Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?
+  Live Web Cam Rousse
Username:
Password:
Начало Помощ Търси Календар Сигнали за кмета Вход Регистрация
 
  Покажи публикации
Страници: [1] 2 3 ... 321
1  Всичко за Русе / Транспорт / Transport / Re:Градският Транспорт -: март 29, 2021, 07:27:52
Прокуратурата проверява Община Русе за тролейбусната афера

Тъга, тъга... Angry

(Статията е твърде дълга, за да я поствам тук, но си струва да се прочете. Не зная кой е крив и кой - прав, но в крайна сметка са прецакани отново русенци...)
2  Всичко за Русе / Транспорт / Transport / Re:ЖП линиите в града и неусвоените територии -: март 19, 2021, 11:21:09
Интересна статия, която би могла да се впише и в други теми, но тази ми се стори най-подходяща. Текстът е твърде голям, а картинките и клиповете - твърде много, за да ги препубликувам тук, така че просто я прочетете от линка. (Сори, че е в Dunavmost.com, но... там я намерих.)

Проект на комбиниран железопътен и пътен мост на река Дунав

Впрочем, след като сме се наслушали и начели на куп други подобни грандиозни проекти и намерения, свързани с града ни и така останали само като бомбастични идеи, имаме пълното право да останем скептични към възможността за реализация и на мащабните мераци от статията. Дали, кога и доколко написаното там ще стане действителност - Бог знае. А за нас остава да поживеем и да видим... Huh?
3  Всичко за Русе / Русе / Rousse / Re:Кеят, общината и държавата -: февруари 27, 2021, 01:04:23
25.02.21 След разрешаването на съдебния спор в полза на Общината остатъкът от Гребната база най-после е доразрушен. Вижда се, че под стълбището на пасарелката сградата е била вкопана около метър в земята, при което сега краят на стъпалата увисва във въздуха, понеже първоначално е стигал само до нивото на почвата. Мястото около остатъка на базата е доста разровено от колелата на строителната техника, които са оставили дълбоки коловози в затревената площ. Да се надяваме, че след завършването на ремонтните работи ще бъде рекултивиран и теренът, за да не остане една грозотия сред иначе добре оформения крайречен парк.












26.02.21 Един ден по-късно вкопаните в земята основи на Гребната база под пасарелката се засипват с почва. Тази част от парка е на път да се оформи окончателно месеци след завършването му като цяло.


4  Всичко за Русе / Заведенията в Русе / Re:McDonalds или KFC? -: февруари 09, 2021, 06:25:58
Напоследък, като минавам покрай Хезбъргера, вече няма опашки. Или чакат един-двама души. Явно "трите дни" на чудото минаха. Да видим по-нататък... Huh?
5  Общ Форум / Общи приказки / General talk / Re:Кой какво интересно/забавно е видял в нета? -: февруари 07, 2021, 07:30:46
При ровене в Street View-то на Google Maps забелязах, че поради несъвършенствата на софтуера за обработка на изображения се е появила интересна "триоска" по един от крайградските пътища. "Екзотичното" возило е заснето на участъка Русе - Басарбово. Smiley













6  Всичко за Русе / Русе / Rousse / Re:Демографски разсъждения - Русе -: февруари 04, 2021, 01:14:05
Тази статия напълно би се вписала и в темата Русенски песимизъм, но в опит да намаля плюенето по мен, я пускам тук, при демографията...

Русе се стопи с 6000 души

Демографски срив! Северна България е загубила почти една пета от населението.

За последните десет години областите Габрово, Монтана, Плевен, Ловеч и Враца са загубили почти една пета от населението си. Това съобщи икономистът от Института за пазарна икономика Адриан Николов по време на онлайн форум.

А град Русе се е стопил с близо 6000 души само за една година.

Населението на дунавската столица вече е паднало под 150 000 души по официални данни на ГД „ГРАО“ (Главна дирекция „Гражданска регистрация и административно обслужване“).

Адресно регистрирани лица по настоящ адрес в град Русе - 145 184 (31.12.2020 год.)

Адресно регистрирани лица по настоящ адрес в град Русе - 151 123 (31.12.2019 год.)

Адресно регистрирани лица по настоящ адрес в град Русе - 158 781 (31.12.2015 год.)

Адресно регистрирани лица по настоящ адрес в град Русе - 164 703 (31.12.2010 год.)

Русе се превърна в град на пенсионерите - има близо 70 000 пенсионери.

Сигурно повечето от вас дори не предполагат, че ТП на НОИ - Русе изплаща пенсиите на 70 000 пенсионери.

За 10 години населението в област Русе е намаляло с 33 667 жители. Това показва анализът на териториалното статистическо бюро в крайдунавския град. Ако през 2009 г. броят на жителите в Русенска област е бил 249 144, то към 31 декември 2019 г. вече е 215 477. Така областта се нарежда на 12-то място в страната по този показател.

Благодаря ви, мили управници!

Дълбоко се прекланям пред управниците на град Русе, които денонощно се грижат за нашия просперитет и благоденствие! Толкова много, че имаме демографски срив, водещ не само до тоталното обезлюдяване в града, ами и до призрачни пейзажи из русенските села.

Те, милите ни и ненагледни наши душици – управляващи от всички видове цветове и партии – с техните назначения от депутати до кметове през годините допринесоха за истинското ни щастливо и безметежно съществуване в 21 век. Младите хора ги няма, ама те щото са безхаберници и ламтят за пари, отишли по чужбините. Ми не ги е срам, тия млади хора бе! Само вгорчават мислите на нашите душички-управляващи. Старите дето са останали тук и те реват. Пенсиите им били малки, животът бил скъп.

Ама моля ви се! Я си спомнете какво имаше преди време – концлагери, Белене, разстрели…. Та затова – никакво мрънкане, щото има и по-лоши неща, дето са се случвали по нашите земи.

Абдалите, дето пък правят бизнес в Русе, мрънкат, че държавата не им помагала. Ми що да ви помага бре, нали сте мотор на нацията, впрягайте де що магарета има орете „нивата“ на бизнесначинанията! Пък помощи заради КОВИД мерките – няма. Това е! Или пък ако има, то ще ви ги преведат през май месец, когато ще е избягал и последния работник.

Ами тия русенци какво толкова недоволстват от лошите пътища, дупки и лунни пейзажи по тротоарите? Вашите баби и дядовци са ходили по калдъръми. Тъй че – бъдете благодарни, че не сте принудени в кал и локви да газете. Седнали те да хленчат, че осветление нямало…

Еййй, разглезен народ сме и туй то! Ако имаше работещо осветление, много щеше да е лесно. Пък така в тъмното – кой къде и с кого и какво прави – не се вижда.

Тук редовно въздухът ни „ухае“ на химични вещества, често дори можем да „видим“ какво точно влиза в белите ни дробове. Днес по обяд отново имаше фантастичен „ароматизатор“ – на битова химия. Сега от РИОСВ ще излязат със становище, че не всичко, което усещаме е отровно, а от общината ще обяснят, че още чакат не-знам-какви-си-машини-за отчет на проклетия въздух.

Така – стига сте мрънкали, ами оставете нашите управници на спокойствие. Да не би да им стане нещо на миличките от притеснения по вашите искания – улици, заплати, въздух – то не е едно….

Тъй сме ги научили нашите управници. Да стоят на върха и да се големеят. Да гледат с отвращение на низините и да забравят напълно, че както са се качили на върха, тъй бързо всенародната любов може да ги смъкне.
7  Всичко за Русе / Русе / Rousse / Re:Стена на срама -: януари 30, 2021, 10:01:35
За плочките до Халите - хвала на майстора!



Плочките на тротоара встрани от "Халите" в Русе са надигнати и разхлопани, въпреки че са ремонтирани наскоро.

За това алармира русенец в групата "Писмо до кмета на Русе", който споделя и снимка от участъка.

"Плочките на страничния тротоар до Халите. Хвала на майстора! Аз като майсторя нещо, или го правя както трябва, или не, независимо кой каква игра играе. Това за контрола е ясно...", пише авторът на снимката.

Публикацията провокира недоволството на русенци от некачествени ремонти из целия град. Хората се чудят защо плочките се слагат директно върху пясъка без никакво слепване и считат, че именно тази технология е причина за лошото състояние на тротоари и площади.
8  Всичко за Русе / Русе / Rousse / Re:Русенски песимизъм -: януари 26, 2021, 10:03:37
Като сме започнали с носталгично-песимистичните откровения на известни русенци, нека продължим със статията на русенския журналист и изследовател Хачик Лебикян

Докато някои леят сълзи за онзи Русчук,
други пред очите ни рушат нашия Русе!


Поруганите маркери на паметта

Усещам тъга, лепкава тъга като черна боя да се стеле по душата ми винаги, когато, макар и много рядко, превъзмогнал вътрешната си съпротива, решавам да мина през подлеза пред Централна гара. А живея само на 50 м. от него. И не само заради окаяното му състояние, има и други занемарени места в града. Просто не искам ужасната, апокалиптична днешна картина да изтрива от съзнанието ми спомена за красивия  подлез от времето, когато беше построен. Уютен, с алуминиеви профили на тавана, Информационен център, РЕП с опашка за вестници, магазин за цветя, шумна кафе-сладкарница, телефонни кабини, гардероб, бръснарски и фризьорски салони. В него кипеше живот, гъмжеше от минувачи.

Имаше четири подхода. Пътниците от гарата, слизайки по широкото стълбище виждаха каменния медальон, който за щастие, стои и днес и  на който е изписано: Сексагинта Приста, Руси, Русчук, Русе. Два подхода са към улиците „Николаевска” и „Борисова”, а третият, преминаващ под „Борисова” отдавна не съществува. Затворен е с тенекиен похлупак, а пресичането на това кръстовище е много опасно, там няма дори пешеходна пътека. С по-елегантни капаци, изцяло е затворен близкия подлез в края на ул. „Цар Освободител” до Висшето училище по агробизнес и развитие на регионите. Проектиран преди 40 години, в Гаровия подлез имаше достъп и за инвалидни и детски колички. Сега, когато това е задължително условие за всяка сграда и едва ли не за всеки тротоар, в този подлез вече няма такава възможност. Ако някой се излъже да  слезе с количка по специалния улей, долу ще се изправи пред желязна решетка. В стълбищата бе вградена отоплителна инсталация против заледяване на стъпалата, която отдавна не функционира. И само тя ли?  Тъмен, мрачен, с изтърбушен таван и висящ като парцали гипсокартон, с десетина работещи осветителни тела, този злокобен тунел трябва да се избягва по всякакъв начин, дори и с риск за живота. Сега там работят само бръснарският и фризьорският салон. Има два  Пенсионерски клуба, Билярд клуб и няколко помещения, превърнати в складове. Останалите са затворени с железни решетки. След 1989 г. по средната ос на подлеза по цялата му дължина бяха изградени пет остъклени търговски помещения, които повече от две десетилетия са заключени и празни.

Най-потискащото е, че в просторната зала няма живот – истинско мъртвило. Рядко хора се осмеляват да влязат тук. Подлезът не беше само възможност за преминаване през него. Той беше първият в града, който авторите на проекта бяха успели да го превърнат в място, посещавано от гражданите. Недоумение буди, защо този централен подлез е занемарен от десетилетия, за него не се полагат никакви видими грижи, не му се вдъхва  нов живот. Трябва ли да чакаме някой Европейски проект да слезе на гарата, за да направи подлеза годен за хора?

Подлезът не е единствената гавра с Русе. Първо превърнаха кината в молове, магазини и заведения,  после събориха най-красивата част на хотел „Дунав” – стъклената  й сладкарница и механата „Дълбок зимник” под нея, за да построят търговски комплекс и жилища на специални хора, с форма на полукръгъл  девет етажен бастион, който се извисява над пет етажния хотел  и над сградата на Общината в съседство. През миналото лятото от север и от изток опасаха с крепостна стена (липсват само бойни кули) красивата Лятна градина  на същия хотел заради разширение, СПА център, подземни гаражи и т.н. и т.н. Пак щяло да има лятна градина, но тя вече няма да се вижда отвън. Опаковаха и изрисуваха като арт инсталация такъв паметник на културата като Застрахователно дружество „България”, проектирано от градския инженер Едуард Винтер, заключиха и занемариха Учителския дом - дело на архитект Спирос Валсамаки, също паметник на културата. Само със скудоумие могат да се обяснят премахването на старата Часовникова кула на ул. „Света Гора” в началото на ХХ в., събарянето на  турския затвор, в който са лежали български революционери и Стъклената будка през 70-те години на миналия век, а после и  знаковата за града сграда на хотел „Исляххане”.  През 1993 г. не се засрамиха да посегнат на историческия център на града – площад „Ал. Батенберг”. Там от 100 години нищо не беше пипано. На мястото на голямото двуетажно здание срещу Банка ДСК с железни балкони, книжарница, аптека, сладкарница и магазини построиха модерна бизнес-сграда. Тя е в пълна дисхармония с останалите старинни сгради – всичките  паметници на културата от края на ХІХ и началото на ХХ век. Ликвидираха най-хубавия Колодрум в България. Сега там (кой знае още колко десетилетия) стърчат бетонни колони. Събориха най-изящния от трите пасарела на брега на Дунава – 50 годишния  Вит мост, запечатан на хиляди романтични снимки. Новият ми прилича на сгънат дърводелски метър. Къде изчезна плаващия басейн „Лебеда”, построен от Корабната и закотвен под  „Рига”? Не можем да си кривим душата, направиха се и хубави работи в града. Но, докато някои леят сълзи за онзи Русчук, други, незнайно откъде дошли, незнайно с какво право, пред очите ни рушат безнаказано нашия РУСЕ. Градовете от Европа се гордеят със своите многовековни сгради. С изключение на три православни църкви, в нашия град останаха няколко сгради с над 150 годишна история – Управлението на железницата (Кукленият театър)  и Старата гара, построени във връзка с първата жп линия Русе-Варна и т. нар. Къща на Калиопа.
9  Всичко за Русе / Транспорт / Transport / Re:Магистрала Русе -: януари 25, 2021, 07:43:56
Макар и да е с явен политически привкус, статията показва не твърде розовите реалности около толкова нужната и все оставаща в областта на мечтите магистрала...


Републиканци за България: ГЕРБ обещават магистрала Русе-Търново, но няма финансиране

ПП „Републиканци за България“ излезе със становище относно изграждането на магистралата Русе-Велико Търново. От партията на Цветан Цветанов припомнят, че още през септември 2015 г. премиерът Борисов е обявил, че магистралата се проектира и през 2016 г.ще започне да се строи. След което правят анализ на събитията от последните няколко години, свързани с така важния инфраструктурен проект.

„На 7 декември 2020 г. Агенция „Пътна инфраструктура“(АПИ) обяви обществената поръчка за определяне на изпълнители за изработване на технически проекти и строителството на първите 75,6 км от автомагистралата Русе – Велико Търново .Тръжната процедура е в две обособени позиции. В първата е, участъкът от Русе до Бяла, а във втората обходният път на град Бяла. Прогнозната стойност на поръчката е 982,74 млн. лв. без ДДС.

Особен интерес представлява обособена позиция 1. В нея е включен участъкът от Русе до Бяла, с дължината 40,24 км (това е „пътят убиец” – един от най-смъртоносните пътни участъци в България). Прогнозната стойност на поръчката за изработване на техническия проект и строителството е 536 391 000 лв. без ДДС, като сумата е с около 300 млн. лв. по-висока от обявената преди само два месеца цена. Срокът за изпълнение е 2120 календарни дни.

Милион и едно обещания

След като не се осъществи обещанието от 2015 г., то през месец май 2017 г. премиерът заяви, че: „Изграждането на магистралата Русе – Велико Търново, заедно с довършването на АМ „Хемус“ ще бъде приоритет в областта на инфраструктурните проекти”. Това бе обявено от него при представяне на програмата на третото правителство на ГЕРБ. Година по-късно, през май 2018 г., тогавашният министър и сегашен зам.-министър на регионалното развитие Николай Нанков заяви на форум във Велико Търново, че „АМ „Хемус“ и скоростният магистрален път Русе – Велико Търново действително са разглеждани като едно цяло”. За пореден път бе потвърдено, че те са приоритети на правителството, защото ролята им за икономическото възраждане на цяла Северна България е огромна и че реалният срок за строителството на трасето между крайдунавския град и Старата столица е до края на 2021-а година…

Сега сме в началото на 2021 г. и е време за избори, а управляващите отново решиха да „претоплят манджата” и да извадят темата за магистрала Русе – Велико Търново. Пак решиха да се заиграят с мечтите, а защо не и със съдбите на хората. Лесно може да се забележи, че срокът за изпълнение е 6 години, което ще рече, че в най-добрия случай, по сегашните планове на правителството, магистралата ще бъде завършена през 2027 г. А сметката, която се канят да ни връчат е за над 536 млн. лв. без ДДС или за 40-километровото трасе средно над 13 млн. лв. на километър. И то за път в Дунавската равнина. Това звучи скъпо и бавно. От информацията, която е качена на сайта на министерството, става ясно, че финансиране за този проект няма.

От ПП „Републиканци за България” сме уверени, че едно от главните неща, от които имат нужда жителите на област Русе е бързо, удобно и безопасно да пътуват по пътищата на България и в частност, на територията на областта“, се казва в становището на партията на Цветанов.
10  Всичко за Русе / Заведенията в Русе / Re:McDonalds или KFC? -: януари 24, 2021, 05:44:59
И все пак мисля, че реалистично погледнато, малко прекаляваме с възторзите, че видиш ли, толкова хора чакат на опашка пред Хезбъргър-а и интересът е голям.Просто това е началото, нормално е нещо ново да предизвиква повишен интерес - интерес, който се подчинява на стария български принцип "всяко чудо за три дни". То в началото и МакДоналдс-а беше все пълен, пък после какво стана? Хората имат свойството да привикват към нещата и те да им омръзват. Виж, ако и след година пред заведението на горната снимка има същата опашка - ще е друго нещо. Ще видим... Huh?
11  Всичко за Русе / Русе / Rousse / Re:Кеят, общината и държавата -: януари 24, 2021, 12:29:19
Забелязах нещо, което до момента не знаех. Явно преди години пасарелката е била симетрична. Впоследствие, след построяване на сградата до нея, стълбите са модифицирани. Значи, спокойно можеха да възстановят първоначалния вид, а не да оставят половинчати работи.

Да, и аз наскоро забелязах, че източният клон на стълбището е стигал до земята, както и западният. По-късно, при построяването на Гребната база, тази част на пасарелката е била вградена в постройката, и това според мен е било уместно решение, позволяващо да се стигне до базата направо от пасарелката. Сега обаче, когато Гребната база я няма, трябва да се възстановят нещата в първоначалния им вид. Впрочем, както вече се разбра, това предстои. Ето още малко подробности по въпроса.

Правят общински сондаж на мястото на бившата Гребна база

Теренът, на който се намираше старата Гребна база на кея, ще има ново предназначение. Там ще се изгради общински сондаж, от който да се черпи евтина вода.

Събарянето на сградата, която няколко пъти горя заради клошари, започна през юни 2018 г., но така и не бе довършено. Тя бе полуразрушена, но мястото не бе разчистено, тъй като общината води дела с фирма, която е претендирала, че е собственик на остатъците от Гребната база, съобщи кметът Пенчо Милков. Делото е спечелено от администрацията и вече може да започне премахването на останалите части.

Сондажът, който ще се направи, ще захранва бъдещата поливна система на кея. Както е известно, такава не бе изградена в рамките на проекта за облагородяването на крайбрежната зона и това създава проблем за растителността, която бе засадена.

Водата от сондажа ще се използва и за миене на улиците като по-евтин вариант, казаха още от общината.
12  Всичко за Русе / Фотонаследство / Re:Стари снимки на Русе -: януари 17, 2021, 01:12:15
Попаднах на интересна снимка на Градската градина с оформление, което досега не бях виждал. Съдейки по това, че Съдебната палата е практически завършена (открита е през 1940), а общинското казино все още го има (съборено е през 1939), най-вероятно снимката е от 1939 година. Признавам си, че това оформление на зацветените/затревените фигури ми допада повече от днешното. Около кръглия фонтан ("Момчето с хидрата") е имало квадратна зацветена площ. В долната дясна част на снимката се вижда човек, който полива тревата с маркуч, значи е имало и добра поддръжка.  Smiley


13  Всичко за Русе / Русе / Rousse / Re:Русенските паметници -: януари 14, 2021, 08:02:17
Германски експерти със световен опит ще чистят Паметника на свободата /ВИДЕО/

Германска компания, която се занимава с почистване на паметници на културата в цял свят, е изявила желание да почисти камъка по основата на Паметника на свободата в Русе, съобщи зам.-кметът по устройство на територията Магдалина Илиева. Компанията ще го направи безплатно по своя спонсорска програма, свързана с реставрационни дейности.

Става дума за фирма „Керхер“, която вече направи подобни инициативи в София и Пловдив.  Екипът там е бил ръководен от Торстен Мьовес, експерт „Проекти за реставрационно почистване“, участвал в почистването на едни от най-известните забележителности в света като „Окото на Лондон“ във Великобритания, „Космическата игла“ в САЩ, Забранения град в Китай, „Колосите на Мемнон“ в Египет.

Почистването ще бъде извършено още тази година, ще се използва пара, без абразивни материали. Консулт в работата ще бъде русенският специалист в реставрационните дейности Ясен Янков.

През 2021 г. общината е заложила също почистване на гробниците в Парка на възрожденците, които да се осветят. ОП „Комунални дейности“ ще асфалтира алеите и ще постави осветлението, за да придобие паркът действително вид на колективен паметник на културата, какъвто е неговият статут.

Тези дейности са част от капиталовата програма на общината, в която се работи паралелно и по обекти, които да се ремонтират през 2022 г. За да има ясен разчет какви средства ще са нужни, тази година се прави проектирането с количествено-стойностна сметка, за да може дейностите да се заложат с конкретни цифри в следващия бюджет.
14  Всичко за Русе / Транспорт / Transport / Re:Русенските улици -: януари 14, 2021, 07:54:25
Ремонтът на бул.“Трети март“ напредва, Сарайският мост готов поне след месец

Ремонтът на бул.“Трети март“ напредва, като изпреварва сроковете, заложени в проекта, съобщи зам.-кметът по устройство на територията Магдалина Илиева. Асфалтирани са голяма част от тротоарите, а пробите на асфалта по пътното платно показват, че той отговаря на техническите параметри. Булевардът е готов на повече от 60 процента.

В следващите дни се очаква да започне поставянето на нова секция на Сарайския мост, който също се ремонтира по проекта. Въпреки желанието на изпълнителя да бъде готов до края на януари, дейността ще се забави заради ниските температури. След като се излее бетонът за новата секция, ще му трябва около месец, за да узрее. Преди средата на февруари , а по-вероятно до началото на март, Сарайският мост няма да бъде готов за експлоатация.
15  Всичко за Русе / Транспорт / Transport / Re:Може би, ще се усмихне щастието и на летище Русе -: януари 11, 2021, 07:02:40
Наистина ли ще има летище в Русе?

Опозицията е скептична дали наистина ще има летище в Русе

Приветстваме всяка частна инициатива да се инвестират милиони в Русе, но сме притеснени дали наистина инвеститорът, който е получил сертификат клас А, ще осъществи изцяло проекта си и ще изгради летище край Русе.

Това заяви на пресконференция съпредседателят на групата общински съветници от МК СДС Елеонора Николова, цитирана от Русе Медиа. Тъй като то е последният компонент в целия проект за логистичен център с летище, не е изключено да не се стигне изобщо до него.

Тревогата на съветниците от опозицията е свързана и с начина, по който общината е готова да се раздели с терена за летището – кандидатът със сертификат за инвеститор клас А има право да го закупи без търг или конкурс. Според Елеонора Николова държавата, когато го е прехвърлила като собственост на общината, не го е направила с цел местната власт да го продаде, а да го ползва за собствени цели. В противен случай самата държава е можела сама да го продаде.

„Добрият начин за разпореждане с общинско имущество е публично-частното партньорство. Привлича се частен партньор, който да инвестира свеж капитал и да управлява имота за 30 години – първите 20 ще си възвърне инвестицията, а следващите 10 ще печели. А общината си остава собственик на активите. За нас е недопустимо да се продава общинско имущество. С тази продажба на терена за летището ще се разделим с единствения актив, който е важен за Русе. Това не е добра управленска политика“, заяви още Николова.

Съпредседателят на групата Станимир Станчев коментира, че неслучайно предишният кмет Пламен Стоилов е отхвърлил тези инвеститори, но сега сделката на „управляващото мнозинство“, както я нарече Станчев, ще стане. Той зададе въпрос да не би парите на общината да са свършили и с продажбата на имота да се цели закърпването на бюджета. И припомни, че летището е изключително важно с оглед изграждането на магистралата Русе - Велико Търново, тъй като тогава ще може в Русе да се развият трите вида транспорт – речен, сухоземен и въздушен.



Вижте и видеото към новината в ДунавМост, където Елеонора излага по-обширна аргументация на несъгласието за продажба на летището. Мисля, че има истина в казаното от нея. Вие как мислите?
Страници: [1] 2 3 ... 321
Страницата е създадена за 0.1 секунди с 23 запитвания. (Pretty URLs adds 0.013s, 1q)

Google e прегледал тази страница март 17, 2021, 11:47:12