Страници: [1] 2 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Българските железници...  (Прочетена 16584 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
mm201
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 67


Профил Ел. поща
« -: януари 30, 2013, 08:45:05 »


От 28 януари-понеделник, бързият влак Русе-Варна,ще се движи като пътнически до Каспичан.От там до Варна е "бърз".Да ама цената на  билетчето си остава същата.Така че някой да не се чуди що се е дундуркал до Варна 30,40 мин. повече.И май е вярно,че БДЖ пести както пари , така и удоволствие. Cheesy

Share this topic on DiggShare this topic on FacebookShare this topic on GoogleShare this topic on Twitter

Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2294


Профил Ел. поща
« Отговор #1 -: януари 30, 2013, 11:04:45 »

Това е интересна новина. Защо се прави тази промяна? Да не би железният път да е в лошо състояние и да не допуска високи скорости?
Активен
Valentin_K
CSKAr4e
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2035


*
Профил WWW
« Отговор #2 -: януари 30, 2013, 11:30:02 »

Високи скорости... ха. Причината е пътници. Скоростта ще е същата. Разликата най-вероятно ще се състои в това, че бързия влак обикновено спира на малко по-големите гари, минавайки транзит през малките гари, докато пътническия сигурно ще спира на всяко село и паланка по ЖП линията.
Активен

mm201
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 67


Профил Ел. поща
« Отговор #3 -: януари 31, 2013, 07:27:02 »

Поради липса на локомотиви,отменят два пътнически влака и варненския поема техните функции.Поне от информацията на гарата казаха,че това е временно до края на февруари.
Активен
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 334



Профил Ел. поща
« Отговор #4 -: януари 31, 2013, 10:10:28 »

Не съм привърженик на теориите за световна конспирация срещу Русе и знам, че в БДЖПП нещата са зле, ама от доста време в жп отношение на Русе се налага геноцид - защо само ние от големите градове нямаме експрес, защо само влаковете за Русе се правят да са удобни на мездренчани, а не на русенци, защо закриха жп секцията и изобщо - малко усилия на местната власт в насока влакове няма да са излишни. 
Активен
mm201
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 67


Профил Ел. поща
« Отговор #5 -: януари 31, 2013, 11:01:17 »

Наистина Русе остава единствен от големите градове без двойна жп линия,въпреки влаковете от Румъния,въпреки че русенските гари са най-натоварените в северна България.Едно време бай Тошо недолюбваше Русе,ама и сега пак е същото.Пак девета глуха.
Активен
mm201
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 67


Профил Ел. поща
« Отговор #6 -: февруари 10, 2013, 10:48:37 »

Е този модел локомотивче 50-55 годишно,започна често да се движи по нашата жп мрежа.Същия модел локомотив, произведен в Англия стана атракция на гара Иваново.7-8 английски туристи,идващи явно от посещение на скалните църкви,го бяха окупирали и се почнаха едни снимки...На нас ни обясниха,че този модел не се движи (в Анлия)повече от 30 год.Имало го като експонат в техен музей.Явно след като изкупихме старите коли на европата идва ред и на локомотивите,пък били те рециклирани и т.н.

DSC08154.JPG
Българските железници...
* DSC08154.JPG (2300.96 KB, 2816x2112 - видяно 1062 пъти.)
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2294


Профил Ел. поща
« Отговор #7 -: февруари 10, 2013, 04:32:42 »

Доста вехто изглежда. Това е някаква частна компания, нали?
Активен
mm201
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 67


Профил Ел. поща
« Отговор #8 -: февруари 10, 2013, 09:55:20 »

Наистина е частна-БЖК(българска железопътна компания)Но като се има предвид,че возят повече товари от БДЖ и съвсем не са бедни, с  таратайки малко се излагат ама те си знаят най-добре Smiley
Активен
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 334



Профил Ел. поща
« Отговор #9 -: февруари 16, 2013, 08:32:50 »

На локомотивите на БЖК им няма нищо, добре са поддържани и си изпълняват целите. В Англия сигурно не са ги виждали скоро, защото пътническите им превози от много време се изпълняват с мотрисни влакове. Иначе един локомотив, даже и нашите Шкоди, при добра поддръжка за товарни превози може и 50 годишен да е, няма да има особено значение.
Активен
mm201
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 67


Профил Ел. поща
« Отговор #10 -: февруари 17, 2013, 10:12:33 »

От утре (18 февруари),спреният временно влак за Шумен започва да се движи по график.Бързият за Варна отново става бърз Smiley
Активен
martin1991m
Full Member
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 238



Профил Ел. поща
« Отговор #11 -: август 20, 2013, 10:30:15 »

Луксозният пътнически влак „Ориент Експрес” ще пристигне на централната жп гара в Русе на 3 септември по обяд. Традиционно на дунавската гара влакът се зарежда с вода и се проверява техническото състояние на вагоните.

Едноседмичното пътуване от Париж до Истанбул с легендарната композиция е на стойност над 10 хиляди евро. За ВИП-пътниците се грижи персонал от 40 души.

Първото пътуване на увековечения в криминалните романи на Агата Кристи „Ориент Експрес” е през 1883 г. По различно време с него са пътували Франц Йосиф, Елисавета II, Оноре дьо Балзак, Шарл де Гол, Агата Кристи и куп други знаменитости. Влакът е реставриран преди 30 години за 11 млн. британски лири.


Активен

Déjales decir que no es de verdad
Sé que nuestro amor siempre durará
Piensen lo que quieran pensar de mí
A mí me da igual
Yo vivo por ti
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1820


Профил Ел. поща
« Отговор #12 -: юни 16, 2014, 12:31:23 »

Това, ако стане и Русе ще намаже. Ще имаме удобна, бърза и надеждна връзка с Букурещ и Варна.

Високоскоростен влак ще свърже Варна и Букурещ
Високоскоростен влак да свърже румънската столица Букурещ и морската ни столица Варна планира Националната компания "Железопътна инфраструктура", пише "Труд".

Предвижда се проектът да бъде реализиран с европейско финансиране.

Ако той бъде осъществен, разстоянието Варна - Букурещ ще се изминава за около три часа.

Първият етап от изпълнението на проекта ще е реконструкция на жп отсечката Варна - Русе, за която тръжната процедура ще бъде обявена през втората половина на годината. Прогнозната стойност на този участък е 898 млн. евро, а парите ще дойдат от оперативната програма "Транспорт".
http://offnews.bg/news/%D0%9E%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_4/%D0%92%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD-%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D0%BA-%D1%89%D0%B5-%D1%81%D0%B2%D1%8A%D1%80%D0%B6%D0%B5-%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B0-%D0%B8-%D0%91%D1%83%D0%BA%D1%83%D1%80%D0%B5%D1%89_350406.html
Активен
mm201
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 67


Профил Ел. поща
« Отговор #13 -: юни 16, 2014, 10:53:01 »

Максималната скорост на реконструираната отсечка Русе-Варна,ще е 120 km/h.Ако движещите се с такава скорост влакове са "високо скоростни"-здраве му кажи.Този проект за реконструкция е от около 5-6 години и все се отлага ,заради "по-важните" проекти в южна България.Докато не започне работа по трасето -не вярвам. Cheesy
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1820


Профил Ел. поща
« Отговор #14 -: юни 17, 2014, 02:32:13 »

Да, ако максималната скорост ще е 120 км/ч, то ще е направо пародия. Трябва да е около 200 км/ч, за да може да се конкурира успешно с автотранспорта. Но при 120 ще е отбий номер и общо-взето безсмислено.
Активен
Страници: [1] 2 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.09 секунди с 25 запитвания. (Pretty URLs adds 0.016s, 2q)

Google e прегледал тази страница август 31, 2019, 03:20:46