Страници: 1 ... 118 119 [120]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Градският Транспорт  (Прочетена 2085543 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
bgdimitrov
Hero Member
*****
Активен Активен

Публикации: 633



Профил
« Отговор #1785 -: януари 24, 2023, 12:41:06 »

Спрямо техническите изисквания на обществената поръчка - Пластмасови с тапицерия с възможност за подмяна на тапицираната част. Grin
Активен
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 446



Профил Ел. поща
« Отговор #1786 -: януари 24, 2023, 11:20:45 »

Да поспекулираме и тук - очакват се новите автобуси втора употреба и май вече е ясно, че ще са Ван Хул??? (Van Hool) от Брюксел. Споделям една обява на подобен, за ориентация: https://autoline.info/-/sale/city-buses/VAN-HOOL/A330-AIRCO-2007-EURO-4--21040211015270689900

Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4877



Профил Ел. поща
« Отговор #1787 -: януари 27, 2023, 11:00:03 »

Ще си позволя да препубликувам тук няколко мнения по въпроса от другия форум (вярвам, че колегите, които са ги писали, не биха имали нищо против).





Днес засякох 6 такива Vanhool-a между на пътя между Бяла и Българене, движещи се в посока Бяла. Имаха транзитни номера и някакви бележки на предните стъкла. Някой знае ли нещо за тях? Има ли шанс да са част от обещаните втора ръка автобуси от кмета?

Изглеждат като този. Само че в обявата пише, че е евро 4, а нашите май трябваше да са евро 5. Иначе интериорът е приятен. Лъха на 21 век и цивилизация, а не на ориент от 90-те, каквито са ни сегашните "автобуси".

Това са автобусите за Русе. Ванхол 24 бр от Брюксел.

Има ли някъде потвърдена информация, че са те? Понеже в обявата, която пратиха горе пише, че са в някакъв холандски град.

Имам потвърждение от фирмата, че ще имаме ванхоли. Това трябва да са те, защото в близките градове никой не си взема такъв състав. Ако не са за Русе, то вероятно са за Румъния. Ако някой има път към депото на тролеите, то да потвърди наши ли са.

Ще е супер наистина, ако някой може да провери на място.

И аз мога да потвърдя, че са същите автобуси, които обсъждаха за покупка през изминалото лято. Интересното е, че няма нищо публично относно покупката им, а явно вече е факт.

Преди час минавайки по бул. Трети март в двора на Сирма приста ми направи впечатление, че има паркирани десетина автобуса, най-вероятно са били тези.
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4877



Профил Ел. поща
« Отговор #1788 -: януари 28, 2023, 12:08:03 »

Според колегата bgdimitrov в SkyscraperCity:

Потвърдено, в Русе са. Снимка: ИБИС - техници - София.


Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
bgdimitrov
Hero Member
*****
Активен Активен

Публикации: 633



Профил
« Отговор #1789 -: януари 28, 2023, 09:04:56 »

Въпросните Van Hool автобуси може да не са първа младост, произведени са 2006 година, но в сравнение с таралясниците на Шанс-99 и Геокомерс които се движат към момента в Русе са съвсем друга класа.




В Брюксел са били доставени около 120 бр. от този тип автобуси. Надявам се останалите 10 които се планира да закупят Общински Транспорт Русе да бъдат от същите, за да имаме в Русе еднотипен автопарк. Вътре возилата са нископодови, климатизирани, с кожени седалки и имат информационен дисплей в салона. Дано от ИБИС-техници успеят да програмират всичките им информационни табла и дисплея вътре за да се ползват.

Същият автобус който е сниман горе, ето как е изглеждал преди няколко години на линия в Брюксел.


« Последна редакция: януари 28, 2023, 09:36:29 от bgdimitrov » Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4877



Профил Ел. поща
« Отговор #1790 -: януари 29, 2023, 03:57:29 »

22 автобуса, използвани в Белгия, са доставени в Русе


🚌 Общински транспорт - Русе е доставил 22 броя автобуси Van Hool A330, произведени в периода 2007-2007 г и работили за STIB - транспортния оператор на град Брюксел, Белгия.

🧐🪛 С колегите от екипа днес направихме оглед на информационната система(това, което е останало в автобусите от нея) с цел анализиране възможностите за използване на електронните табели и програмирането им с актуалните маршрути на общинското транспортно дружество.

ℹ️ Всеки автобус е оборудван със следните компоненти за визуална и акустична пътническа информация:
🔢🔠 Челно табло с резолюция 192х24 пиксела с RGB поле за номера на линията 40х24 пиксела;
🔢🔠 Странично табло с резолюция 128х15 пиксела;
🔢 Задно табло за номер на линията с резолюция 40х24 пиксела;
🔊 Система за акустична пътническа информация, интегрирана в комплексния модул HANICS;
🖥 Двустранен TFT информационен дисплей в салона с интегриран модул HANICS за осигуряване на акустичната информация, текстове за маршрута, както и връзка със специализираната STIBIS(специална разработка на разновидност на комуникационния стандарт VDV300 за белгийския транспортен оператор STIB) комуникационна шина;

🔢🔠 Външните LED табла са специална разработка за STIB и имат специфичен комуникационне профил, който не позволява директното(и иначе стандартно) управление от базовите контролери на HANOVER DISPLAYS(ERIC++, ERIC G3, DERIC G3). По време на огледа, проведохме консултации с производителя с оглед намирането на работещо решение, тези табла да се използват или със съществуващия HANICS модул, управляван от външен ИБИС компютър с телеграми DS003, или от устройства от серията ERIC/DERIC, с които водачът директно да борави.

❗️ От особена важност е, системата да се запази в цялост, не само заради специфичната челна ел. табела, но и заради възможността, в бъдеще нейните функции да бъдат използвани по-пълноценно. Ето защо, на база на видяното, ние ще предложим на Общински транспорт - Русе да бъдат предоставени образци от таблата за извършване на необходимите тестове, след което ще дадем и становище за най-целесъобразното решение.

ИБИС техници - София
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4877



Профил Ел. поща
« Отговор #1791 -: януари 29, 2023, 04:11:26 »

По стара нашенска традиция обаче в Мрежата тази покупка на Общината (според мен уместна с оглед на сегашните нужди и финансови възможности) най-често се критикува и оплюва. Не можеш да угодиш на българина... Angry

да живее клошарията и третата употреба

взети на безценица там дизели на тези години са забранени, та е имало някоя фирма междинка да прибере разликата

Ей, въшкари, стига сте купували на хората отпадъците, които са почти на цената на новите. Добре, че не живея в тая лайняна държава. БОКЛУК ДО БОКЛУК

През 1939 г. Община Русе в публично-часто партньорство купува 13 нови автобуса "Mercedes Benz"! От как на 09.09.1944 г. ни згази миризливият руски ботуш няма оправия. Кмета Пенчо е внук на един от каскетажиите от комунистическият преврат, а селяндурите от " малката Виена" пак ще гласуват за Атака, БСП, ИТН, ИЗРАЖДАНЕ!

И преди, и сега в Русе ше ядем л...а и така, ама докога? Свинщина до свинщина. От 1989 година Община Русе е опоскана и оскубана перо по перо. Тъкмо поникне и късат. Недвижими имоти, общински дружества - всичко се опоска от шайка селчовци и партийни креатури - по цвят различни, но по действия еднотипно еднолични. Досега трябваше "Транспорт" да бъде отдавна забравен поради безпроблемие и развитие. От трън, та на глог. Нови трябват, нови! Тролейбуси и автобуси. Колко нови щяхте да купите от Чехословакия?


Мисля, че не са реалистични тези мераци за изцяло нов автобусен и тролейбусен парк, защото новото е доста по-скъпо, а в момента Общината се нуждае от количество, за да замени частниците и да въведе новата транспортна схема. Така че тук се говори (пише), без да се мисли...
« Последна редакция: януари 29, 2023, 04:13:05 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Страници: 1 ... 118 119 [120]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.048 секунди с 25 запитвания. (Pretty URLs adds 0.005s, 2q)

Google e прегледал тази страница февруари 05, 2023, 03:22:26