Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?
+  Live Web Cam Rousse
Username:
Password:
Начало Помощ Търси Календар Сигнали за кмета Вход Регистрация
 
  Покажи публикации
Страници: [1]
1  Всичко за Русе / Инфраструктурни проекти / Infrastructure projects / Re:Бъдещето на кръговото? -: декември 16, 2015, 09:02:44
От моята гледна точка по снимка 1:
червената кола няма право да излиза през вторият изход, синята да сече пътя на зелената нито да сече така бързата на вторият.

Същинският проблем с повечето шофьори е на снимка 2, а именно, че синята кола трябва задължително да излезе през 1-я или втория изход, (макар, че за първият пак е на грешната лента според маркировката...) но масово шофьорите карат в дясна лента макар, че ще излизат през третия или четвърти (обратен) което силно затруднява движението. Именно поради тази причина не веднъж ми се е налагало да въртя втори път през цялото кръгово, защото някой е решил да си кара в дясната лента повече от един изход. А обикновенно е повече от някой, и или трябва да сека път, или да спра с мигач в лявата лента, или да завъртя отново. Най-безопасен ми се види третият вариант, за това цъкам с език и въртя като гламав, а тарикатите минават бързо.

Камери трябват, и съответните наредби за да могат да глобяват на база на записите, и бързо ще влязат нещата в релси.

Аз лично шофирам в дясна лента по кръгово само и единствено ако ще излизам през първият последващ изход. Във всички други случаи съм в средна/лява. В България обаче в която и лента да се намирам очите ми са на 4 кой от къде ще ме засече...
2  Всичко за Русе / Инфраструктурни проекти / Infrastructure projects / Re:Бъдещето на кръговото? -: декември 16, 2015, 02:32:34
При така поставената маркировка изобщо не е само за тези, които правят десен завой... Забележи Б1 при десният завой, заради който ще те актуват ако някой от кръга ти сече пътя и те удари странично да речем, отнел си му предимството, което има движейки се в кръговото.
Изобщо тази бърза дясна хич не е толкова бърза и е много... подвеждаща. Всичко щеше да е ОК ако маркировката беше непрекъсната, както е на рендерите.
3  Всичко за Русе / Инфраструктурни проекти / Infrastructure projects / Re:Бъдещето на кръговото? -: декември 16, 2015, 09:29:42
няма как три платна кръгово да се вливат в две платна за всеки изход и то по този начин.

Ако се спазва маркировката, и средна лента се ползва само за движение направо аз не виждам проблем. На дясно с предимство без навлизане в кръговото, а в самото кръгово дясна лента да се използва само за излизане на следващият изход. Кръговото е с две платна а не три, и така организирано движението би трябвало да се облекчи. Разбира се, реално много малко хора използват кръговото по правилата, което причинява конфликтни ситуации.
4  Всичко за Русе / Инфраструктурни проекти / Infrastructure projects / Re:Бъдещето на кръговото? -: декември 16, 2015, 12:14:47
Много зависи от поставената вертикална маркировка, понеже аз стоп линия на виждам пред лентите за дясно.

Ами аз стоп линия не виждам и пред лентите за ляво/право но... и Б1 да са сложили пак няма предимство, а при тази маркировка не вярвам да са сложили Б3 защото ще станат много катастрофи... утре ще огледам да видим какво са сътворили  Cool
5  Всичко за Русе / Инфраструктурни проекти / Infrastructure projects / Re:Бъдещето на кръговото? -: декември 15, 2015, 09:50:56
Красиво е наистина! В духа на mkx обаче виждам една подробност, която не е като на рендерите, а именно маркировката за десен завой... Била е планувана непрекъсната, т.е. си правиш десният завой без да чакаш на кръговото, а реализацията е по старо му, прекъсната с изчакване, щото някой изсилен ще спре в теб и ще си виновен...
Страници: [1]
Страницата е създадена за 0.087 секунди с 24 запитвания. (Pretty URLs adds 0.011s, 1q)

Google e прегледал тази страница октомври 12, 2018, 11:08:33