Страници: 1 ... 112 113 [114]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Градският Транспорт  (Прочетена 1833111 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 308



Профил Ел. поща
« Отговор #1695 -: януари 01, 2019, 07:12:03 »

За много години! И нека Русе продължи да се развива към по-добро и с по-добри темпове. Пожелавам си критиците през 2019 г. да нямат работа, а репортажите от новите проекти, събития и от живота на града да бъдат повече и по-радващи!
Активен
pesho
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 55


Профил Ел. поща
« Отговор #1696 -: март 18, 2019, 03:56:56 »

Тролейбусната фирма е пуснала обществена поръчка със скок на подаване на оферти 25-ти март.Едната поръчка е за 5 машини,а другата е за 12 машини като те трябва да имат и рампа за инвалидни колички. Общата сума за употребяваните машини трябва да е 320 000 лева.
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1784


Профил Ел. поща
« Отговор #1697 -: май 08, 2019, 01:16:58 »

Нощна тролейбусна линия ще бъде пусната експериментално в петък в Русе.

Тя ще свързва квартал "Дружба" с централната част с Централната ж.п. гара и автогарата, каза заместник-кметът Страхил Карапчански. Нощната тролейбусна линия ще работи в продължение на година, като ще се движи по два маршрута.

Основният маршрут е от кв. "Дружба" до Централна ж.п. гара и ще минава през ул. "Даме Груев", бул. "Васил Левски", бул. "Христо Ботев", бул. "Цар Освободител", бул. "Ген. Скобелев" и ул. "Борисова".

Курсовете на нощната линия ще се изпълняват от 00:30 ч. до 03:10 ч. Цената на билета ще бъде като при дневните линии - 1 лев. Страхил Карапчански обясни, че след година, ако анализът покаже, че има интерес към нощната линия, тя ще бъде запазена. Той припомни, че в момента се изготвя и нова транспортна схема на града, тъй като сегашната е остаряла и не отговаря на потребностите.


http://bnr.bg/post/101115674/noshten-trolei-za-levche
Активен
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 308



Профил Ел. поща
« Отговор #1698 -: май 29, 2019, 12:40:46 »

За нови превозни средства - тролейбуси и електробуси, ще може да се кандидатства по ОПОС, по мярка с разширено финансиране. С други думи, вместо общината да чака да останат пари от някой неизпълнен проект, ще може директно да си кандидатства в настоящия програмен период за нови превозни средства. Беше се чуло преди дни да се говори за електробуси - причината явно е, че по тази мярка ще се финансира само закупуването на електрически подвижен състав.

Община Русе ще закупи нови екологични превозни средства за градски транспорт с новия ресурс по ОПОС
https://rousse.info/община-русе-ще-закупи-нови-екологични/?fbclid=IwAR2f7wbOCKK4e0insLcSlZF5RYT-djO3ldjmjmZj2CqFz8XfJ_gVkO00c9g
Активен
n00b
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2039


Профил WWW
« Отговор #1699 -: май 30, 2019, 12:37:28 »

А какво стана с 35-годишните швейцарски таралясници, нали щяха да се появят на Гергьовден, нещо явно триците са били прекалено малко дори за това.
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1784


Профил Ел. поща
« Отговор #1700 -: август 09, 2019, 02:11:26 »

Два пъти засичам нощните линии по "Борисова" и двата пъти бяха абсолютно празни тролеите. Ще видим колко ще просъществува.
Активен
Linov
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 3192



Профил
« Отговор #1701 -: август 10, 2019, 02:46:36 »

По-удачно щеше да бъде такъв проект да се реализира след някаква мащабна промяна в градския ни транспорт. Нов автопарк, осъвременени маршрути и разписания, работеща информационна система по спирките. Така социалният феномен ГТ щеше да се попюляризира отново след русенци, да се подобри имиджа и интереса и да се повишо доверието. Нощната линия щеше да дойде като черешка и да има своя естествен контингент.
В момента хората избягват ГТ денем, кво остава за през нощта. Кръпка, работа на парче...
Активен

Във форума се ражда истината.
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4582



Профил Ел. поща
« Отговор #1702 -: август 10, 2019, 04:14:26 »

За съжаление подходът "на парче" е водещ не само в управлението и развитието на градския транспорт, но и във всички сфери на обществения живот. То си е до манталитет, философия и способности на управляващите, но тъкмо те за съжаление все не са на нужната висота...
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
фараша
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1189


Профил
« Отговор #1703 -: август 10, 2019, 07:08:25 »

В случая не става въпрос за някакви философии и стратегии, чисто и просто е кандидатствано и е спечелен европроект и казуса е да се реализира или не. Има някакви странични плюсове покрай реализацията и затова се прави. Без илюзии и големи очаквания.
Активен
Linov
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 3192



Профил
« Отговор #1704 -: август 11, 2019, 11:07:02 »

Ясно, просто казвам как хронологично би било по-разумно.
Активен

Във форума се ражда истината.
pesho
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 55


Профил Ел. поща
« Отговор #1705 -: август 12, 2019, 10:20:26 »

Новата схема е качена в сайта на общината и всеки може да я види.От употребяваните 17 на линия са вече 7.Другата година се очакват по това време нови 30 тролейбуса така,че работите май ще се оправят скоро.
Активен
Страници: 1 ... 112 113 [114]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.091 секунди с 25 запитвания. (Pretty URLs adds 0.014s, 2q)

Google e прегледал тази страница юли 11, 2019, 04:43:14