Страници: 1 ... 20 21 [22] 23 24   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Дунав мост.  (Прочетена 95151 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
фараша
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1192


Профил
« Отговор #315 -: януари 05, 2012, 06:31:59 »

Може и така да е, мен ми е интересно доколко безропотно го търпят това обикновените румънци/букурещлии? Embarrassed Все едно на Дупница или на Кулата да сложат такса, така че софиянци да се бъркат, като пътуват за Банско или Солун. Представям си къв бунт би настъпил, еле пък с обяснението, че това е щото няма пари във фонд Пътища, примерно. Roll Eyes
Активен
Valentin_K
CSKAr4e
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2035


*
Профил WWW
« Отговор #316 -: юни 16, 2012, 01:30:19 »

Павлова обяви за ангажимент строителството на нов мост над Дунав при Русе или разширяване на стария
16 Юни 2012



Има идея за изграждане на втори мост над река Дунав край Русе или разширение на сегашния. Това каза министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова, цитирана от БТА. Тя участва в дебат на тема "Дунавската стратегия - възможност да градим регионите в Европа" по инициатива на евродепутата Мария Неделчева.

Павлова припомни, че в момента тече работата по отделните приоритетни оси и области по Дунавската стратегия - да се координират и да започнат да се изготвят проектите. Много е важно през тази и следващата година те да бъдат идентифицирани и да бъдат готови поне на фаза идейни проекти, допълни тя.

По думите й сред големите проекти, които са били отбелязани по Дунавската стратегия, са и двата моста над река Дунав - при Оряхово-Бекет и при Силистра - Кълъраш. "Бих добавила и темата за разширение на сегашния мост край Русе или изграждане на нов. Това е изключително важно според
мен, още повече от стратегическа гледна точка - не само за Дунавския регион, но и България като държава на кръстопът, през която преминават пет от европейските транспортни коридори, както
и желанието на правителството, макар и на принципа на публично-частното партньорство, да изградим пътя Русе-Свиленград", каза Павлова.

На въпрос откъде ще се намери инвестиция за осъществяването на тази идея, Павлова заяви, че има две опции. Първата е свързана с преговарите с Катар за пътя Русе - Свиленград, към която може да се добави и изграждането на втори мост или разширение на сегашния. Втората възможност е да се търси
финансиране от програмата за трансгранично сътрудничество България - Румъния.

"Тази програма не е толкова голяма като бюджет, но тя винаги финансира стратегически проекти. Ако успеем да постигнем съгласие при преговори с румънската страна, че и за двете държави това е важно, бихме могли да се опитаме да го идентифициране като стратегически важен проект", обясни Павлова.

http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2012/06/16/1847771_pavlova_obiavi_za_angajiment_stroitelstvoto_na_nov/
« Последна редакция: юни 16, 2012, 01:39:11 от Valentin_K » Активен

Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1809


Профил Ел. поща
« Отговор #317 -: юни 20, 2012, 02:28:53 »

Румъния обмисля строежа на нов мост на Дунав при Русе

Румъния разглежда възможността да бъде построен нов мост на река Дунав при Русе. Предложението обяви държавният секретар на румънското министерство на регионалното развитие и туризма Марчел Болош след среща с българския заместник-министър на регионалното развитие Николина Николова в Русе.
 
По думите на Марчел Болош, румънското министерство на регионалното развитие одобрява предложението за строеж на нов мост над река Дунав при Русе и смята, че тази инициатива би донесла ползи и на двете страни.
 
„Един подобен проект би допринесъл много за увеличаването на мобилността на населението и би подпомогнал бизнес средите. Ние сме напълно отворени към това да имаме обща стратегия за Дунав, както по отношение на инфраструктурата, така и по отношение на пристанищната част и риболовната индустрия," заяви Марчел Болош.

http://www.1kam1.com/news/otstranata/8225





Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2277


Профил Ел. поща
« Отговор #318 -: юни 20, 2012, 10:22:48 »

Бла бла бла. То щото Видин - Калафат го изкарахме, та се чудим какво да правим излишните пари. Или пък съседите искат да събират още такси от втори мост  Huh?
Нещо съм черноглед напоследък  Cool
Активен
Valentin_K
CSKAr4e
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2035


*
Профил WWW
« Отговор #319 -: юни 20, 2012, 10:27:57 »

Нито едното, нито другото. Нали идеята е катарците да го строят. Wink
Активен

Valentin_K
CSKAr4e
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2035


*
Профил WWW
« Отговор #320 -: февруари 08, 2013, 02:59:51 »

Бурджиев говори за премахване на такса Дунав мост от двете страни на реката с румънския посланик у нас
4 Февруари 2013

Областният управител на Русе Стефко Бурджиев прие днес посланика на Румъния в България Н. Пр. Антон Пъкурецу. В неформалната среща участие взеха и двамата заместници на Бурджиев Веско Маринов и д-р Андриан Райков, както и изпълнителният директор на асоциация „Еврорегион Данубиус” Лили Ганчева.
 
Посланик Пъкурецу не скри радостта си от изключително добрите взаимоотношения между Русе и Гюргево, посочвайки двата крайдунавски града като образец за трансгранично сътрудничество по цялата българо-румънска граница. Той не пропусна да сподели добрите си впечатления  от дейността на съвместната българо-румънска земеделска комисия, като дори изрази желание да присъства на някое от заседанията на групата. В тази връзка Пъкурецу посочи асоциация „Еврорегион Данубиус” като пример за значението на неправителствените организации на общинско, областно и дори национално ниво.
 
От своя страна Бурджиев заяви, че той и целият му екип работят усилено за укрепването на отношенията между двете страни и подчерта активната дейност на Съвета на дунавските градове и региони в тази насока, както и значението на Дунавската стратегия.
 
Основна насока на разговора бе свързана с възможностите, които ще даде новият програмен период 2014г. – 2020г. по отношение на съвместни проекти, допринасящи за подобряване на инфраструктурата, земеделието и икономиката между двете държави. В тази връзка Бурджиев постави въпроса за намаляване на такса Дунав мост от румънска страна до равнището на тази от българска, а дори и евнтуалното й премахване и от двета страни на моста в бъдеще. Областният управител  подчерта, че по този начин ще се улесни достъпа на хората и ще се увеличи пътникопотока в трансграничния регион.
 
В края на срещата Антон Пъкурецу връчи специална диплома от Министъра на външните работи на Румъния, г-н Титус Корлъцян на   изпълнителния директор на Асоциация „Еврорегион Данубиус”. Дипломът е посветен на 150 години дипломатически отношения с Румъния и е израз на изключителния принос на Лили Ганчева в популяризирането на румънските универсални ценности в международните отношения.
Активен

Valentin_K
CSKAr4e
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2035


*
Профил WWW
« Отговор #321 -: февруари 08, 2013, 03:32:43 »

Пътен възел ще замени кръговото на Дунав мост.
Две фирми с оферти за проектиране на кръстовище на две нива в Русе
28 Януари 2013



Само две фирми участват в открита процедура за възлагане на обществена поръчка за  изготвяне на комплексен инвестиционен проект за "ГКПП Дунав мост – зона Запад: подробен устройствен план – план за улична регулация и технически инвестиционен проект за комуникационно решение за изграждане на кръстовище на две нива". Това са "Виа план" ЕООД и "Пецински" ЕООД. Очаква се работата на комисията да приключи до края на март.

Разработката е във връзка с променените изисквания за функциониране на ГКПП Дунав мост - Русе като вътрешна граница на ЕС и следва да се изготви подробен устройствен план – план за улична регулация (ПУП – ПУР).

Според техническата документация планът трябва да се изготви като съставна част от комплексния проект, като с него се решат следните задачи:
- Да се проектира площадката на ГКПП - зона "Запад", с възможност да поеме влизащите и излизащите МПС за и от България
- Да се предвиди пътен възел на две нива в района на кръговото кръстовище по бул. "Тутракан", непосредствено до граничния преход. Той ще осигури директно преминаване в направление Гюргево – ГКПП – път Е-70 Велико Търново – Разград – Варна по сегашното трасе на път I-2 по бул. "България"; на изток по път II-21 Русе – Тутракан – Силистра; на запад по бул. "Тутракан" -  Русе – център; на север граница България – граница Гюргево.
- Комуникационното решение да се съобрази и интегрира с проектите, които ще се осъществяват в района на ГКПП Дунав мост, а именно "Реконструкция на бул. Тутракан при пешеходен подлез – Захарен завод до кръговото кръстовище при ГКПП Дунав мост – гр. Русе" и "Изграждане на нов жп надлез по жп линия 4 Русе – Подкова, реконструкция и удвояване на път II-21 Русе – Тутракан – Силистра, на територията на община Русе, в района на ГКПП Дунав мост".
- Да се изготви постоянен план за организация на движението
- Да се осигури бързина на всички изискващи се проверки и дейности на пункта чрез максимално използване на съществуващите сгради и съоръжения. При необходимост да се предвидят нови сгради и премахване съществуващи с отпаднала необходимост.
- В разработката ще се предвидят необходимите реконструкции на техническата инфраструктура, като се осигури възможност за самостоятелно функциониране на ГКПП "Дунав мост" - зона "Запад".
Активен

vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2277


Профил Ел. поща
« Отговор #322 -: февруари 09, 2013, 12:41:26 »

Ееее. най-после свястна идея. Писна ми от тия глупави кръгови кръстовища, нацвъкани набързо за по-евтино.
Активен
Valentin_K
CSKAr4e
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2035


*
Профил WWW
« Отговор #323 -: февруари 09, 2013, 12:45:52 »

Между другото, мисля че е важно да се спомене, идеята за такъв пътен възел се появи за пръв път при представянето на мастерпланът Русе-Гюргево. При първите стъпки за проектиране, а по-нататак и за реализация, може би лека полека започва изпълнението на тоя мастерплан, по който има страшно интересни проекти.
Активен

vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2277


Профил Ел. поща
« Отговор #324 -: април 08, 2013, 09:12:44 »

Я да засегнем наболялата от два дни тема за Мостът. Видя се качеството на извършения неотдавна ремонт  Roll Eyes
http://www.ruseinfo.net/news_112322.html


Голямото натоварване било причина за проблема... Аз мисля, че някой трябва да поеме гаранция и да отнесе глоба за некадърността си (или кражбата). Това изпълнение би могло да се случи на моста между две села, където минават по 10 коли на ден, обаче е недопустимо да я има тази ситуация на мост по международен коридор. Още повече, че все още ни е едничко подобно съоръжение между Румъния и България.
« Последна редакция: април 08, 2013, 09:16:50 от vesel » Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4605



Профил Ел. поща
« Отговор #325 -: април 08, 2013, 10:01:22 »

Дунав мост на практика е зае*ан от държавата. Още преди време във форума бяха изнесени данни, че за поддръжката на съоръжението се използват има-няма 1% от парите, които се събират от такси за ползване на моста от МПС. Останалите 99% потъват в бездънната държавна хазна. При това положение няма да се учудя, ако пропадне в реката и някой тир или даже влак... Некадърници! Evil
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 318



Профил Ел. поща
« Отговор #326 -: април 08, 2013, 10:13:00 »

Не се притеснявай, държавата е помислила за всичко. Политиката е ясна: всички в София. Оттам-нататъка е лесно - няма да има нужда от мостове и поддръжка. 
Активен
n00b
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2048


Профил WWW
« Отговор #327 -: април 08, 2013, 11:27:18 »

А как бе нали имаше основен ремонт преди година-две. Велико правителство просто Smiley
Активен
Pfote2
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1165


снимка 12. септември 2015 остров Елафонисос


Профил
« Отговор #328 -: април 09, 2013, 08:25:48 »

То правителството си е правителство, но някой е получавал пари за надзора на съоръжението, тия които са правили ремонта са си получили парите и т.н. Правителството, което и да е то, в която и страна да е (освен вероятно в КНДР, Куба и подобни) не може да бъде държано отговорно за ремонта на мост, цената на тока и сиренето. Правителството си има органи на регионално и местно ниво - строителен надзор и пр. та чак до прокуратурата. Всички тия получават пари за да си вършат работата. И като не я вършат какво се прави?
Активен
SW2FL
Administrator
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1034


9842765 sw2fl@hotmail.com SW2FL SW2FL *
Профил WWW Ел. поща
« Отговор #329 -: април 09, 2013, 09:21:39 »

Доколкото разбирам дупката е в началото на моста от румънска страна. Който е минавал от там, знае че тия дупки са от години. Нормално е да се случи и това.
Активен
Страници: 1 ... 20 21 [22] 23 24   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.112 секунди с 26 запитвания. (Pretty URLs adds 0.022s, 2q)

Google e прегледал тази страница септември 11, 2019, 10:08:29