Страници: [1] 2 3 ... 10
 1 
 -: Днес в 08:56:50  
Започната от CaMaRo - Последна публикация от bgdimitrov
Крайно време е тези мизерни къщи, сергии и всичко друго да си замине.

 2 
 -: Днес в 03:14:37  
Започната от fcdunav - Последна публикация от Русенец
Впрочем, прав е един един форумец (не помня дали тук или в Скайскрейпъра), който обърна внимание, че при разрушаването на Вития мост се работи доста рисково - за работниците, радбира се. Вижте само човека върху пасарелката, който стои на наклонен участък без опора и без каквото и да е подсигуряване, а при това трябва и да държи и насочва металния профил, който другият работник долу заварява. Колко му е да изгуби равновесие и да се изтърколи надолу, при което може да се спре на остатъка от колоната по-ниско, но може и да падне от няколко метра. При което, даже и да оцелее, здравето му ще бъде сериозно ощетено. Но на кого ли му пука за работника - и не само тук... Sad
Най-редно да му пука е на самия работник, защото той си рискува здравето. Не говорим за петгодишни деца все пак, а за зрели и уж отговорни хора. Истината е, че българските работници са много немарливи към правилата за безопасност и често пъти си плащат за това.

 3 
 -: Днес в 11:11:33  
Започната от fcdunav - Последна публикация от svetlin74
Цитат
„Порт Пристис“ ООД е определен за концесионер на пристанището ... В срок от 24 месеца, но не по – късно от 5 концесионна година на осмо корабно място следва да се доставят понтони с преходен мост, за да се възстанови т. нар. плаващ басейн.

взето от тук

 4 
 -: Днес в 09:22:52  
Започната от dunav_rousse - Последна публикация от vesel
Тия снимки са и за "Стената на срама", придружени с имената на собствениците. От партерния етаж могат да сгъват едни пари, обаче да се грижат за сградата им свиди Sad

 5 
 -: Днес в 12:49:15  
Започната от fcdunav - Последна публикация от Orthodox
Два месеца борба с тая пасарелка.

Социалистически бетон, колега! Не се дава лесно...  Smiley

С тия машини и железа около 25-те kV не е много комфортно ми се струва.

Досега нямаше особено доближаване на хора и техника до контактния проводник, но при демонтажа на централната част на арката си има риск и НКЖИ задължително трябва да изключва напрежението по време на работа - вероятно най-опасните операции над самата линия са въпрос на ден-два...

 6 
 -: Днес в 12:18:17  
Започната от dunav_rousse - Последна публикация от Orthodox
В участъка на Александровска между площадите Свобода и Хан Кубрат има немалко стойностни стари сгради от края на XIX и първата половина на XX век, но не всичките са в твърде добро състояние. Да оставим старата сграда на полицията (някогашното застрахователно дружество България), която от години се крепи само на "честна дума", а в тунела не се вижда никаква светлина. Точно срещу нея обаче има друга красива (в минало време!) и стилна постройка, която е в ужасно състояние и като я видя, едновременно ми иде да заплача от яд и да хвана една гьостерица, та да насиня гърбовете на тези, които са виновни за тази трагедия и излагация едновременно.

Вижте тези снимки! Потъмняла и опадала мазилка, изронени декоративни елементи, оголени тухли, съсипана дограма... Shocked Как е възможно такова нещо да се допусне по главната улица на иначе "най-европейския" град в България?! Тъжна и жалка картинка... Както е тръгнало, май и в Русе ще почнат да падат стари къщи, както напоследък във Велико Търново, но нека да напомним все пак, че в старата столица става дума за сгради, строени 50-100 години по-рано от тези в централните части на Русе. И най-лошото е, че не се вижда никаква перспектива това да се промени - не може всяка сграда в центъра да бъде наета от стабилна фирма, която да я реставрира заради бизнеса си; собствениците са отдавна вън от града или даже в чужбина и не им пука за имотите им (личи си от състоянието, в което са ги оставили), но и не искат да ги продават (а и колцина биха купили сграда в такова състояние), а Общината няма средства, нито причини да купува и поддържа тези антики, които обаче са важна част от самобитния облик на града ни. И както е тръгнало, май ще почнат части от тези рушащи се сгради да падат по главите на туристите, дошли в града, за да разглеждат и снимат старата му архитектура (и другите му забележителности, разбира се)...  Roll Eyes









 7 
 -: декември 13, 2017, 11:55:06  
Започната от fcdunav - Последна публикация от vesel
Два месеца борба с тая пасарелка. ЖП линията доста усложни нещата. Дали от НКЖИ поне изключват напрежението в определени интервали? С тия машини и железа около 25-те kV не е много комфортно ми се струва.

 8 
 -: декември 13, 2017, 11:39:30  
Започната от fcdunav - Последна публикация от Orthodox
12.12.2017 Предположението ми от вчерашния постинг се оказва вярно. Изграждат се временни метални опори под пасарелката от двете страни на централната секция с остатъци от парапети, след което тази секция ще се отреже и свали с крана, а страничните части ще могат да се разрушат без опасност за релсовия път и контактната мрежа. Впрочем, забележете, че като фундамент на стоманената конструкция е използвана една от изрязаните секции от пасарелката, само че обърната на 180 градуса. Практични хора... Smiley







Работниците монтираха канализационна тръба с доста голям диаметър (около 50 см), свързваща две шахти в подножието на ската (виждат се зад багера на следващата снимка). Отворите на шахтите са на нивото на долната тераса (под ската), което означава, че насипът няма да продължава на изток от сегашното местоположение на трошенокаменната основа (иначе едната шахта просто ще бъде затрупана от него). Но ще видим. Лаици сме в тази сфера, все пак...




Бетонът се лее от бетоновоза към мястото на монтажа по най-обикновена водопроводна тръба...










След полагането на мрежа върху основата от каменна фракция продължава с нов слой от каменния материал. Ако това наистина е бъдещият насип в началото на растежа си, би трябвало след достигането на кота "нула" (земната повърхност) - а това вече е факт - да се изгради стена откъм север, за да се ограничи разсипването на трошения камък. Да видим как ще бъде на практика...



 9 
 -: декември 12, 2017, 11:25:00  
Започната от fcdunav - Последна публикация от Orthodox
11.12.2017 Виждам нов момент около пасарелката. До южната част от арката е издигнат няколкометров стоманен профил и в долната му част се извършват заваръчни работи. Аха, започвам да разбирам каква е идеята им за разрушаване на дъговидната опора, която остана от мостчето след толкова рязане и къртене. От двете страни на релсовия път ще подпрат пасарелката с временни конструкции от стоманени профили, после ще окачат централната част (с парапета) на стрелата на крана и ще я изрежат. После кранът безпроблемно ще положи отрязаната секция на земята, а дъговидните опори от двете страни ще легнат върху металните опори и няма да рухнат. И така най-трудното - разрушаването на участъка над релсовия път и контактната мрежа - ще е отминало. Остатъчните дъги от двете страни ще е по-лесно да се довършат безопасно за ж.п. инфраструктурата.

Впрочем, прав е един един форумец (не помня дали тук или в Скайскрейпъра), който обърна внимание, че при разрушаването на Вития мост се работи доста рисково - за работниците, радбира се. Вижте само човека върху пасарелката, който стои на наклонен участък без опора и без каквото и да е подсигуряване, а при това трябва и да държи и насочва металния профил, който другият работник долу заварява. Колко му е да изгуби равновесие и да се изтърколи надолу, при което може да се спре на остатъка от колоната по-ниско, но може и да падне от няколко метра. При което, даже и да оцелее, здравето му ще бъде сериозно ощетено. Но на кого ли му пука за работника - и не само тук... Sad







Върху ивицата с дебел слой трошен камък и мрежа върху него продължава нанасянето на нов слой каменна фракция. Вероятно колегата bgdimitrov ще се окаже прав със схемата малко по-горе, че това е основата на бъдещия насип по ската за новото платно на булеварда.




Работи се по подготовката на елементи от канализационната система под съществуващото и бъдещото платно на Придунавски.




Напълнен е голям контейнер със скрап от металните части на пасарелката (парапети и арматура). Предполагам, че се води собственост на Общината и ще вкара някой и друг лев в нейния бюджет...



 10 
 -: декември 12, 2017, 10:37:22  
Започната от transcend - Последна публикация от Orthodox
Утринно северно сияние над Русе... Smiley

(Макар и снимката да показва не града като такъв, а едно природно явление, струва си да се види.)



Страници: [1] 2 3 ... 10
Страницата е създадена за 0.062 секунди с 19 запитвания. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)

Google e прегледал тази страница декември 13, 2017, 01:33:41