Страници: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 30   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Бъдещето на кръговото?  (Прочетена 115115 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
Orthodox
Hero Member
*****
Активен Активен

Публикации: 4727



Профил Ел. поща
« Отговор #165 -: ноември 07, 2015, 12:52:01 »

Днес, като минавах с автобуса покрай Кръговото, част от загражденията бяха махнати и видях, че се асфалтира кръговото платно около ринга. Нещата си напредват с добро темпо, дано само атмосферните условия позволят работа колкото може по-дълго преди дъждовете и снеговете...
« Последна редакция: ноември 08, 2015, 05:53:21 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2452


Профил Ел. поща
« Отговор #166 -: ноември 07, 2015, 09:38:38 »

Понеже съм доста критично настроен, да припомня нещо от преди година  Evil

Цитат
Зам.-кметът Димитър Наков представи представи техническите подробности по проекта, който трябва да бъде завършен до края на 2015 г.

 „Надявам се, че зрителите на концерта на „Lord of the Dance“ в началото на октомври ще имат възможност да преминат през новия подлез“, каза Наков при представянето на графика.
 По думите му на отделни етапи от строителството ще бъдат стеснявани участъци от пътя, но до затваряне на трафика няма да се стига.

 Въпреки временните неудобства, той е оптимист за завършването на проекта до пролетта на 2015 година.

Цитата е от новина с дата 28 ноември 2014  - http://ruse.dir.bg/news.php?id=17915830
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Активен Активен

Публикации: 4727



Профил Ел. поща
« Отговор #167 -: ноември 08, 2015, 03:14:13 »

Два цитата от форума на Skyscrapercity.com, с втория от които съм напълно съгласен и го поствам като свое мнение по темата...

Първият е в критичния дух на горния постинг на колегата vesel:

Цитат
Това ще е някакъв ад. Просто кръговото няма алтернатива. Не случайно затварянето е планирано за след изборите, защото недоволството на шофьорите ще е огромно.

И отговорът от друг форумец, към който се присъединявам:

Цитат
Аз си пожелавам подобни неудобства по 10 пъти на година. Зад всяко едно подобно "изпитание" следва резултат, който в крайна сметка ще ни донесе нещо хубаво и полезно. А ако "материалът" реши да негодува и да псува кмета или който и да е било за подобно нещо, то значи той е пълен дебил. Когато нищо не се случва, следва мрънкане, как нищо не се прави, когато нещо се прави, следва мрънкане, защо се налага да се чака в задръствания, чакане и т.н. Върви го разбери клетия българин...

Колкото пък до оптимистичното изказване на Наков ("до затваряне на трафика няма да се стига"), тук се е поизхвърлил малко. Мисля, че и за едно дете е ясно, че такава мащабна реконструкция на пътен възел е в сферата на фантастиката да мине без затваряне на обекта за движение, макар и за кратко. Така че всичко си е в реда на нещата. Просто ще трябва да потърпим малко и после с кеф да си ползваме новата придобивка за русенци, и така... Smiley

Впрочем, през това много "тежко" за някои русенци време, когато няма да могат да си карат колите през Кръговото и ще трябва да ползват обходните маршрути - вероятно претоварени и със задръствания - едно мнение на участник в гореспоменатия форум, което е добър изход: "Колело, градски транспорт, пеш и проблемът е решен". Smiley Само дето някои хора дотолкова са свикнали с личните си МПС-та, че трудно могат да си представят да се лишат от тях дори и за кратко...

А сега за утеха на сърдитите във форума, негодуващи от временното неудобство от затварянето на Кръговото за автомобилния трафик, поствам няколко снимки от Скайскрейпъра, показващи състоянието на кръстовището и подлеза към 06.11, петък:






« Последна редакция: ноември 08, 2015, 03:52:31 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Orthodox
Hero Member
*****
Активен Активен

Публикации: 4727



Профил Ел. поща
« Отговор #168 -: ноември 08, 2015, 04:38:38 »

Ето и една практически полезна за шофьорите във форума информация за временната организация на движението, докато Кръговото е затворено, с посочени обходни маршрути.

Цитат
Ограничава се движението на кръговото кръстовище за месец

Във връзка с реконструкцията на кръговото движение при бул. „Липник“, доизграждането на пешеходен подлез под кръговото движение и обособяване на лента за движение на автобуси или лента за паркиране на бул. „Цар Освободител“, поетапно се затварят за движение на автомобили с изключение на превозните средства от градския транспорт: бул. „Цар Освободител“, бул. „Липник“ и бул. „Скобелев“ в района на кръговото кръстовище за периода от 08.11.15 г.(неделя) до 20.12.15 г. (неделя). Реконструкцията е част от проекта „Интегрирана система за градски транспорт на град Русе“.

Движението на автомобили ще се осъществява по обходните маршрути, както следва:

1. От бул. „Христо Ботев“ в посока центъра по бул. „Цар Освободител“, ул. „Панайот Хитов“, ул. „Борисова“, ул. „Хан Крум“, ул. Проф. „Асен Златаров“, ул. „Свети Георги“, ул. „Муткурова“, ул. „Петко Д.Петков“ до бул. „Цар Освободител“;

2. От центъра в посока бул. „Христо Ботев“ от бул. „Цар Освободител“ по ул. „Хан Аспарух“, ул. „Хан Крум“, ул. „Борисова“, ул. „Панайот Хитов“ до бул. „Цар Освободител“;

3. От бул. „Липник“ към центъра по ул. „Дебър“, ул. „Солун“, ул. „Ниш“, ул. „Бистрица“, ул. „Щип“ до бул. „Цар Освободител“;

4. Транзитен поток към Варна и София от бул. „Липник“ по ул. „Никола Петков“, ул. „Тулча“, ул. „Доростол“, бул. „Съединение“, бул. „Цар Освободител“;

5. Въвежда се двупосочно движение по двете платна на бул. „Липник“ от кръстовището с ул. „Дебър“ до бензиностанция ЕКО и магазин „Мосю Бриколаж“;

6. Въвежда се двупосочно движение по бул. „Цар Освободител“ - източното платно до ул. „Пазарна“.

Умоляват се водачите на автомобили да спазват стриктно поставената пътна сигнализация за избягване на задръствания и недопускане на инциденти. Община Русе се извинява на русенските граждани и гостите на града за временната промяна в движението на автомобили.

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1526453
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
emo_rub4ev
Full Member
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 140



Профил Ел. поща
« Отговор #169 -: ноември 08, 2015, 05:16:00 »

А градският транспорт откъде ще се движи ми е интересно ?
Една снимка "крадната" от фейсбук от днес следобед.

12189509_488256658001518_4890660913608469807_o.jpg
Бъдещето на кръговото?
* 12189509_488256658001518_4890660913608469807_o.jpg (241.19 KB, 2048x1536 - видяно 668 пъти.)
« Последна редакция: ноември 08, 2015, 06:08:28 от emo_rub4ev » Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2452


Профил Ел. поща
« Отговор #170 -: ноември 08, 2015, 11:13:09 »

Цитат
...се затварят за движение на автомобили с изключение на превозните средства от градския транспорт...
Въпреки, че в един момент контактната мрежа няма да е използваема. Предполагам ще се наложи тролеите да минат на алтернативна тяга (които могат де).
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Активен Активен

Публикации: 4727



Профил Ел. поща
« Отговор #171 -: ноември 09, 2015, 09:01:46 »

Неизбежно. Вместо тези, които не могат, предполагам ЕГГЕД ще използва временно автобуси. Правили са го и преди.
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Русчуклия
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1409



Профил
« Отговор #172 -: ноември 09, 2015, 11:59:30 »

Днес направих грешката да се набутам по "Цар Освободител". Като се замисля, че така ще е цял месец направо ми се плаче  Cry Кръговото просто няма алтернатива. Русе в момента е в пълен блокаж.
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Активен Активен

Публикации: 4727



Профил Ел. поща
« Отговор #173 -: ноември 09, 2015, 02:04:47 »

Е, може да се каже, че вече "направих сефтето"  Smiley на новото Кръгово, докато пътувах с автобус на Шанс 99 по линия 20А. Питахме се откъде ще минават возилата на градския транспорт, когато движението пред кръстовището е напълно спряно. Оказа се, че са махнали загражденията срещу платната на пресичащите се булеварди и пропускат автобусите по новото кръгово платно около парапета на подлеза. (С тролеите няма как да стане, разбира се.) За пръв път минах толкова близо до обекта и успях да разгледам по-добре пешеходната част долу. А иначе по околните улици с обходни маршрути си беше малка лудница, както се и очакваше - пълни платна, изнервени шофьори, клаксони... Същото ще се повтори и следобед след 17 часа, когато хората почнат да се прибират от работа. Дано поне част от собствениците на МПС-та проявят здрав разум и за времето до завършването на Кръговото се превърнат в пешеходци, велосипедисти или клиенти на градския транспорт, та да се облекчи проблемът...
« Последна редакция: ноември 09, 2015, 07:00:16 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
bgdimitrov
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 439



Профил
« Отговор #174 -: ноември 09, 2015, 02:29:30 »

Понеже съм бан за 1 седмица от Skyscrapercity  Roll Eyes си направих регистрация тук.
Ето няколко снимки от кръговото на РусеИнфо.


image.jpeg
Бъдещето на кръговото?
* image.jpeg (121.58 KB, 960x720 - видяно 694 пъти.)
image.jpeg
Бъдещето на кръговото?
* image.jpeg (104.98 KB, 960x720 - видяно 638 пъти.)
image.jpeg
Бъдещето на кръговото?
* image.jpeg (126.01 KB, 960x720 - видяно 623 пъти.)
image.jpeg
Бъдещето на кръговото?
* image.jpeg (122.93 KB, 960x720 - видяно 629 пъти.)
image.jpeg
Бъдещето на кръговото?
* image.jpeg (92.12 KB, 960x720 - видяно 454 пъти.)
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1930


Профил Ел. поща
« Отговор #175 -: ноември 09, 2015, 06:01:28 »

Добре дошъл, колега!
Тук също е интересно и има качествени събеседници. По едно време форумът беше позамрял, но сега има стабилна активност.
Благодаря за снимките.

Днес минах с градски транспорт през кръговото и с изумление установих, че новият асфалтиран ринг, през който сега частично се минава, е направен цял метър повече от котата на стария ринг. Някой има ли обяснение защо е наложителна такава денивелация? Според мен тя е абсурдна и странна...

Иначе зверските задръствания вече са факт. По "Борисова" е ужас!
Активен
bgdimitrov
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 439



Профил
« Отговор #176 -: ноември 09, 2015, 07:00:25 »

Добре дошъл, колега!
Тук също е интересно и има качествени събеседници. По едно време форумът беше позамрял, но сега има стабилна активност.
Благодаря за снимките.

Днес минах с градски транспорт през кръговото и с изумление установих, че новият асфалтиран ринг, през който сега частично се минава, е направен цял метър повече от котата на стария ринг. Някой има ли обяснение защо е наложителна такава денивелация? Според мен тя е абсурдна и странна...

Иначе зверските задръствания вече са факт. По "Борисова" е ужас!

Благодаря, колега. По темата за котата на новото кръгово причините вероятно са няколко. Все пак един фактор с който малко хора са запознати е, че кръговото трябва да заобиколи проходен колектор - червената линия на схемата. Поради тази причина колкото по на високо е подлеза, толкова по-добре за да може подхода от посока централна гара да мине над въпросния колектор. Дори самата позиция на новия кръг е повлияна от това решение. На схемата виждаме как е изглеждал проекта за кръговото през 2012 и позитивните промени които са направени относно подходите.

Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1930


Профил Ел. поща
« Отговор #177 -: ноември 09, 2015, 07:43:32 »

Хм, интересно, аз също не знаех за колектора...
И все пак можеше да се намери друго решение, примерно малко да се измести рингът в посока "Халите", досегашната му форма и големина позволяват. Или подходите от тези две страни да са по-дълги/дълбоки. Импровизирам де, но едва ли няма някакво по-адекватно решение. Лично на мене това повдигане не ми харесва.
« Последна редакция: ноември 09, 2015, 07:45:51 от Русенец » Активен
emo_rub4ev
Full Member
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 140



Профил Ел. поща
« Отговор #178 -: ноември 09, 2015, 07:47:33 »

Хм, интересно ще се получи.
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Активен Активен

Публикации: 4727



Профил Ел. поща
« Отговор #179 -: ноември 09, 2015, 08:01:51 »

Понеже съм бан за 1 седмица от Skyscrapercity  Roll Eyes ...

За мен това е малък шок.  Roll Eyes Впечатленията ми при досегашното ни общуване във виртуалното пространство са за един коректен и етичен човек, та се питам с какво толкова си разгневил админите на Скайскрейпъра... Shocked

По едно време форумът беше позамрял, но сега има стабилна активност.

Факт. Имаше случаи с по няколко поредни дни без един нов постинг! Бях стигнал до положение да обмислям прекратяването на участието си, макар да съм регистриран преди 8 години и винаги съм бил един от активните потребители, а и форумът е може би най-качественото виртуално място за сериозни и стойностни дискусии относно нашия град. Слава Богу, напоследък активността живна и дано отминалото замиране да е било само временно явление, иначе би било жалко.

Днес минах с градски транспорт през кръговото и с изумление установих, че новият асфалтиран ринг, през който сега частично се минава, е направен цял метър повече от котата на стария ринг. Някой има ли обяснение защо е наложителна такава денивелация? Според мен тя е абсурдна и странна...

Тази вертикална денивелация на ринга спрямо нивото на прилежащите булеварди, както и наклонът на север (южната страна е по-високо от северната) си бяха отдавна видими с просто око, даже "очевадни", както се казва в шеговит стил. И аз съм си задавал въпроса защо е направено така, но нали все пак там работят хора, които се предполага да си разбират от работата. Не съм допускал и за момент, че тези особености са резултат от грешка или калпаво изпълнение, и бях сигурен, че имат разумна причина и цел. За повдигането на ринга над нивото на булевардите можеше лесно да се предположи, че има за цел предпазването на подлеза от наводняване. Сега, след като колегата bgdimitrov даде информацията за колектора, минаващ откъм южната страна на подлеза (към Централна гара), става ясна и причината за повдигането на този участък от съоръжението спрямо северната му част. Така че всичко изглежда нормално и целесъобразно. Само едно ме смущава все пак - при напасването на повдигнатото кръгово платно към нивото на булевардите е неизбежен в някаква степен обратният вираж, което дори и на нешофьор като мен е ясно, че ще причини известна нестабилност на автомобилите при движението по кръга, особено пък на имитаторите на Формула 1. Такива могат да бъдат изхвърлени от центробежната сила към периферията на ринга и това би създало предпоставки за произшествия. Единствената предпазна мярка може да бъде умерената скорост при минаване през Кръговото, но дали всеки би имал разума и отговорността да го прави? Huh?

А главното е изпълнението да е качествено и трайно, за да бъде подлезът дълго време източник на улеснение за русенци, а не на проблеми...
« Последна редакция: ноември 09, 2015, 08:10:53 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Страници: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 30   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.122 секунди с 26 запитвания. (Pretty URLs adds 0.025s, 2q)

Google e прегледал тази страница май 25, 2020, 07:12:59