Страници: 1 2 [3]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Дунавският път  (Прочетена 14662 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
n00b
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2106


Профил WWW
« Отговор #30 -: юни 10, 2009, 10:22:27 »

Май много малко съм ходил в селата в западна/югозападна посока. Май само в Батин съм бил, иначе съм минавал през Ценово...и това е. Батин си е някакво много обикновено и скучно село. Те там май са не особено добре нещата, примерно в южна посока е Лома и там развиват туризъм, в източна и към Разград имат относително добро селско стопанство (поне по субективни набюдения)....обаче в тези в западна посока, поне малката част, която съм виждал нещо са доста западнали нещата...може би пък сега с тези слънчеви и вятърни глупости дето като чета са се приготвили да строят там ще се променят нещата...ма не знам де...
Активен
ilko
Илко
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 520


Профил Ел. поща
« Отговор #31 -: юни 14, 2009, 02:23:07 »

http://www.youtube.com/watch?v=CnYZyBRLu1s&feature=fvw
Активен
dunav_rousse
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 413



Профил Ел. поща
« Отговор #32 -: юни 14, 2009, 08:23:14 »

Клипчето радва много наистина!
Активен
deian
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2875


Профил
« Отговор #33 -: януари 20, 2010, 06:32:06 »

Цитат
Панорамен път по Дунава предлага евродепутата Н. Неински по Дунавската стратегия
Евродепутатът Надежда Нейнски, заедно с колегите си от Интергрупата "Приятели на Дунав", ще зададе въпрос към ЕК, свързан с Дунавската стратегия. Дебатът ще бъде насочен към приоритетите и основните критерии за подбора на проекти, които да бъдат включени в плана за действие по стратегията на ЕС за Дунавския регион, както и график за съответните действия.
В своето изказване Надежда Нейнски ще направи две предложения:
- изграждане на панорамен път, свързващ градовете по поречието на р. Дунав, от Регенсбург, през Свищов, до Силистра
- решаване на геоекологичните проблеми по поречието на река Дунав и използването на сериозния икономически потенциал.

През юни 2009 г. Европейският съвет даде мандат на Европейската комисия да представи до края на 2010 г. стратегия за Дунавския регион.

Още през предходния парламентарен мандат ЕП подкрепи създаването на стратегия на ЕС за река Дунав: през септември 2008 г. комисията по Транспорт и туризъм изпрати делегация в Дунавския регион, за да се изтъкне потенциала на тази голяма европейска река и заобикалящите я райони. Едно от главните заключения на делегацията беше създаването на интергрупата на ЕП за Дунав.

На 1 и 2 Февруари 2010 в гр.Улм, Германия, ще се проведе конференция по въпросите на Европейската стратегия за Дунав и ще бъде първата възможност за всички заинтересовани страни, да се включат и обяснят как може да се развие стратегията.
Източник: М. Михайлова
Активен
deian
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2875


Профил
« Отговор #34 -: ноември 15, 2010, 11:07:59 »

Цитат
Като приоритетни за ремонт и рехабилитация в инвестиционната програма на АПИ, са определени:
....
Реконструкция на път ІІ-52 Пиргово-Мечка-Новград-Свищов, изграждане на пътния участък от с. Стълпище до с. Кривина с дължина 15,000 км. и оформяне като панорамен път край брега на р. Дунав в западна посока към гр. Свищов-Никопол-Лом-Видин.

Това ако стане, ще е прекрасно. От Русе до Свищов само покрай Дунава... и се спестяват 10-тина км.
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2326


Профил Ел. поща
« Отговор #35 -: ноември 15, 2010, 03:54:04 »

Но пък гледката може да си струва  Cheesy
Активен
Ziggo
Newbie
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 27



Профил WWW
« Отговор #36 -: ноември 29, 2010, 12:46:55 »

Възвръща се идеята за оползотворяване потенциала на реката като евтин транспорт на товари. Ето едно клипче което зърнах наскоро по Euronews.
http://www.euronews.net/2010/11/12/shifting-cargo-from-road-to-water/
Активен

Око за око, паста за зъби
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4661



Профил Ел. поща
« Отговор #37 -: декември 03, 2010, 04:24:15 »

Всъщност именно обратният процес - пренасочването на товарния трафик от водния към сухопътния транспорт в хода на развитието на последния - постепенно намалява значението на Дунава като транспортна артерия и така става един от факторите, довели до относителното отслабване на русенската икономика (а оттам и на Русе като населено място) в края на XIX и първите десетилетия на XX век. Определено градът ни е имал своя апогей в последните десетина години преди Освобождението (при управлението на Митхад паша) и в първите 2-3 десетилетия след това.

Дано пък, ако тенденцията за възвръщане на значимостта на реката като транспортен път се превърне в реалност, това да доведе поне до частично възстановяване на някогашния икономически (и не само) статус на нашия обичан Русе!
« Последна редакция: декември 03, 2010, 04:28:42 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
ilko
Илко
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 520


Профил Ел. поща
« Отговор #38 -: декември 03, 2010, 05:58:13 »

Спасението е компактни атомни корабни реактори . При това мощно течение на Дунава съм лек песимист . Не може ли една панорамна скоростна железница ......
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4661



Профил Ел. поща
« Отговор #39 -: януари 18, 2014, 08:32:34 »

Панорамният път Русе-Свищов е приоритет
17 януари 2014

Изграждането на панорамен път между Русе и Свищов е сред приоритетите на правителството.


Премиерът Пламен Орешарски открои Дунавската стратегия като важен инструмент за развитие на Дунавския регион.

По-важните приоритети в стратегията и в регионалните и трансгранични планове за развитие са:

• изграждане на панорамен път между Русе и Свищов,
• мост на Дунав Силистра – Калараш,
• ферибот при Тутракан,
• модернизиране на пристанище Силистра и др.

"Нови мостове на река Дунав при Силистра–Калъраш и Оряхово-Бекет са включени в плана за действие на Европейската комисия за изпълнение на стратегията на ЕС за Дунавския регион и са определени като ключови за региона", каза Орешарски, цитиран от БГНЕС.

Той допълни, че за съжаление и трите моста – Силистра–Калъраш, Оряхово–Бекет, Никопол–Турну Мъгуреле, не попадат в обхвата на утвърдената към момента мрежа и тяхното осъществяване не може да се извърши с европейските фондове.

Това ни принуждава да търсим други форми, най-вече публично-частно партньорство, уточни премиерът.

Предстои и смесено заседание на правителствата на България и Румъния.

http://rousse.dir.bg/news.php?id=15956629&nt=9
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Valentin_K
CSKAr4e
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2035


*
Профил WWW
« Отговор #40 -: януари 18, 2014, 08:37:23 »

Ох, мале...
Активен

vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2326


Профил Ел. поща
« Отговор #41 -: януари 20, 2014, 12:13:34 »

И така, панорамният път Свищов - Русе с плавен завой, посредством мега пътен възел, се включва в катарската магистрала за към Мала Азия  Shocked

Оказва се, че напоследък всичко е приоритет за властимащите. Какво ли още ще обещаят в борбата за кокала?
Активен
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 349



Профил Ел. поща
« Отговор #42 -: януари 23, 2014, 01:00:23 »

Тия приоритети са в състояние да съживят само софийските консултантски и пловдивските строителни фирми и ще имат точно нулев икономически ефект за региона..., ама щом е държавна или още по-добре международна, парата, няма значение. Да живее "народната" власт!!! Shocked
Активен
DeYordanov
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 495


Профил
« Отговор #43 -: януари 23, 2014, 07:40:43 »

И тук е мястото на местната власт, която би следвало максимално ясно, точно и без много политически емоции да изкаже пред правителството какви всъщност би следвало да са приоритетите. За какъвто и да било път Русе - Свищов, ако ще и да е в стъклен тунел под река Дунав е безумие да се приказва докато състоянието на Русе - Велико Търново е такова. А за тези мними катарци ми става много смешно. Напоследък винаги като се заговори за инфраструктурата на северна България, все се казва, че нещо не е у ред я във финансирането, я в депозирането на проекти пред ЕС, я нещо трето, ама пък видиш ли ти, катарците тутакси ще довтасат и ще построят обекти за чудо и приказ тук. Само на мен ли тази работа ми се струва като тази с арабските шейхове, дето щяха да правят Дунав междуконтинентален шампион преди 3 години. Да не говорим, че не знам от какъв зор ще се пускат катарци да строят, след като еквивалентните обекти на юг си бяха построени с пари от ЕС.
Мисля, че ни готвят поредния зелен хайвер, придружен с блудкави оправдания защо на север нищо не се случва и почвам да си мисля, че <sarcasm>Сорос трябва да мине и през нашите земи да набира хора за протестираща армия от "соросоиди" срещу "народната власт"</sarcasm>
Активен
n00b
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2106


Профил WWW
« Отговор #44 -: януари 29, 2014, 10:30:13 »

По-добре да си направим партия на регионите (северния регион Smiley ) и да завладеем държавата, после ако някой е недоволен от цялата работа да му пратят полицията да го спука от бой.
Активен
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.099 секунди с 25 запитвания. (Pretty URLs adds 0.016s, 2q)

Google e прегледал тази страница август 31, 2019, 06:14:51