Страници: 1 ... 17 18 [19] 20   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Русе , добро или лошо място за бизнес.  (Прочетена 143456 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
JMM
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 801


Профил
« Отговор #270 -: октомври 17, 2022, 01:54:01 »

Разсъждаваш в грешна насока, относно поста ми. Далеч съм от мисълта за държавна/общинска бизнес инициатива.

Кои сме НИЕ - НИЕ сме тези които свързваме живота си с този град, НИЕ сме тези на които (все още) ни пука за този град.
Какво трябва да опитаме - написал съм, да не се "ограничаваме в разсъжденията си", тоест поне да мечтаем, поне да поискаме нещо да се промени. Решаването на всеки възникнал проблем, минава през етап първи: осъзнаване на проблема. Оставам с усещане, днешните обитатели на Русе НЕ осъзнават своята роля за развитието на града. Масово родители правят внушения на своите наследници, как тук в Русе, бъдеще няма, как за да се развиват техните наследници, трябва да се насочат към София, ако въобще ще остават в България. Предполагам около 80% от завършващите елитни русенски гимназии, слез завършването на университет, мнозинството от тях ще потънат в софийската мизерия, и то основно мотивирани от своите родители. Все пак, реши ли някой да опита с  инициатива в Русе, то няма да получи одобрение от голяма част наши съграждани, които с ирония ще кажат как това ще е "ден до пладне", и как няма да му се получат нещата.

И обратно към темата, как едно нищо и никакво Търново, успешно успява да се "храни" от тълпи румънци идващи от Север, докато същите тълпи минават транзит покрай Русе, и никой не се и опитва да промени в полза на Русе ситуацията, а дори мисловно недопускане че е възможно.
« Последна редакция: октомври 17, 2022, 07:07:53 от JMM » Активен
фараша
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1385


Профил
« Отговор #271 -: октомври 17, 2022, 08:53:54 »

 Grin
Бях се притеснил, че си изоставил десните икономически убеждения, за сметка на общински МакДрайв Cheesy
Все пак темата е за бизнес, а не за "русенски песимизъм" и затова съм разчел грешно.
Не подценявай бизнеса, може да е овъртолен с корупция и какво ли още не, но винаги е алчен /в добрия смисъл/ и ако в нещо има хляб/пари/, няма да остане дълго незаето. Без значение какво приказват таксиметровите шофьори или лелките в автобусите или в социалките.
Нека не се надценяваме -  за румънците с тяхната Трансилвания и австро-унгарски градове, Русе не е особено атрактивен като крайна туристическа дестинация и е нормално Търново да е по-интересен за тях. Отделно е и езиковата бариера в търговията. Дори и при хипотетично бързо и евтино преминаване на моста, в мнозинството случаи, средния румънец от гюргевско ще предпочете да отиде в Букурещ на шопинг, вместо да дойде в Русе, при сходни ценови условия.
Може и да остарявам, но аз лично не оценявам като нещо особено значимо от бизнес гледна точка, наличието или не на маркови фастфууд крайпътни заведения, примерно в района на Дунав мост. Би било нещо като капка вода в бизнес Текето ни /преувеличавам естествено, но звучи добре/ Cheesy Cheesy

Активен
bgdimitrov
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 661



Профил
« Отговор #272 -: ноември 27, 2022, 01:02:21 »

След като редовно слушаме истории на пишман бизнесмени как Русе не става за бизнес и как тук нещата просто не вървят, реших да споделя една позитивна история която ми излезе като реклама.

Подчертавам, не се занимавам с музика професионално или като хоби, нямам друга информация за този магазин и целта на коментара ми тук не е реклама. Целта е да покажа че има възможности за успешен бизнес в нашия град!

Активен
Linov
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 3370



Профил
« Отговор #273 -: ноември 27, 2022, 04:31:02 »

Сещам се за кой магазин става дума. Между другото любопитен факт е, че те зареждат инструментите си от друга фирма, разположена в Русе. Мисля, че се казваше InMusic и са официален представител на една камара брандове, известни само в онзи браш. Разположени са в бизнес парка и са от онези компании, които редовият човек не е чувал, но из Европа са големи в дейността си.
Активен

Във форума се ражда истината.
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2322


Профил
« Отговор #274 -: ноември 28, 2022, 12:21:32 »

Като цяло в Русе би следвало този бизнес (търговия с музикални инструменти и др. свързани с музиката неща) да е силен. Имаме филхармоничен оркестър към Русенската опера, общинския Биг бенд, силно музикално училище със статут на национално - НУИ "Проф. Веселин Стоянов", фолклорни ансамбли с традиции, детски музикални школи с традиции, русенска джаз сцена с традиции, русенска рок сцена (макар и според мен слаба за мащабите и претенциите на града). Т.е. в Русе има сериозна музикантска гилдия, както от утвърдени музиканти, така и от прохождащи такива.
Активен
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 462



Профил Ел. поща
« Отговор #275 -: януари 07, 2023, 12:15:23 »

Въпреки че отдавна не е писано тук, споделям една статия, която допълва горната дискусия.

Как "ИнМюзик" стигна от Роуд айлънд до Русе

Русенският офис на международната компания за професионална музикална техника е ключов за търговските й операции

Къмбърленд е красиво градче на Източното крайбрежие на САЩ - в щата Роуд айлънд. Там през 1992 г. предприемачът Джак О'Донъл създава малка компания за музикална техника "ИнМюзик" (InMusic). Днес, 30 години по-късно, "ИнМюзик" е международна корпорация с 650 служители, основен доставчик на "Амазон" в сферата на музикалните технологии, генерира годишен оборот над половин милиард долара и има офиси в САЩ, Великобритания, Германия, Нова Зеландия, Тайван, Япония и Русе.
Русенският офис на компанията, разкрит през 2018 г. и наброяващ 50 души, е ключов за "ИнМюзик", тъй като отговаря за търговските й операции. През 2021 г. оборотът на българската "ИнМюзик" ЕООД расте с над 230% и надхвърля 4.3 млн. лв. Този скок я отвежда на първо място в класацията на "Капитал" - "Гепард", за най-динамични малки и средни предприятия за региона на Русе.

Самият бранд "ИнМюзик" не е много разпознаваем, тъй като той е шапката - компанията - майка на около 20 бранда за професионалната озвучителна техника, потребителска електроника, електронни музикални инструменти, съвременни устройства за производство на музика - всякакви периферни технологии, включително и софтуер, които подпомагат както начинаещи, така и професионални диджеи. Сред по-известните брандове под шапката на "ИнМюзик" са Denon DJ и Rane (висок клас професионално диджей оборудване). Брандовете, свързани с потребителска електроника и електронни музикални инструменти, са M-Audio и Alesis и много други.

Защо в Русе?
"Централата ни е на Източното крайбрежие в Щатите - в Роуд айлънд, в едно прекрасно селце с 5 къщи и нашия офис. През годините амбицията на нашия основател и изпълнителен директор до ден днешен Джак О'Донъл водят до стабилен и сериозен ръст и той придобива все повече и повече брандове и разкрива все повече офиси по целия свят. Техниката се произвежда от наши подизпълнители в Азия - Китай, Япония, Тайван. В Германия и Великобритания освен оперативни и дистрибуционни центрове имаме и 2 развойни центъра, където работят ИТ и софтуерните ни екипи", разказва Ана Велкова, проектен мениджър на "ИнМюзик" в Русе.
230%е ръстът на компанията през 2021 г.

Тя разказва, че разкриването на клон в България е щастлива случайност - човек от английския офис се мести да живее в Русе и работи дистанционно. След като прекарва известно време в града, осъзнава, че в него има много млади хора, които владеят чужди езици на високо ниво (в града има няколко езикови гимназии с изучаване на английски, немски, френски и руски език - бел. ред.). Въпросният служител кани настоящия изпълнителен директор на "ИнМюзик" ЕООД - Ричард Сиймор, в Русе и му споделя идеята да разкрият офис. Към онзи момент компанията, която работи с мрежа от дистрибутори по целия свят, започва да се ориентира все повече към електронна търговия и продажби през платформата "Амазон".

Русенският офис е разкрит с идеята да отговаря за позиционирането на "ИнМюзик" в "Амазон". "Ние не използваме платформата като електронен магазин за директни продажби, а сме доставчик на "Амазон", които продават нашите продукти. "Амазон" е огромна възможност и огромно предизвикателство и всъщност причината за успеха ни там се крие тук, в Русе", казва Ана Велкова. Тя пояснява, че българският офис е не просто обслужващо звено на компанията майка, а приютява централни оперативни отдели, които постепенно през годините са се прехвърлили тук заради силните екипи и доброто представяне. Отделите по планиране, логистика, електронна търговия и обслужване на клиенти в световен мащаб на "ИнМюзик" са в Русе.
400 хил. евро е била готова да инвестира компанията в Русе, но се е отказала заради проблемите на границата.

Човешкият фактор
"За щастие градът предлага доста таланти в тези области поради наличието на големи международни предприятия", казва Ана Велкова. "Това, което отличава "ИнМюзик" от останалите работодатели в града, е, че работата е 100% международно ориентирана. Всички колеги освен в рамките на собствените си екипи работят с колеги във Великобритания, Германия, Япония, включително и Нова Зеландия", допълва тя.
Велкова посочва, че изтичането на хора и кадри от града е предизвикателство и за "ИнМюзик", но същевременно компанията е много атрактивен работодател за връщащите се през последната година млади хора в България и по-конкретно в Русе: "Защото позволяваме оставане в тази международна среда и поддържане на високо работно ниво от първия ден в симпатичен офис със спокойни, интелигентни и широко скроени хора. Всичките ми колеги тук имат някаква форма на опит в чужбина: дали са учили, работили, или са с опит предимно и само в международни компании."

Компанията няма планове да разкрива офиси в други български градове. "По-скоро имаме интерес към разширяване дейността в Русе и на вече съществуващите екипи тук", посочва Велкова и добавя, че "ИнМюзик" вече е направила един опит за съществено увеличение на дейността си в града, но се е наложило да се откажат заради един непредвидим и неопределим фактор.

Един мост - спирачка пред растежа
Компанията е била готова да инвестира 400 хил. евро и да разкрие 30 нови работни места в Русе и дори е имала потенциална локация, където да изнесе един от дистрибуционните си центрове за Европа. "Бях наета именно с тази цел - да направя анализ на рисковете и ползите от това преместване. Това проучване завърши с много ясен извод, че от финансова гледна точка това е напълно рационално решение. И се натъкнахме на изключително субективен и неизмерим фактор, който се казва граничен пункт Дунав мост.

Според договора с "Амазон" имаме между 3 и 5 работни дни за доставка. От който и да е друг европейски дистрибуционен център в зона от Шенген това не е никакъв проблем. Когато обаче говорим за българско-румънската граница и Дунав мост, този срок става абсолютно непредвидим. Има реален риск от неустойки и загуби. Решихме, че тази възможност е затворена за момента", разказва Ана Велкова.

"Друг проект, който имаме интерес да стартираме в България и не сме се отказали, проблемът е по-скоро човешки ресурс, е стартиране на електронна търговия в най голямата платформа за Централна и Източна Европа (eMag - бел. ред.). Идеята не е свързана с обороти и печалба, защото, откровено казано, това са пазари с ниска потребителска способност в нашия сектор. Все пак сме нишов бранш; има краен брой хора, които имат интерес и възможност да създават музика, и много малка е вариацията на допълнителни клиенти. Проектът е насочен за подобряване на позиционирането на брандовете ни и един вид подкрепа на дистрибуционния ни модел в тези региони и дори въпрос на регионална гордост", посочва мениджърът. В международен план компанията започва инициатива за директни продажби чрез собствени електронни канали към крайни потребители, която вече е стартирала в САЩ и до 2-3 години ще обхване Европа и останалата част от света.
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2322


Профил
« Отговор #276 -: март 17, 2023, 12:51:24 »

„Булмаркет“ ще произвежда жп вагони в Русе, търси 200 души за новия завод

„Булмаркет Груп“ възражда производството на жп вагони в бившия ЛВЗ в Русе и започва кампания за набиране на около 200 души персонал, потвърдиха за Русе Медиа от компанията. Регистрирано е ново дружество „Локомотивен и вагонен завод 1866“ ЕАД с изпълнителен директор Пламен Шопов.

Очаква се в началото на май да започне работа депото за ремонт и поддръжка на локомотиви, а през следващата година да са готови и първите вагони, които ще бъдат предназначени за превозвача „Булмаркет Рейл Карго“.
Първата поточна линия за производство на вагони пък ще се намира в големия цех, който беше основно ремонтиран. Капацитетът на завода ще бъде между 150 и 300 вагона годишно. Първите ще бъдат предназначени за нуждите на „Булмаркет Рейл Карго“, а производството има потенциал да се разрасне, тъй като в момента в цяла Европа има огромно търсене. Причината е, че се бракуват повече вагони, отколкото се произвеждат.

В локомотивното депо ще бъдат насочени служители на „Булмаркет Рейл Карго“, като се търсят още технолози по ремонт на дизелови и електрически локомотиви и дефектоскопист.

За производството на вагони ще са нужни над 60 заварчици, оператори на металорежещи и металообрабоващи машини, електромонтьори, техници и др.

Инвестициите в новия завод и локомотивното депо се очаква да достигнат 50 млн. лв., като се търси и чуждестранен партньор. В момента се водят преговори, но ако не се стигне до споразумение, „Булмаркет“ ще стартира производството самостоятелно.

Регистрираният „Индустриален парк ЛВЗ“, на чиято територия са терените и сградите на завода и депото, ще се грижи за инфраструктурата. Първоначалното намерение да се отдават под наем терени и сгради на принципа на индустриалните паркове вече е променено, тъй като материалната база ще се използва за собственото производство.
https://www.rusemedia.com/%d0%b1%d1%83%d0%bb%d0%bc%d0%b0%d1%80%d0%ba%d0%b5%d1%82-%d1%89%d0%b5-%d0%bf%d1%80%d0%be%d0%b8%d0%b7%d0%b2%d0%b5%d0%b6%d0%b4%d0%b0-%d0%b6%d0%bf-%d0%b2%d0%b0%d0%b3%d0%be%d0%bd%d0%b8-%d0%b2-%d1%80/?fbclid=IwAR1JBUD3wjH5rhRRooEZ9E3AfvfTM2c87tXii5Vz6d4aBb6OJ7i2G2QkKRA
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2322


Профил
« Отговор #277 -: април 28, 2023, 09:53:11 »

Започваме да стоим доста добре! Smiley

Индустриалните шампиони по региони

Нов индекс измерва потенциала на областите в България да привличат производствени инвестиции

С нарастването на значимостта на технологиите в съвременния свят и появата на нови "кризи" въпросите относно заетостта в промишлеността и разходите за труд вече не са достатъчни за измерване на икономическото развитие на дадена дестинация. Вместо това все по-често ще обръщаме внимание на създаването на заетост във високотехнологични отрасли, които са по-малко чувствителни към колебанията на пазара и могат да донесат бърз и устойчив икономически растеж. Въпроси като "Колко работни места има в промишлеността" и "Какви са разходите за труд на един служител в сравнение със Западна Европа" вече не са толкова актуални.

Все по-често ще чуваме въпроси като "Успява ли дестинацията да създава заетост в отрасли, генериращи висока добавена стойност" и "До каква степен ръстът на заплатите е компенсиран от подобрения в производителността на труда".

Отговорите на тези въпроси имплицитно съдържат в себе си и знание за други важни за инвеститорите теми, като например наличието на висококвалифицирани кадри или подходящи условия за тяхното обучение и преквалифициране, както и на подходяща среда за развитие на развойна дейност.



Потенциалът (а и успехът) на един регион да привлича инвестиции в сектори, които създават нови и по-производителни работни позиции, следователно и да се ориентира в тази нова парадигма при привличането на инвеститори, е в основата на индекса "Индустриално развитие". Той позволява по-нюансирано разбиране на факторите, които допринасят за индустриалното развитие на даден регион. Регион, който е най-големият в страната по отношение на добавената стойност и заетостта в промишлеността и разпознаваемо име като инвестиционна дестинация, не е задължително да има най-висок резултат в индекса "Индустриално развитие". Това може да се дължи на фактори като нисък дял на високотехнологичните сектори в промишлената заетост, ниска производителност или например слаба експозиция към международните пазари. Тези показатели отразяват различни аспекти на способността на региона да подобрява производителността, привлича нови компании и увеличава дела на заетостта в сектори с висока добавена стойност.

Първите изводи
• Лидерът - Софийска област, се отличава с експортно ориентирана индустрия с висока производителност и значителна концентрация на чуждестранни инвеститори и представители на мехатроника и аутомотив сектора (например в Божурище, Ботевград и др.).

• Една от най-силно индустриализираните области в страната - Русе, отбелязва сериозни подобрения в производителността, в т.ч. движени и от процесно-преработвателните предприятия в региона. Местната индустрия е в процес на преструктуриране в посока по-ясно изразен мехатроника и аутомотив профил.

• Все още значителното присъствие на представители на по-ниско производителния сектор на текстила и облеклата, но и на храните и напитките, засега поставят най-големия индустриален регион - Пловдив, на по-задната трета позиция.

• Устойчивият ръст на производителността, изпреварващ този на заплатите, в комбинация със засилване на индустриалния принос на новите инвеститори, чуждестранните и мехатроника и аутомотив компании изкачват Плевен до първото място сред малките индустриални региони.

• Макар и една от големите индустриални области в Северна България, комбинация от фактори, сред които липсата на нови инвеститори, в т.ч. чуждестранни, както и слабата експозиция към международните пазари, отрежда на Велико Търново последното място сред малките индустриални региони.

Индексът е изчислен чрез комбинирането на осем индикатора, които са разделени в две основни групи. Първата група от индикатори "Глобално конкурентна индустрия" поставя фокус върху способността на регионите да развиват високопроизводителни промишлени дейности и да привличат инвеститори със силна експозиция към международните пазари, включително чуждестранни и такива в сектори, които оформят съвременния облик на европейската индустрия. Конкретните индикатори, които попадат в тази група, са: добавена стойност на едно работно място; дял на мехатроника и аутомотив в броя работни места в индустрията; дял на чуждестранните компании в броя работни места в индустрията и експортна интензивност (дял на приходите от износ в общите приходи).

Останалите четири индикатора формират подиндекс "Устойчиво развитие". Те включват различни аспекти на способността на региона да създаде конкурентна среда, която не е силно зависима от малко на брой големи инвеститори, както и да постигне устойчив ръст на заплатите паралелно с такъв на производителността. Конкретните индикатори в тази група са: ръст на производителността спрямо ръст на заплатите; дял на промишлеността в регионалната заетост; пазарна концентрация (индекс "Херфиндал - Хиршман", измерен през работните места) и дял на новите инвеститори (след 2016 г.) в общия брой работни места в промишлеността в съответния регион.

Малки и големи области

Изчислението на индекса е на областно ниво, като това има определени компромиси, но за нуждите на местната икономическа политика вероятно дава най-ясни послания. За нуждите на анализа индексът е изчислен общо за 28 области, но представянето на резултатите е в две групи: големите седем индустриални области, които концентрират 60% от добавената стойност в индустрията в България, и всички останали 21 области.

Големите седем са - София (две области - град и област), Пловдив, Варна, Бургас, Русе и Стара Загора. Националният принос на една област е използван единствено за представянето на резултатите в две групи, но не оказва влияние на класацията. Ето затова по-малки и хомогенни области могат попаднат на по-предни позиции спрямо други, големи индустриални центрове.

https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/ikonomika/2023/04/27/4476387_industrialnite_shampioni_po_regioni/
Активен
Flying spur
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 552

Nothing good comes easy


Профил WWW
« Отговор #278 -: април 29, 2023, 01:13:11 »

Последните няколко години наистина се забеляза привличане на чуждестранни инвеститори, а когато някой хубав ден магистралите от Букурещ и малистралата Русе - Търново и Хемус са факт ще има и още по-голямо развитие на региона.
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2322


Профил
« Отговор #279 -: април 29, 2023, 01:42:58 »

Мечтая си да повторим демографското възраждане на Пловдив, но ще видим...
Активен
JMM
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 801


Профил
« Отговор #280 -: април 29, 2023, 10:15:33 »

Демографската ситуация в страната и най вече централизацията на България, може да се окажат спирачка пред развитието. "Демографското възраждане" на Пловдив се дължи по скоро на обезлюдяване на множество селища в Родопите за сметка на "засмукване" и индустриализация на тези хора в Пловдив. При нас, за съжаление не виждам как би станало, освен чрез привличане на част от населението на сравнително многолюдната Търновска област.
Като основен проблем пред развитието на България за мен остава силната централизация на държавата. Хора заселени веднъж в душегубката София, не могат повече да бъдат извадени от тази демографска "черна дупка", поглъщаща съдбите и живота в България. Разбира се, всяко правило има изключения, и точно тези изключения са тема на различни ТВ предавания, като например "Да хванеш гората" по NOVA. Дори самото заглавие на предаването, считам неуместно подбрано, защото поражда внушение да изоставиш София е едва ли не да се откажеш от човешката цивилизация.
Активен
фараша
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1385


Профил
« Отговор #281 -: април 29, 2023, 01:08:05 »

...
Хора заселени веднъж в душегубката София, не могат повече да бъдат извадени от тази демографска "черна дупка", поглъщаща съдбите и живота в България. Разбира се, всяко правило има изключения, и точно тези изключения са тема на различни ТВ предавания, като например "Да хванеш гората" по NOVA. Дори самото заглавие на предаването, считам неуместно подбрано, защото поражда внушение да изоставиш София е едва ли не да се откажеш от човешката цивилизация.

Горе-долу е така, но има нюанси. Да се преселиш от София/а и други големи градове/ в посока някое село, през последните 10-на години, се възприема като положително личностно развитие, нещо от типа, че човекът си е "надвил на масрафа". Абе модерно е. Докато връщането от столицата в посока малък или областен град, си носи конотация на житейски неуспех, дори провал.
Аз също съм скептик към демографско възраждане на Русе, то и за Пловдив не смятам, че е много солидно и няма да видим процес на демографски регрес. Виждам стабилна демография само там, където хората масово почиват, тоест морски курорти и донякъде зимни/планински/спа. Българинът на 21-и век е човек почиващ, а не бачкащ в заводи. За съжаление Русе не е място за почивка.
« Последна редакция: април 29, 2023, 01:12:35 от фараша » Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2322


Профил
« Отговор #282 -: април 29, 2023, 03:46:36 »

Може би трябва да уточня какво имам предвид под "демографско възраждане". То е ясно, че няма пак да станем 185 хиляди, или да се появят рояци млади хора. Демографско възраждане за мен означава да запазим петото място и да започнем да увеличаваме разликата с шестия, точно както направи Пловдив с Варна.
Активен
JMM
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 801


Профил
« Отговор #283 -: април 29, 2023, 09:17:31 »

...от столицата в посока малък или областен град, си носи конотация на житейски неуспех, дори провал. ...

Това за съжаление не е от последните 10 годни, това е от създаването на Третата българска държава и продължава така до ден днешен, като процесът е вървял в годините с различна интензивност. Това е и причина за 140 години от 12 хил. Средец, днес да не знаем колко точно хора обитават София, и само официално регистрираните да са над 1.4 мил. жители. Този сбъркан и натрапен на България руски архаичен държавен модел, в годините на социализма се опитаха да компенсират посредством "жителството", като "жителството" е видоизменен и осъвременен вариант на Крепостничеството/Крепостното право, въвеждащо забрана за селяни да напускат по своя воля и преценка селските си стопанства/ Грешката на руската архаична държавна конструкция е в заложеното схващане, че всичко трябва да гравитира около Царя и Столицата, успехът на индивида задължително е в близостта му до Царя/ разбирай в Столицата/, че всичко се случва първо в Столицата, едва след това може да бъде достъпно и в други градове. Тъй като династията на Фердинанд – Сакскобургготите е немска, в годините на нейното царуване наблюдаваме известна децентрализация по немски образец, но всичко "изтича в канала" с окупацията на България през 1944г.
Днес, 30 години от началото на промените в България, пропастта между Столица и "провинция" става все по голяма и живота, особено за младите българи извън София с всеки изминал ден няма абсолютно никакъв смисъл.
Активен
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 462



Профил Ел. поща
« Отговор #284 -: юни 07, 2023, 08:28:47 »

Има и такива новини

Русенската логистична компания euShipments.com придоби румънската Helpship

Логистичната компания за фулфилмънт и доставки от електронна търговия euShipments.com придоби румънската Helpship. Базираната в Русе euShipments.com вече над десетилетие активно развива своята мрежа за фулфилмънт и международни доставки на територията на целия Европейски съюз и Великобритания. Чрез придобиването на Helpship, euShipments.com засилва присъствието си на румънския пазар, ключов за регионалния лидер в логистиката.

Това е второто стратегическо придобиване за euShipments.com след старта на партньорството с фонда за капиталови инвестиции BlackPeak Capital. Сделката е част от стратегия за сливания и придобивания, която ще помогне на компанията да затвърди водещите си позиции на ключови пазари в региона на Централна и Източна Европа. Стратегичекото партньорство на euShipments.com и Helpship ще помогне за оптимизирането на транзитните времена, ценовите нива и качеството на услугите за всички текущи и потенциални клиенти на двете компании. В края на миналата година euShipments.com придоби мажоритарен дял от хърватския лидер в доставките от онлайн търговия Pick&Pack.

Helpship е основана през 2019г. от Стефан Попа и Йосиф Ческа. Базирано на техния собствен успешен онлайн магазин, те осъзнават необходимостта от качествени фулфилмънт услуги. Складът на Helpship в Орадя, Румъния, е стратегически разположен близо до румънско-унгарската граница и е добре свързан с главните магистрали в страната. През 2023г. компанията е сред най-успешните и предпочитани доставчици на фулфилмънт услуги от румънски онлайн търговци, обработвайки над 80 000 онлайн поръчки всеки месец.

От създаването си през 2012г. досега euShipments.com отбелязва силен органичен растеж на своята клиентска база, обем на обработени международни пратки и приходи. В резултат на това компанията си осигури водеща позиция сред българските представители в класацията на Financial Times, FT1000: Най-бързо развиващите се компании в Европа за 2023г. Синергията с Helpship е факт и придобиването носи множество ползи за клиентите и на двете компании – онлайн търговците от региона, които искат бързо и лесно да се развиват на нови международни пазари. Като част от групата euShipments.com, румънският логистик може да предложи на своите клиенти цялото портфолио от услуги на повече от 50 от водещите куриерски компании в Европа, с над 600 метода на доставка, и по този начин да стимулира растежа на бизнеса им в чужбина. Благодарение на новото партньорство Helpship добавя и нова услуга в портфолиото си – международни e-commerce доставки от адресите на електронните магазини – независимо от тяхното местоположение в Румъния.

Стефан Попа, основател и изпълнителен директор на Helpship, ще продължи да управлява компанията, използвайки ресурсите на euShipments.com за предоставяне на иновативни логистични услуги на онлайн магазини в Румъния, региона и цяла Европа. Светлозар Димитров, изпълнителен директор на euShipments.com и Вихрен Бисет, търговски директор на euShipments.com, ще се присъединят към борда на директорите на Helpship.

https://www.rusemedia.com/русенската-логистична-компания-eushipments-com-пр/
Активен
Страници: 1 ... 17 18 [19] 20   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.083 секунди с 25 запитвания. (Pretty URLs adds 0.011s, 2q)

Google e прегледал тази страница септември 15, 2023, 11:52:46