Страници: [1] 2 3 ... 10
 1 
 -: Днес в 02:34:23  
Започната от Русенец - Последна публикация от Русенец
Известни са мястото и сумата за изграждането на Дунав мост 3

1 370 000 са превозните средства преминали през Дунав мост от началото на годината,като за същия период на 2016 година техният брой е бил 750 000 – 760 000. Това стана ясно по време на проведената днес среща за изграждането на нов мост при Русе-Гюргево, който да реши трайно проблема с образуващите се големи задръствания в района на граничния пункт. Инициативата бе на областният управител Галин Григоров, а в работната среща участваха представители на български и румънски институции и 4-ма от 8-те русенски депутати.



Около 250 000 000 евро ще струва строежът на новото съоръжение. То ще бъде във вариант за МПС и ще бъде на около 3 километра от стария мост в посока Мартен. Там е предвидено и да бъде началото на магистралата Русе – Велико Търново. Един от мотивите да е между Русе и Гюргево е сегашната транспортна карта с пътища и магистрали в Европа, и нуждата от по-бързо преминаване по европейския коридор №9, който започва от Хелзинки, преминава през Москва, Киев, Букурещ, Русе,Велико Търново,  Хасково и завършва на гръцкото пристанище Александруполис.

Нику Мардале от Окръжния съвет в Гюргево обясни, че се надява днешните решения да бъдат взети под внимание от парламентите на двете държави. Началникът на русенската митница Венцислав Халаджов и директорът на Гранична полиция-Русе комисар Димитър Чорбаджиев обясниха, че към настоящия момент е направено всичко възможно за облекчаване на трафика. Предстои и отварянето на зона "Изток" на моста, която ще реши проблема при влизане в България. Това ще стане през пролетта на следващата година. Необходимо е обаче уеднаквяване на пропускателната способност и от двете страни на съоръжението.

Чорбаджиев допълни, че съществуващият мост не може да поеме по-голям трафик от сегашния. Има по една лента в едната и в другата посока и това е лимитът му. По тази причина е нужно второ съоръжение.

В края на разговорите присъстващите излязоха с решение в което бе записано, че Дунав мост 1 не може да поеме повече трафик и има нужда от ново съоръжение и през есента в Русе ще бъде проведена нова среща, на която ще бъдат поканени еврокомисарите Корина Крецу и Йоханес Хан.
http://www.arenamedia.net/news.php?newsandpromotion_id=33017

Аз мисля, че има доста сериозен шанс това съоръжение да бъде построено - и определено има нужда, за разлика от тунели, въжени линии над Дунав и пр. дивотии, които се спрягаха през годините.


 2 
 -: август 23, 2017, 04:12:59  
Започната от deian - Последна публикация от Pfote2
Важното е работа да има за хората, че се обезлюди градът!

 3 
 -: август 23, 2017, 12:19:13  
Започната от deian - Последна публикация от Flying spur
Добро видео от което може да се види големината на сградите към днешна дата и да се сравни с рендъра.

https://www.youtube.com/watch?v=Joph4OrMQlM

 4 
 -: август 22, 2017, 08:02:17  
Започната от deian - Последна публикация от Русенец
По-малки от на "Монтюпе", но пък там няма и вредна среда.

 5 
 -: август 22, 2017, 11:27:25  
Започната от deian - Последна публикация от Pfote2
Какви са заплатите там?

 6 
 -: август 22, 2017, 05:52:35  
Започната от deian - Последна публикация от Flying spur
ВИТТЕ Аутомотив разкрива 500 нови работни места в Русе



ВИТТЕ Аутомотив България продължава да расте

Един от най-големите работодатели в Русе разкрива стотици допълнителни работни места до 2021 година.

ВИТТЕ Аутомотив България - дъщерна компания на немския ВИТТЕ Аутомотив - продължава развитието си като увеличава производствената си база в град Русе.

Разширяването на завода предвижда изграждане на ново производствено хале, както и прилежащ логистичен участък. Заложено е персоналът през идните пет години да нарастне с около 500 души. ВИТТЕ Аутомотив България предлага работни места за специалисти в областта на мехатрониката, инженерните науки, логистиката, както и на голям брой работници в производството.

Освен със своята социална отговорност в региона, компанията е известна със своята специална ангажираност към служителите си. В тази връзка, заетите в предприятието ще се радват на втора фирмена столова, зони за почивка, нови офиси и съблекални. ВИТТЕ Аутомотив е един от малкото работодатели в България, който осигурява климатизация във всичките си работни помещения. Такава климатизираща система, обхващаща и производството, ще се изгради и в новата сграда. При планирането на разширението на завода участваха всички работещи. Те бяха запитани за техния опит, идеи и желания, а отговорите на много от тези въпроси бяха съобразени при новия строеж.

С разширяването на предприятието се оптимизира също и служебната автобусна услуга за всички работници и служители. Планирано е изграждане на нов транспортен терминал, при който в бъдеще всички работещи ще могат да достигат до служебните автобуси още по-сигурно и по-удобно, независимо от метеорологичните условия.

Проектирането на новата производствена сграда вече започна, а намеренията са тя да бъде готова и началото на производството в нея да започене от средата на 2018 година. С бъдещето разширение, ВИТТЕ Аутомотив България ще утвърди позицията си като един от най-големите работодатели в град Русе и региона.

 7 
 -: август 21, 2017, 10:05:09  
Започната от фараша - Последна публикация от n00b
Цитат
Северозападна България е толкова зле и толкова бедна, поради простотията на населението живеещо там. Северозападнала България единствена продължава да гласува за БСП и комуняги на местни и национални избори.

Любимата мантра на лизачите на четирибуквените неможачи. Кметовете и на Видин и на Монтана и на Враца са четирибуквеници. Областните им са спуснати от четирибуквеници. И така е от години. Просто предвид резултатите, на парламентарните избори им гласуват сечено. Обаче това е напълно разбираемо според мен.

 8 
 -: август 21, 2017, 03:18:42  
Започната от фараша - Последна публикация от Русенец
Всички ние си ги избрахме, дори и аз, който не просто не гласува за тях, а ги мрази и в червата!
Централизацията на България е много дълъг е донякъде общ за всички балкански държави процес. Далеч не опира само до ГЕРБ и БСП, но разбира се, последните са достатъчно тъпи, за да не могат за измислят адекватно противодействие на процеса.

 9 
 -: август 20, 2017, 10:43:10  
Започната от vesel - Последна публикация от vesel
Такааа, докато чакаме поредните видими резултати, продължавам да се "радвам" на досега направеното. Простотията на така наречените граждани също е добре застъпена.
Подлезът на кръговото продължава да е притегателно място за драскачите. И няма как да е друго, докато не се чистят своевременно стените и няма никакво видеонаблюдение. Част от лампите над входовете на тунелите ги няма, струва ми се да са откраднати. Малко вероятно e да са свалени за ремонт. Парапетите, уж от неръждавейка, са ръждясали за пореден път. Локвите пред входа до полицията все така не подлежат на рекламация към строителя на съоръжението. Стълбите към Бриколаж пак се разпадат, но поне е ударена една боя на ръждивите врати, където са сервизните помещения на асансьорите. Зелените площи изглеждат така, сякаш цяло лято вода не са видели.
И се чудя, колко години още трябва да гледаме грозните оградни пана до залата? Ясно е, че там още се твори, обаче това не пречи да се оформи границата на терена и да има приветлив вид.

 10 
 -: август 20, 2017, 09:58:50  
Започната от фараша - Последна публикация от bgdimitrov
Една реплика и от мен: ВИЕ си ги избрахте! И БКП и ГЕРБ.

Страници: [1] 2 3 ... 10
Страницата е създадена за 0.058 секунди с 20 запитвания. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)

Google e прегледал тази страница август 18, 2017, 12:05:37