно море (Русе-Варна) също не фигурира в стратегическите намерения на българската държава."



Ето защо, София се колебае дали приоритет да не стане летището в Г.О. спрямо Русе , защото след завършване на магистрала Хемус, първото ще се окаже близо до шосеен път.

След прочитане на статията, следвайки логиката и начинът на мислене на "bacho" България няма смисъл да налива пари за пристанищата Варна и Бургас, защото пристанище Констанца има "смазващо превъзходство (близо пет пъти), разлика в обработени товари"
« Последна редакция: ноември 11, 2011, 02:24:54 от JMM » Активен
bacho
Newbie
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 33


Профил
« Отговор #310 -: ноември 11, 2011, 09:42:07 »

Радвам се, че се позоваваш на материали от преди поне 7 (седем) години. Чудесно е също така, че този същия образ вече не се изказва по тези въпроси, откакто се добра до "кокала" на Главен архитект на София. И никога, ама никога софийските администратори не са мислили за развитието на каквото и да е извън "софийското поле". И бих те помолил да ми пратиш на лични името на поне един човек, който е правил "каквото трябва" за развитието на летището в Русе. Определено бих го познавал...ако имаше такъв Shocked
Активен
JMM
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 890


Профил
« Отговор #311 -: ноември 11, 2011, 11:40:59 »

Ще те цитирам в началото на постинга - "... най-вероятно не си прегледал или не си разбрал проекта. За хора, които внимават и се интересуват..." - посоченият материал е от преди 3 години.
В предното мое мнение, си позволих да разширя темата за летище Русе, като коментирам  транспортната инфраструктура на България и липсата на връзки(дори и на проектно ниво) с други видове транспорт - Ж.П. и шосеен, спрямо лансираното от София летище Горна Оряховица.
Според мен, успехът на летище Русе минава през промяна в изгражданата транспортна инфраструктура на България.
« Последна редакция: ноември 12, 2011, 07:57:41 от JMM » Активен
bacho
Newbie
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 33


Профил
« Отговор #312 -: ноември 12, 2011, 09:48:44 »

Съжалявам, че май не съм уцелил датата. Обаче все пак в същата публикация на Диков е записано:

"Материалът (тук е представен със значителни съкращения) е писан 2004 г. и е представян на международна конференция по проблемите на развитието на транспортната инфраструктура, проведена в София – хотел “Шератон” – (Защо ли се провеждат тези конференции...)"

Та така...
Активен
Flying spur
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 596

Nothing good comes easy


Профил WWW
« Отговор #313 -: ноември 14, 2011, 08:01:53 »

Удължен е срокът за подаване документи за концесия на летище Русе до април 2012 година

Удължен е срокът за подаване документи за концесия на летище Русе до средата на април 2012 година. Обектът на концесията представлява - гражданско летище за обществено ползване Русе - публична държавна собственост, находящо се в землището на с. Щръклево, община Иваново, област Русе
Активен
Flying spur
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 596

Nothing good comes easy


Профил WWW
« Отговор #314 -: януари 18, 2012, 07:33:20 »

А дано и нас да се усмихне късмета:

Цитат
Московски договаря концесии с германски фирми
Министър Московски, посочи че в сектор ”Транспорт” България работи традиционно добре с немски компании
Сн.: БГНЕС

Водят се разговори с летище Мюнхен за концесии на български аерогари. С германски оператори се преговаря за концесии и на пристанища. България ще изплаща по 1 млн. евро на месец за мотрисите Сименс, докато се приватизират "Товарни превози".
Това заяви министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски, който е на посещение заедно с премиера Бойко Борисов в Германия.

Ивайло Московски очаква германски оператори да участват в бъдещите концесии на пристанища и летища в България. Предложението бе направено на среща с ръководствотона Източния комитет на германската икономика (ИКГТИ).

Министър Московски, посочи че в сектор "Транспорт" България работи традиционно добре с немски компании. Пример за това са и серията разговори с пристанище Хамбург, които са проявили интерес към бъдещи концесии. В момента тече анализ за концесиите, който трябва да приключи в следващите 2 месеца.

След срещата стана ясно и че България ще изплаща по 1 милион евро месечно по дълга за мотрисите "Сименс", които БДЖ закупи през 2005 година. Бойко Борисов обясни, че страната ни ще изплати целия дълг за закупените мотриси от Германия. Германската страна не е приела предложението на правителството за замяна на дълг срещу собственост. До края на годината, когато се очаква държавата да продаде „Товарни превози” ще имаме готовност да погасим цялото задължение в размер на 156 милиона евро към Германската банка за възстановяване*, съобщи Дарик радио.

"Няма как да не го платим, защото гаранциите и доверието на Германия ще бъдат нарушени, а ние не бихме могли да си го позволим не само заради нас, а заради бъдещите поколения и заради отношенията между двете страни. Съжалявам, че не са платили влаковете, когато е имало милиарди излишък, а са взели кредит, но ще изпълним нашия ангажимент", добави Борисов.

Ивайло Московски информира ръководството на комитета за започналите разговори с компанията TUV-SUD в областта на техническите прегледи на моторни-превозни средства. Представителят на фирмата г-н Кершер благодари на министър Московски за конструктивните разговори, които са водени и изрази надежда, че те ще продължат.
Активен
Страници: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 31   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.066 секунди с 25 запитвания. (Pretty URLs adds 0.008s, 2q)

Google e прегледал тази страница май 20, 2025, 04:04:29