Страници: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 30   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Бъдещето на кръговото?  (Прочетена 110980 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
mkx
Newbie
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 20


Профил
« Отговор #270 -: декември 15, 2015, 09:14:48 »

Аз ли не съм внимавал в часовете по кормуване или в това ново кръгово няма изход от най-лявата лента. Така като гледам маркировката със стрелки (само наляво), влезеш ли в най-лявата лента трябва да се въртиш до безкрайност или ако решиш да излезеш на някой от изходите трябва да сечеш пътя на тези, които са в средната лента (тъй като споделят едно платно за изход). То и преди имаше шофьори, които явно не знаеха (или не спазваха), от коя лента, в кой изход се излиза, но сега ще си е официална практика.

2.jpg
Бъдещето на кръговото?
* 2.jpg (56.27 KB, 720x388 - видяно 799 пъти.)
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2415


Профил Ел. поща
« Отговор #271 -: декември 15, 2015, 09:32:35 »

Стрелките не те задължават, щом около теб линията е прекъсната. По-скоро са за подпомагане в ориентацията. Преди или сега, за да излезеш от кръга от най-вътрешната лента трябва да пропуснеш тези, които са ти в дясно. Иначе си прав, че вече изхода е само в една лента (ако го разчертаят като на рендера).

Що се отнася до стрелките на ККМ на тролеите, показаните снимки не ме убеждават в някаква новост. За да се увеличи скоростта на преминаване през въпросните съоръжения мисля, че трябва да се управляват с радиосигнал, а не както в момента по ток. Те и сега стрелките си имат автоматика, въпросът е че тя се задейства, чак когато тролея навлезе.
Имаше един форумец от ГТ, жалко че не влиза вече да ни разясни ситуацията.


Доколкото виждам от снимките, отново има пътни знаци, предназначени за самолети.
Това не го разбрах? Embarrassed

 Cheesy Имах предвид, че има пътни знаци, разположени нестандартно  високо.
« Последна редакция: декември 15, 2015, 02:36:11 от vesel » Активен
emo_rub4ev
Full Member
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 140



Профил Ел. поща
« Отговор #272 -: декември 15, 2015, 08:13:27 »

Както на рендера си е разчертано. Между другото вече е пуснато в експлоатация. 

12370842_1166520436708989_8654338821561966270_o.jpg
Бъдещето на кръговото?
* 12370842_1166520436708989_8654338821561966270_o.jpg (296.24 KB, 2048x1220 - видяно 673 пъти.)
Активен
evgeni
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 63


Профил Ел. поща
« Отговор #273 -: декември 15, 2015, 08:58:00 »

Красота. 
Активен
stratoss
Newbie
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 5


Профил
« Отговор #274 -: декември 15, 2015, 09:50:56 »

Красиво е наистина! В духа на mkx обаче виждам една подробност, която не е като на рендерите, а именно маркировката за десен завой... Била е планувана непрекъсната, т.е. си правиш десният завой без да чакаш на кръговото, а реализацията е по старо му, прекъсната с изчакване, щото някой изсилен ще спре в теб и ще си виновен...
« Последна редакция: декември 15, 2015, 09:54:04 от stratoss » Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4722



Профил Ел. поща
« Отговор #275 -: декември 15, 2015, 11:12:03 »

Красота. 

Всъщност тази снимка е част от вечерна "дронова" фотосесия, и другите са също така красиви. 

Гледаш и се питаш - нима това е Русе?!

Roundabout2.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Roundabout2.jpg (190.96 KB, 2048x1180 - видяно 674 пъти.)
Roundabout3.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Roundabout3.jpg (270.6 KB, 2048x1291 - видяно 647 пъти.)
Roundabout4.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Roundabout4.jpg (303.44 KB, 2048x1195 - видяно 736 пъти.)
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2415


Профил Ел. поща
« Отговор #276 -: декември 15, 2015, 11:22:20 »

Красиво е наистина! В духа на mkx обаче виждам една подробност, която не е като на рендерите, а именно маркировката за десен завой... Била е планувана непрекъсната, т.е. си правиш десният завой без да чакаш на кръговото, а реализацията е по старо му, прекъсната с изчакване, щото някой изсилен ще спре в теб и ще си виновен...

Много зависи от поставената вертикална маркировка, понеже аз стоп линия не виждам пред лентите за дясно.
« Последна редакция: декември 16, 2015, 08:16:30 от vesel » Активен
stratoss
Newbie
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 5


Профил
« Отговор #277 -: декември 16, 2015, 12:14:47 »

Много зависи от поставената вертикална маркировка, понеже аз стоп линия на виждам пред лентите за дясно.

Ами аз стоп линия не виждам и пред лентите за ляво/право но... и Б1 да са сложили пак няма предимство, а при тази маркировка не вярвам да са сложили Б3 защото ще станат много катастрофи... утре ще огледам да видим какво са сътворили  Cool
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1904


Профил Ел. поща
« Отговор #278 -: декември 16, 2015, 12:14:53 »

От дрон изглежда прекрасно, но аз минах през подлеза и има още немалко работа по завършването. В момента само два от пешеходните изходи функционират.  
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4722



Профил Ел. поща
« Отговор #279 -: декември 16, 2015, 12:23:00 »

На добър час на новата придобивка на русенци!  

Тази вечер минах покрай кръговото и слязох долу през входа откъм Халите (северния между платната на Царя), който май единствен не беше преграден, явно защото е напълно готов (там няма асансѝор). (Впрочем, неговата дълга наклонена пешеходна алея без парапети ще стане чудесна пързалка през зимата...) Самите тунели са облицовани със светли плочи от материал, който ми изглежда като изкуствен мрамор. Осветлението е добро, с ярки бели LED осветителни тела в две редици близо до стените на тунела. Самите бетонни стени на ринга (вътрешната цилиндрична повърхност) засега нямат покритие от какъвто и да е материал. Забелязах някакви фуги в бетона, една от тях ми заприлича по форма и размери на пукнатина. Квадратният изкоп в центъра долу, където имаше монтирана основа за стълб, кой знае защо беше затрупан с разни строителни отпадъци. Имаше и други пешеходци, нетърпеливи да "сефтосат" подлеза, но окончателно ще оценим качествата на направеното след пълното завършване и на пешеходната част, което не изглежда да е далече във времето (ако се работи с темпото от последните дни и седмици, разбира се).

EDIT: Няма да е лошо над вътрешните входове на тунелите да се сложат указателни табели кой накъде извежда, защото русенци си ги знаем, но човек от друго населено място или чужденец може да се дезориентира при толкова изходи пред очите си, особено по тъмно. А именно в такова време ще завършват доста от събитията в Арената, сред публиката на които може да има и нерусенци, и небългари. В София, в подлеза пред Централна гара например, при всеки изход има указателен надпис за посоката, в която извежда съответното стълбище. Ще е добре и тук да бъде направено същото.
« Последна редакция: декември 18, 2015, 07:54:54 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
dim1
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 74



Профил
« Отговор #280 -: декември 16, 2015, 01:25:03 »

Указателните табели са нещо много важно за доброто функциониране на това съоръжение !Винаги трябва да се изхожда от позицията на  човека,който не познава града ! От доброто означение зависи добрата работа на съоръжението !
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2415


Профил Ел. поща
« Отговор #281 -: декември 16, 2015, 08:15:28 »

Сложили са Б1 на лентите за дясно, което леко обезсмисля отделянето с островче. Дефакто ситуацията е както преди.
Активен
mkx
Newbie
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 20


Профил
« Отговор #282 -: декември 16, 2015, 08:44:32 »

Това ми беше и на мен мисълта, че явно идеята е била да се обособи дясната лента, но в последствие някой все пак се е вгледал в детайлите, че няма как три платна кръгово да се вливат в две платна за всеки изход и то по този начин. Накрая все пак са направили дясната линия прекъсната, за да дойде по старо му, като в крайна сметка е станало нещо средно между това, което са целели и това, което беше преди. Но пък така се е получило нещо доста притеснително в лявата лента, нещо противоречиво в средната и една доста подвеждаща дясна лента. И все пак да ни е честито, а ние ще си го натаманим.
Активен
stratoss
Newbie
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 5


Профил
« Отговор #283 -: декември 16, 2015, 09:29:42 »

няма как три платна кръгово да се вливат в две платна за всеки изход и то по този начин.

Ако се спазва маркировката, и средна лента се ползва само за движение направо аз не виждам проблем. На дясно с предимство без навлизане в кръговото, а в самото кръгово дясна лента да се използва само за излизане на следващият изход. Кръговото е с две платна а не три, и така организирано движението би трябвало да се облекчи. Разбира се, реално много малко хора използват кръговото по правилата, което причинява конфликтни ситуации.
« Последна редакция: декември 16, 2015, 11:11:12 от stratoss » Активен
Русчуклия
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1408



Профил
« Отговор #284 -: декември 16, 2015, 01:27:08 »

Ако се спазва маркировката всичко ще е наред. А и явно ще трябва малко време хората да свикнат с новата организация. Днес минах през кръговото завивайки надясно през обособената за това лента и един пред мен спря инстинктивно, както е свикнал от преди ремонта, въпреки, че лентата си е изключително и само за тези, които правят десен завой.
Активен
Страници: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 30   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.126 секунди с 26 запитвания. (Pretty URLs adds 0.022s, 2q)

Google e прегледал тази страница март 29, 2020, 10:27:16