Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Обсъждат се два варианта за интермодален терминал в Русе  (Прочетена 13579 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4582



Профил Ел. поща
« Отговор #15 -: август 16, 2017, 06:51:50 »

Някой да се учудва особено на тази дивотия?! Защото аз - не.

Горе-долу откак започнаха "великите демократични промени", една доминанта в стила на икономическо управление на всички без изключение правителства (което единомислие подсказва за диктовка отвън от неизменен фактор) е очевадното фаворизиране на Южна България (новата стара Източна Румелия) за сметка на Севера. Отвъд Балкана се наливат чувствително повече пари в икономика, инфраструктура и т. н. в сравнение със земите на Мизия. Така де - нали, като стъпи там бай Реджеп, трябва да намери развита територия, а не мизерия като тукашната, която ще бъде оставена на българите. Засега...

Така че, както е тръгнало, Заарата има нелоши шансове да ни остави на шесто място по население, за което трябва да "благодарим" на всички продажни дупедавци и марионетки в бутафорната ни "държавна власт" от последните 25 години, за които най-важни са командите на големия брат - бял, черен, източен, западен, какъвто е там. И който по правило прелива от любов към България и българите.

(На всички, които сега може да ми излязат с подхвърляния за конспирации, рептилии и други в този дух, ще кажа да си ги спестят. Ако и на този етап някой не вижда какво се случва и накъде вървят нещата, значи има сериозен проблем...)
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1784


Профил Ел. поща
« Отговор #16 -: август 16, 2017, 07:05:29 »

Orthodox, проблемът не е в бай Реджеп, той ако е искал, досега да е спретнал едно Косово тука и нищо нямаше да можем да направим. Не е и в бай Моше, защото съм виждал да пишеш, че и за евреите се готви нашата свидна Татковина. Cheesy
Проблемът е в бай Нане и в бай Вуте. Може и в бай Геле. Истината е, че централизацията на страната около София облагодетелства много Южна България по естествени причини. Просто за софиянци са по-удобни направленията София-Солун и София-Бургас, съответно който е по пътя намазва. За съжаление, ще става и по-зле, очевидно централизацията ще се задълбочи до уродливите мащаби на град-държава. Evil
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4582



Профил Ел. поща
« Отговор #17 -: август 16, 2017, 10:25:52 »

Не е тук мястото и сега времето да я подхващаме тази дълга и широка тема.

Ще кажа накратко само това, че след като президентът на югоизточните ни комшии открито пред цял свят обяви аспирациите на държавата си към всичките й съседи, не изглежда много логично да твърдиш, че "проблемът не е в бай Реджеп". Особено като се има предвид, че ББ е дупе и гащи с османлията и верно му служи във вреда на България.

Колкото пък до това, че все още не е "спретнал едно Косово тука" - а нима се е разминало? Всъщност сериозните сътресения на Балканите тепърва предстоят, големите политически играчи малко по малко ги подготвят и всеки трезвомислещ вижда, че именно към това сочи векторът на събитията. Котелът на нашия полуостров отдавна се нагрява на огъня и е близо до закипяването си.

Колкото до другите, които си споменал, те пък изобщо не правят изявления относно намеренията си, обаче действат много ефективно зад кулисите и винаги си постигат целите.

Е, ще поживеем - ще видим, но определено видяното няма да е твърде розово - такова е положението...
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2257


Профил Ел. поща
« Отговор #18 -: август 16, 2017, 11:06:09 »

Чудно,
Цитат
ще бъде финансиран проект „Проучване за развитие на жп направление Север-Юг“
Ще се изхарчат пари за нещо, което ще отлежава в някой архив.
Преди време отклониха и парите за рехабилитация на ЖП линията Русе - Варна, а средствата за подобряване на плавателния път по река Дунав потънаха в софийското метро май. Страхотна стратегия за равнопоставено развитие на регионите. Чак се чудя с какви очи изобщо идват на север от Балкана разните му министри и други (без)отговорни хорица?
Активен
n00b
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2039


Профил WWW
« Отговор #19 -: август 17, 2017, 12:13:00 »

Че що да не идват, досега някой да не би да ги е целил с яица и домати? Те не че не заслужават с камъни да ги целят де, но това е отделен въпрос. Но не се е случвало - местните мазнюги идват да се поотъркат в тях, да докладват кой каква услуга колко успешно я свършил с тайната надежда да получи повишение в партийната йерархия. Накрая дружно се запиват на някой хотелски банкет и така.

Е на банкет отиваш гузно ли да гледаш Smiley
Активен
JMM
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 504


Профил
« Отговор #20 -: август 18, 2017, 09:14:47 »

Новината във в. 24часа е "ОТЛАГАТ", а не се отказват ...


"Национална компания „Железопътна инфраструктура“ преразглежда стратегията за реализация на интермодалния терминал в Русе и ще я актуализира, след като извърши допълнителни проучвания за развитие на националната жп инфраструктура по направлението „Север-Юг“. Когато този процес приключи, НКЖИ отново ще кандидатства за финансиране от ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014- 2020, съобщиха от Областния Информационен център в Русе по информация от управляващия орган на оперативната програма. Новото съоръжение трябваше да бъде изградено в района на русенската гара Изток - Разпределителна и да струва около 22 млн евро. Чрез съфинансиране по ОП „Транспорт“ 2007-2013 НКЖИ възложи изготвяне на идеен проект и съответните проучвания за изграждане на терминала."

https://www.24chasa.bg/novini/article/5799963
Активен
n00b
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2039


Профил WWW
« Отговор #21 -: август 18, 2017, 11:09:03 »

Ами тя новината е от миналата година ако не си забелязал....както виждаш - преразгледали са и са решили да отпадне.
Активен
JMM
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 504


Профил
« Отговор #22 -: август 19, 2017, 10:29:30 »

Именно след като още през миналата година бе съобщено за решението, че отлагат изграждането на Интермодален терминал в Русе, то какво е новото в "новината" на Русеинфо" за правителственото решение от август 2017 ?!
Активен
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 308



Профил Ел. поща
« Отговор #23 -: август 19, 2017, 12:36:06 »

Новото е, че официално е отпаднал проектът. Преди имаше теоретичен шанс да го правят. След това решение вече няма нито един жп проект в Северна България за този програмен период. С други думи, подигравката на софия с Русе и Северн България е официализирана.
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4582



Профил Ел. поща
« Отговор #24 -: септември 04, 2017, 10:01:54 »

Интересно, какви ли практически последствия ще има проектът от тази статия... Huh?


На 6 септември стартира новият ж.п. коридор
4 септември 2017

Нов скоростен железопътен коридор ще свърже българските пристанища Русе, Варна и Бургас с гръцките в Солун, Кавала и Александруполис.


Проектът за транспортния коридор стартира на 6 септември с официална церемония в Кавала, на която българският министър на транспорта Ивайло Московски и гръцкият му колега Христос Спирдзис ще подпишат Меморандум за разбирателство, предаде БНТ.

Подписването е част от официално посещение на премиера Бойко Борисов и българска делегация в Гърция.

Целта е коридорът да свърже река Дунав с Черно и Егейско море. Така българската страна получава по-бърз достъп до гръцките пристанища, а Гърция - алтернативен път до източните европейски пазари.

Интермодалният транспортен коридор е скоростна железопътна линия. Линията трябва да свърже пристанищата Солун-Кавала-Александруполис с Бургас, Варна и Русе през Свиленград.

На всички пристанища ще има мултимодални терминали за превоз на стоки по автомобилен, железопътен и речен път, обясни транспортният министър Ивайло Московски.

„Целта за обособяването на този коридор, разбира се, е интегрираност, свързаност, развитие на бизнеса, на индустрията по протежение на този коридор. Целта е и съответно оперативна съвместимост между две европейски държави, каквито сме - членки на ЕС, каквито сме България и Гърция“, каза Московски.

В България участъкът от Свиленград през Нова Загора до Карнобат вече е модернизиран. Остава модернизацията на трасето Карнобат-Варна-Русе. Прогнозната цена на българския участък е 1 млрд. и 70 млн. евро.

Коридорът няма да конкурира стратегическият Коридор № 8 от Италия през Албания и Македония до България, обясни транспортният министър:

„По никакъв начин едното не замества другото. Те са коридори по различни направления, както казах и започнах - това е свързаност море с море, в случая добавихме и река Дунав от българска страна“.




Източник: http://dnes.dir.bg/news/bulgaria-gartzia-kabinet-borisov-3-zhp-koridor-26340168?nt=10
« Последна редакция: септември 04, 2017, 10:07:05 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
n00b
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2039


Профил WWW
« Отговор #25 -: септември 04, 2017, 10:55:47 »

Ще има софри, узо и сиртаки Smiley
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4582



Профил Ел. поща
« Отговор #26 -: септември 05, 2017, 08:58:40 »

Аз постнах този материал, защото в него е казано следното:

На всички пристанища ще има мултимодални терминали за превоз на стоки по автомобилен, железопътен и речен път, обясни транспортният министър Ивайло Московски.

На всички пристанища - тоест в Русе също. Само дето мястото му ще бъде в пристанището, а не където първоначално беше замислен. Или аз нещо не разбирам правилно?
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2257


Профил Ел. поща
« Отговор #27 -: септември 05, 2017, 11:08:21 »

О, кое къде ще бъде е в сферата на празните приказки за сега. Пристанища, мисля че е ползвано като нарицателно за градовете, имащи излаз на море или река.

Обаче напоследък яко се претоплят всякакви стари проекти, че и нови се пръкват. Нов мост имаме край Русе, "Хемус" подмина Ловеч, тунелът под Шипка почти пробит, жп коридор между България и Гърция почваме, трета лента на "Тракия" ни се прииска...
Активен
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 308



Профил Ел. поща
« Отговор #28 -: септември 06, 2017, 11:32:56 »

Почнаха да се усещат, че не могат да удържат вече нещата. В началото беше лесно - не е трудно да си по-добър от БКП. Освен това негово тиквено величество обеща да има полицейщина и да се строят магистрали. И първият мандат беше точно това. Това им даде инерция за втория. Освен това пак не беше много трудно да се по-добри от орешарски -
 просто трябваше да спрат да говорят публично и вече всичко изглеждаше по-нормално. Сега вече няма накъде да ходят. Всички виждат как Пеевски превзема държавата, трети мандат обещаваме разни неща в Северна България, а ги няма, даже и на проект, икономиката върви, но никой не се чувства сигурен, ръстът не изглежда устойчив, и въпреки прекрасните иконоимчески услвия, нито инвестициите са се увеличили, нито работните места са станали по-качествени, заплатите не са пораснали качествено, липсва голям тласък в икономиката, който да накара всички да усетят промяната. Няма и как да има, защото е зациклила съдебната система и напратика правораздава само с оглед лобистки и корупционни интереси. А това със сравнително лошата инфраструктура гони доста хора. На целия този фон положението се държи едвам-едвам и всеки по-голям скандал може да ги събори. И затова откак се срещнаха с Макрон във Варна слушаме само нови обещания за проекти на север - големи, скъпи проекти, които наистина биха раздвижили икономиката. Но няма да ги построим. Защото финансовата  ни политика е като немската. Само дето имаме да наваксваме бая докато стигнем развитието на Германия, за да си позволим подобно поведение. Сори за офтопика Smiley 
Активен
n00b
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2039


Профил WWW
« Отговор #29 -: септември 06, 2017, 05:42:53 »

Мдам, ами то и в коалиция с тези малоумни патриоти май ще им е за кратко и последно, просто се изчерпаха глупостите им, не знам как съумяха да го сътворят това нефелниците от БС*П да изглеждат 1-2 порядъка по-кадърни от тях. Но природата както е добре известно не трае празно, това дето не може да оцелява, пукалясва, и тези са тръгнали натам...
Активен
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.108 секунди с 25 запитвания. (Pretty URLs adds 0.022s, 2q)

Google e прегледал тази страница март 24, 2019, 08:52:36