Анкета
Въпрос: Има ли нужда град Русе от обходна магистрала?
Да, задължително
Да
Не е належащо на този етап
Не
Не, в никакъв случай

Страници: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Магистрала Русе  (Прочетена 123011 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ilko
Илко
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 520


Профил Ел. поща
« Отговор #45 -: октомври 31, 2009, 12:45:04 »

Maгистралата затваряща в кръг Черно море ще я има заради Европейския съюз . Румънците искат Букурещ да е транспортен център ,затова и магистралата не минава през Констанца .....което в крайна сметка е добре за Русе .
Активен
deian
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2875


Профил
« Отговор #46 -: октомври 31, 2009, 09:13:07 »

То че ние нищо не можем да направим е ясно, добре, че поне букурещлии (и румънците като цяло) са по-разтропани.
Активен
deian
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2875


Профил
« Отговор #47 -: декември 08, 2009, 03:16:09 »

Цитат
Магистрала "Хемус" завива към... Русе
Правителство приоритизира отсечката Ябланица-Велико Търново и след това отсечката към Русе, тъй като там е много по-голям пътнико- и товаропотокът, отколкото в отсечката Велико Търново-Шумен, затова ще е необходимо поне година и половина-две, за да се подготви концесията. Това заяви министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев в Плевен.

След около две години ще може да продължи строителството на автомагистрала „Хемус". Той уточни, че очаква за година и половина-две да бъде направена качествена, честна, добре подготвена процедура за концесиониране на магистралата от създадената работна група с експерти от Европейската банка за възстановяване и развитие (ЕБВР) и от три министерства, след което ще се избере изпълнител.

„Трябва да оставим експертите да си свършат работата по отношение на трасето, независимо от това на кого къде му се иска да минава или не", коментира министърът, цитиран от БТА. „Мисля, че вече има утвърдена ос на трасето, идеен проект, който трябва да се актуализира и допълни и да се направи техническият проект", допълни Плевнелиев.

Ние работим с ЕБВР - може би най-добрият партньор към момента, който можем да имаме, те ще финансират и актуализирането на проектите, посочи той.
Източник: Investor.bg   
Активен
platon
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 274


plamengt@hotmail.com
Профил Ел. поща
« Отговор #48 -: декември 08, 2009, 05:21:01 »

Добре е, че поне пътя влиза в плановетеза обозримите 4-5 години. Ако и стане дотогава ще е добре!
Активен
Митака
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1152


Профил
« Отговор #49 -: декември 08, 2009, 06:49:17 »

Интересно, да не би някой да е решил най-сетне да прояви здрав разум ?!? Дори и да е само на думи, досега даже не сме чували за магистрала Русе-Търново, само за удвоен автомобилен път.
Активен
спиро
Full Member
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 246



Профил
« Отговор #50 -: декември 08, 2009, 09:30:14 »

Според мен сме в сферата на добрите пожелания. Ние не можем да махнем една такса и да оправим един мост до Бяла вече 5 години та камо ли да строим магистрала.
Активен

Bulls make money, bears make money, hogs get slaughtered.
ilko
Илко
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 520


Профил Ел. поща
« Отговор #51 -: декември 08, 2009, 11:33:31 »

Най важно за Русе е коридор н9 ,черноморската магистрала ,минаваща през Букурещ за Истанбул . Дано магистралата мине западно от Русе ,тоест мост при Метро . Всичко друго е шора бора и шляп пляс .
Активен
фараша
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1432


Профил
« Отговор #52 -: декември 08, 2009, 11:53:10 »

Според мен сме в сферата на добрите пожелания. Ние не можем да махнем една такса и да оправим един мост до Бяла вече 5 години та камо ли да строим магистрала.
Мда, така си е.

И все пак да ни има в плановете, е по-добре отколкото да ни няма. Кой би си помислил преди 1-2 години, че северната магистрала на България ще звучи София-Търново-Русе, а АМ Тракия ще свършва във Варна?!? И да не стане, поне е повод да се мрънкаме на национално ниво за четирилентов път до Търново.
Активен
equinox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 562



Профил WWW Ел. поща
« Отговор #53 -: декември 09, 2009, 12:18:04 »

Все пак Русе - Търново е част от Европейски коридор и мисля, че могат да спечелят финансиране от ЕС. При осигурено финансиране всичко друго са подробности.
Активен
JMM
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 875


Профил
« Отговор #54 -: декември 14, 2014, 05:06:48 »

"Трасето на магистрала „Хемус" трябва да бъде променено и да минава на 20 км южно от Русе. Това мнение изрази главният архитект на София Петър Диков в предаването „Седмицата" на Дарик."
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1372609

"Диков разви теорията, че магистрала „Хемус" трябва да бъде транспортният гръбнак на Северна България, но трасето да се измести в средната си част и да мине на двадесетина километра южно от Русе и да стане част от изключително важен в днешно време коридор - от Прибалтийските републики, Украйна, Румъния, България, Гърция, като в Гърция може да получи две разклонения: едното към южната част на Гърция, а другото в западна посока, към Игуменица и връзката с Италия."
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1372610

"Ще трябва да преосмислим трасето на "Хемус", защото за разлика от Южна България, където магистрала "Тракия" преминава близо до опорните градове, магистрала "Хемус", в трасето й отпреди 30 години, преминава практически, като транзит между София и Варна. По този начин тя няма да бъде ефективна за региона и няма да му помогне да се развие"
http://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/petyr-dikov-shte-triabva-da-preosmislim-traseto-na-hemus-149420/
« Последна редакция: декември 14, 2014, 05:11:11 от JMM » Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2431


Профил
« Отговор #55 -: декември 14, 2014, 08:02:37 »

Ще е супер, ако това стане! Smiley
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2971


Профил Ел. поща
« Отговор #56 -: декември 14, 2014, 10:21:47 »

Вече знам къде ще е отбивката за Русе, при пътен възел Две могили  Cheesy

Идеята магистралата да върви към нашия град придобива смисъл, само ако може да се изкрънка европейско финансиране. В противен случай е по-добре трасето да си минава нейде към Бяла. Същевременно да се изгради, съответстващ на трафика път между Русе и Търново. Но това са мечти, като гледам как се развиват нещата. Парите от винетки и от транзита се прибират, а ние се състезаваме с камионите, трошим коли в дупките, борим се с мъглата по международен коридор без маркировка и най-вече се надяваме да стигнем там, за където сме тръгнали живи и здрави.
« Последна редакция: декември 14, 2014, 10:24:38 от vesel » Активен
JMM
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 875


Профил
« Отговор #57 -: февруари 13, 2015, 08:32:28 »

http://novanews.bg/news/view/2015/02/13/101813/строят-магистрала-между-велико-търново-и-русе/

Планира се да има нова магистрала - между Велико Търново и Русе. Строителният министър представи днес плановете за нови пътища.

 

Проучване на Регионалното министерство е показало, че между Русе и Велико Търново трафикът е достатъчно голям като за магистрала. Вместо това в момента шофьорите се сблъскват с тесни платна и дупки.

 

110-те километра магистрала ще струват около 870 милиона лева.
Активен
svetlin74
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 427



Профил
« Отговор #58 -: февруари 16, 2015, 02:44:16 »

110-те километра магистрала ще струват около 870 милиона лева.

Излиза близо 8 мил. лв. на км. !! Това нормална цена ли е ?
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2431


Профил
« Отговор #59 -: февруари 16, 2015, 04:29:04 »

По принцип, цената на линеен км магистрала зависи от съоръженията. Примерно, ако някой трябва да строи сега "Хемус", ще бъде много скъпа с тия мостове и тунели. Доколкото знам, в Германия 1 км магистрала излиза около 9 млн. евро, но говорим за различни планети. В Германия и слоят асфалт е доста по-дебел, и гаранциите после са гаранции, заплатите на работниците са много по-високи, машините са нови и т.н. и т.н. "Нашата" магистрала не предполага някакви скъпи инженерни съоръжения – преди няколко години участъка на "Тракия" в равнината излизаше 2,7 млн. на км, така че всеки може да си направи сметката.
Активен
Страници: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.048 секунди с 26 запитвания. (Pretty URLs adds 0.01s, 2q)

Google e прегледал тази страница септември 23, 2024, 01:05:03