Страници: 1 ... 26 27 [28]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Може би, ще се усмихне щастието и на летище Русе  (Прочетена 212899 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
Orthodox
Hero Member
*****
Активен Активен

Публикации: 4778



Профил Ел. поща
« Отговор #405 -: юни 05, 2020, 09:35:54 »

Фирмата-кандидат за летище Русе търси шивачки


За китайските инвестиции в България може да се кажат две неща - винаги са мащабни и никога не се случват, особено в Русе

През февруари тази година, общинските съветници гласуваха с „да“, общината да даде предварително съгласие за продажба на летище Щръклево. Купувач е фирмата "Еонметалл България" ООД, в която основният капитал е малайзийски. Сега ще се разбере дали и малайзийските интереси са като китайските.

Читателка на „Dunavmost.com“ сигнализира, че е видяла обява за работа на същата фирма, но…..не за стюардеси, пилоти, навигатори или авиационни диспечери. Крупният инвеститор се оказа, че набира шивачки за производство на маски.

Обявата е публикувана днес, 05 юни: Обява за помощен персонал за производство

Това поражда сериозни съмнения за намеренията на въпросната фирма. Проучена ли е била предварително от общинските съветници, гласували й доверие?

Това, което се знае за дружеството е, че е създадено на 7 август миналата година. Собственици към онзи момент са Гох Ченг Хуан от Малайзия, член на борда на директорите на Еonmetall Group - малайзийска компания за машини и оборудване за стоманената индустрия, както и основател на малайзийския производител на стомана Leader Steel Holdings. Тан Киан Чуан, също малайзийски гражданин, и русенецът Антон Стайков, който в документацията до общинския съвет е представен като търговски директор в Еonmetall Group за периода 2014-2018 г. На 25 ноември капиталът на "Еонметалл България" е вдигнат от 1000 на 2000 лв. Като с по 16.7% дял влизат двама американски граждани: Надер Бадри Шахин, пак според документацията, генерален директор на Six Forks Investment, и Азиз Седер, изпълнителен директор нa Tameer Steel Company. Българинът реално има най-голям дял - 33.2%, а двамата малайзийци – по 16.7%.

Сега същата тази фирма търси шивачки. Какво ще изгражда тя на летище Щръклево и има ли изобщо инвестиционни намерения? Недоумение пораждат и заявените интереси на фирмата – от строене на магистрала, после мост, та до летище.

Представяте ли си шивашката фирма „Тол мен“ да стане главен инвеститор в строежа на нов терминал на Хийтроу във Великобритания?! Инвестиционното намерение в случая наподобява точно този абсурден пример.

Източник: https://www.dunavmost.com/novini/firmata-kandidat-za-letishte-ruse-tarsi-shivachki



Впрочем, въпросната обява, едва публикувана в Jobs.bg, вече е изтекла - още в деня на публикуването...
« Последна редакция: юни 05, 2020, 09:40:02 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 405



Профил Ел. поща
« Отговор #406 -: юни 06, 2020, 01:05:55 »

Да го кажа и тук - няма кой да дойде да вземе летище Русе и да го направи конкуренция на Мюнхен и Истанбул. На първо време ще е конкуренция на селскостопанското до Плевен и на Горна Оряховица. В тоя смисъл е нормално фирмата да не търси "пилоти", еле пък в джобс-а. Тей че волните интерпретации могат да са в много посоки, но очакванията трябва да са реалистични. Дори и да го вземе някой смислен инвеститор това летище, редовни пътнически полети не може да има поне за 4-5 години, докато се обнови, лицензира и т.н. Ето защо ако просто работи като летище, ако приема чартъри и частни самолети, това ще е предостатъчно и това трябва да очакваме.
Активен
Страници: 1 ... 26 27 [28]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.081 секунди с 26 запитвания. (Pretty URLs adds 0.009s, 2q)

Google e прегледал тази страница юни 29, 2020, 11:22:41