Страници: 1 ... 113 114 [115]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Градският Транспорт  (Прочетена 1885462 пъти)
0 Членове и 6 Гости преглежда(т) тази тема.
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2502


Профил Ел. поща
« Отговор #1710 -: септември 06, 2019, 09:42:15 »

Тя фирмата беше предложила возилата до селищата от Общината да не се мотаят по централните булеварди, обаче усещам, че съветниците се ослушват. Предполагам пак ще се бранят лични интереси на този или онзи превозвач.
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4749



Профил Ел. поща
« Отговор #1711 -: септември 06, 2019, 10:50:07 »

Ами то това си е едно от най-лошите неща в милата ни родна действителност - поставянето на личните и корпоративните интереси над общоградските и общонационалните. Затова сме на такова дередже във всички сфери и на всички нива на общественото битие.  Angry
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
фараша
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1254


Профил
« Отговор #1712 -: септември 08, 2019, 12:10:49 »

Всъщност номерацията на тролейбусите е направена много логично в матрична логика /според мен от мъж Cheesy/, както първото число е основен начален квартал /Дружба, Чародейка и Изток/, а втората цифра е за крайно депо - КАТ/Разпределителна, з-д БОР, Захарна и Рига. Само 90 е нелогична, защото трябва да е 94. Другото леко логическо разминаване е, че КАТ/Разпределителна е основен начален квартал / с 9-ка/, но също и крайно депо с втора цифра 0. Друг е въпросът, защо номерацията започва от 70, може и да има логично обяснение.
Относно маршрутите съм доволен от наличието на линия Изток/МОЛ Русе/-Университет- Болница-Кея, както и наличие на тролейбусна връзка Кея-Кръгово, което гарантира връзка в почти всички направления. Странното за мен е, че директната линия Дружба - Захарна вече минават през Олимпа, което означава, че за болницата ще трябва да се ползва обиколната линия или прикачване. Но за сметка на това от Дружба има директна връзка с Кея/Рига/. Няма и директна тролейбусна линия Захарна-Възраждане-център-БОР.

 
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4749



Профил Ел. поща
« Отговор #1713 -: февруари 22, 2020, 11:15:51 »

Ново двайсет! В публикация на вестник Утро от 8-9 февруари е изнесена информация, че така очакваната доставка на новите тролеи и електробуси с 40 милиона от ЕС се отлага поради отмяна на поръчката от Комисията за защита на конкуренцията. Поводът е обжалване от една от фирмите-кандидати за изпълнение на поръчката, а конкретните мотиви за обжалването ще прочетете в приложения скан на статията.

Частно, писна ми, както съм писал и в предходния си постинг, добрите и полезни неща за града и жителите му все да бъдат прецаквани от нечии лични или корпоративни интереси, както се случва и с магистралата до Търново, каквито случаи имаше и с някои от големите инфраструктурни проекти в Русе и т. н. Все ни се иска нещата да се случват по-бързичко и по-навреме, но какво да се прави - такива са законите.

В конкретния случай, ако нямаше това обжалване, можеше да имаме новите возила още тази година, но вероятно ще останат за 2021, като се има предвид с каква скорост се придвижват съдебните процедури. Дето се казва - трай, коньо, за зелена трева... Sad

Buses1.jpg
Градският Транспорт
* Buses1.jpg (1939.75 KB, 2295x2414 - видяно 314 пъти.)
Buses2.jpg
Градският Транспорт
* Buses2.jpg (854.85 KB, 2306x1713 - видяно 317 пъти.)
« Последна редакция: февруари 22, 2020, 11:46:34 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2502


Профил Ел. поща
« Отговор #1714 -: февруари 23, 2020, 12:38:15 »

В случая явно се касае за опорочена поръчка, ако констатациите на КЗК са верни. Така че може да се сърдим единствено на хората, подготвили условията. Демек, общински служители.
Тъкмо докато дойдат новите превозни средства може и да постегнат улици и булеварди, където ще търкалят въпросните возила. Може и някаква модернизация да претърпи тук-там контактната мрежа.
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4749



Профил Ел. поща
« Отговор #1715 -: февруари 23, 2020, 11:43:49 »

Наскоро видях около 23.30 часа по Борисова тролей от нощната линия (беше написано на табелката вместо номер), движещ се в посока към центъра. Във возилото имаше само двама пътника. Май няма да я бъде дълго тази експериментална линия... Grin  (Не, че не се случва тролеите да вървят празни и денем, де...)
« Последна редакция: февруари 24, 2020, 08:10:21 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1951


Профил Ел. поща
« Отговор #1716 -: февруари 24, 2020, 12:06:56 »

Аз живея на "Борисова" и мога да кажа, че тази линия се движи обикновено съвсем празна. В смисъл - дори един пътник няма.
Активен
bgdimitrov
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 459



Профил
« Отговор #1717 -: февруари 24, 2020, 06:11:41 »

Това е главно защото маршрута е много кратък и никой няма да чака един нощен тролей за да стигне от жп гарата до бул. Скобелев, до кръговото или пък до кооперативния пазар. Тоест, главно пътници ще има от жп гарата до дружбите. Всъщност след като през есента нагласиха часовете на пътуване да се състоят след пристигане на нощни автобуси и влакове е малко по-добре.

В бъдеще може да се мисли за 1 дълга или 2 къси нощни линии спрямо нуждите на града. Примерно вариант с дълга линия би било КАТ - Олимп - Париж - бул. Съединение - хотел Рига - Кръговото - ул. Борисова - ЖП гарата - бул. Цар Освободител - Дружба 3 (обръщало). Би покрило главните квартали и центъра.
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2502


Профил Ел. поща
« Отговор #1718 -: април 24, 2020, 11:24:39 »

Пускам снимката тук, понеже е от една спирка на градския транспорт. Вярно, инфраструктурата наоколо е леш, обаче пък идеята на информационния плакат ми допадна.

20200419_135128re.jpg
Градският Транспорт
* 20200419_135128re.jpg (1670.98 KB, 1117x1600 - видяно 167 пъти.)
Активен
bgdimitrov
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 459



Профил
« Отговор #1719 -: юни 19, 2020, 10:30:30 »

За подобрение на мрежата и спиране с влаченето на кръговото, за новото депо и новата схема ли? Е вярно от този директор нищо не става, но и Пенчо Милков го търпи. По отношение на пробега за 2-те години се увеличи. През 2019 се пусна нощната линия,която от 19 април не се изпълнява и през 2018-та се завърна 26 линия.
Цитирам в правилната тема! Cheesy

Само не разбрах от къде ще дойде финансирането за това ново депо. В интервюто говориха все едно е част от поръчката за електробусите, но доколкото знам там само за изграждане на зарядните станции става въпрос. От къде ще дойде финансирането за новото депо, какво ще включва? Ще има ли модерна инфраструктура за почистване на автобусите (за да не изглеждат ужасно мръсни както сега), ще има ли покрити части или хангари? Контактна мрежа? Повече инфо?
« Последна редакция: юни 19, 2020, 10:33:01 от bgdimitrov » Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2502


Профил Ел. поща
« Отговор #1720 -: юни 19, 2020, 11:03:37 »

Да добавя малко към горното.
Някакви срокове поставили ли са си от предприятието (общината)? Или всичко е пожелателно? Ще, ще, но кога?
Нощната линия бе пусната, за да се оправдае харченето на едни пари. Не знаех, че е спряна. Електронните табла показват, че не е.
Та ето какви въпроси можеха да се засегнат в разговора. Електронните табла - състояние, поддръжка, ще ли да ги направят някога да показват минути до идването на превозното средство, а не някакъв час? Нощната линия - какви изводи си направиха от работата й, има ли клиенти или е тотално безсмислена? Като коментираха, че внесените втора ръка тролейбуси са нископодови, за фон вървеше видеоматериал, в който се вижда как превозните средства на ГТ спират на по метър от бордюра. Още, ще се справи ли най-сетне общината с паркиралите по спирките МПС? Ще има ли скоро ремонти на настилките по пътните артерии, където върви обществен превоз? Дано скоро се сдобием с нови ПС за ГТ, обаче по "Съединение", "Доростол" и други улици ще ги разнебитим бързо. Добре, че по "Трети март" тръгнаха нещата, че там е трагедия. Докога изкуствените неравности в града няма да отговарят на изискванията на наредбите? Докога в бус лентите по "Цар Освободител" ще има пластмасови ограничители на скоростта, отново в разрез с наредбите?
Въпроси, касаещи градския транспорт, много, но няма кой да пита. А отговори дали има?
Активен
bgdimitrov
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 459



Профил
« Отговор #1721 -: юни 19, 2020, 11:35:38 »

^^ Все хубави въпроси. Пишете на кмета Милков на лс във фейсбук страницата. Поне там отговаря, при това бързо, в сравнение с месец-месец и половина на имейла на общината. Вече направо там пиша няколко пъти поне защото явно съм в някакъв blacklist или общината не отговаря на имейли!

За ефекта от писането е вече друг въпрос, но поне се повдига въпросната тема.
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2502


Профил Ел. поща
« Отговор #1722 -: юни 20, 2020, 12:03:15 »

Не ползвам фейсбук  Cheesy Пък и не смятам, че това е правилният начин за комуникация с институции.

А, едва ли си в черната листа, просто някой старателно филтрира това, на което е удобно да се отговаря. Аз също имам висящи писма, някои са пращани през платформа, а не като директен мейл. Най-обичам отговори copy-paste, без някой изобщо да се е опитал да осмисли повдигнатия въпрос.

Не намирам никаква разлика в комуникацията от времето на Стоилов и сега.
Активен
pesho
Jr. Member
**
Активен Активен

Публикации: 60


Профил Ел. поща
« Отговор #1723 -: юни 20, 2020, 12:55:33 »

Цялата поръчка за новите тролейбуси и електробуси включва:
-Доставка на 15 тролейбуса и 20 електробуса заедно с 4 бързи и 20 бавни станции за зареждане
-Ремонт на контактната мрежа от централна гара по бул Цар Освободител от централна гара до симова мелница, кръстовището на бул. Цар Освободител и Съединение
-Доставка на 37 електронни стрелки
-Системата за автоматично позициониране на превозните средства заедно с вътрешни и външни инфо табели на новите 35 возила
Зарядните бавни станции ще се монтират в новото депо по информацията, която получих. Срок на проекта за завършване е 22.07.2023 г. Кой печели поръчките за новите 35 возила както се разбра от видеото е края на юни.
Що се отнася до табелите по спирките нито едно не работи. Нощната линия беше провал първо с маршрута и второ с разписанието и. За внесените втора употреба тролейбуси да не се хвалят ама грам. По документи се доставиха 17 броя. От тях на линия са уж 15 като една шкода- тролейбус с нисък под е за части. От Нау тези сините един имаше горял в Лозана, но по думите на директора е готов ремонтиран. За сравнение шкода са набор 2001-2003, а нау 1986-1990 г. Сега имаше пари по този проект за 30 нови тролейбуси, но защо са купени втора употреба 17 бройки отговор няма кой да даде.
Активен
bgdimitrov
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 459



Профил
« Отговор #1724 -: юни 20, 2020, 03:29:25 »

1. Много пъти е казвано вече защо бяха купени втора ръка тролейбуси.

2. За момента единствено поръчката за тролейбуси, електробуси и зарядните станции е пусната. Всичко друго чакаме да се случи, а може да има обжалвания и тн. Иначе пари от европейската програма има.

3. Съвсем не е ясно за момента от къде ще дойдат иначе парите за новото депо, с изключение на зарядните станции. Новата програма евентуално?
Активен
Страници: 1 ... 113 114 [115]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.114 секунди с 25 запитвания. (Pretty URLs adds 0.021s, 2q)

Google e прегледал тази страница юни 30, 2020, 08:16:56