Страници: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 30   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Бъдещето на кръговото?  (Прочетена 115113 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2452


Профил Ел. поща
« Отговор #120 -: декември 07, 2014, 12:54:49 »

Благодаря за материалите  Wink
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1930


Профил Ел. поща
« Отговор #121 -: декември 07, 2014, 05:24:14 »

Аз също благодаря! Smiley
Като цяло, изглежда много добре и ако се направи и особено поддържа в този вид ще е една страхотна придобивка на града, включително и в архитектурен план!

Прави впечатление следното: "От страна на Спортната зала и от страната на градинката на бл."Бозвели" (в статията погрешно е написано бул."Бозвели") ще има стъпала, които досега не са изграждани на Балканския полуостров. Уникалните стъпала са с пътека за детски и инвалидни колички, подобни има само в Мадрид и Лондон." Е, какво пък, още едно първо място за Русе. Smiley

Само се питам, когато през зимата тези наклонени подходи със или без стъпала се заснежат и заледят, няма ли преминаването през подлеза да стане твърде трудно, а за стари хора и инвалиди направо невъзможно... Huh? Все пак обектът е твърде голям, за да се поддържа през цялото време добре почистен от лед и сняг.
В допълнение на твоите думи ще кажа само, че в Лондон и Мадрид практически не се задържа сняг и зимите там са доста меки. Докато нашия климат всички си го знаем (въпреки, че напоследък зимите са по-кратки от тия в детството ми, все има доста дълги периоди със сняг и лед). Дано това да се вземе предвид от проектантите, защото и материала е много важен, някои покрития допълнително го правят по-хлъзгаво. А и по принцип, колкото и идеално да се чисти, няма как да се отстрани всичко, особено при поледици. В този смисъл, едни удобни парапети вършат много полезна работа, гледам от рендерите, че са предвидени.
Активен
Русчуклия
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1409



Профил
« Отговор #122 -: декември 08, 2014, 09:14:36 »

Интересна е информацията за етапите на строителство, ама тоя дето я е писал тая статия или не е от Русе или...не знам. Нерде Бозвели и Съединение, нерде Кръговото, както се казва на майчин език  Cheesy
Активен
RG
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 51


Профил
« Отговор #123 -: декември 08, 2014, 11:16:03 »

...
Щом парите са усвоени би трябвало да станат нещата .

Там е работата, че не са усвоени. Проектите, които са по оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013" са одобрени, но усвояването на средствата, идващи от ЕС по тях става едва, когато са приключени. Т.е. когато всичко е построено, узаконено и всички съпътстващи бюрократични процедури са минали. Крайният срок по тази оперативна програма е декември 2015г.
А това си е немалък повод за притеснение. Остава само една година, а по някои от обектите (например кръговото) не извършен и един процент от физическото изпълнение.
Най-лошото, което може да се случи, ако сроковете не бъдат спазени е, че парите от ЕС се губят безвъзвратно и всички плащания към фирмите изпълнителки са за сметка на бюджета (в случая с проекта за интегрирана система за градски транспорт говорим за сумата от 26 011 937,93 лева).

Можем само да се надяваме всичко да стане в срок, защото в противен случай....  ще стане това, което се случва с големите пътни и жп проекти по ОП "Транспорт 2007-2013г." , по които догодина вероятно България ще изгуби стотици милиони евро.
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4727



Профил Ел. поща
« Отговор #124 -: декември 08, 2014, 05:00:11 »

Миналата седмица работата по обекта не започна, макар да бяха обявени такива намерения. Тази сутрин обаче видях, че работници режат дърветата в централната тревна площ на Кръговото. Тоест - почна се. Е, дай Боже всичко да върви по план, и по живот и здраве през октомври догодина да се поздравим с тази хубава придобивка на града ни! Успех на всички, които имат отношение към изграждането на това уникално за Русе пътно съоръжение! Smiley
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4727



Профил Ел. поща
« Отговор #125 -: декември 08, 2014, 05:14:33 »

Интересна е информацията за етапите на строителство, ама тоя дето я е писал тая статия или не е от Русе или...не знам. Нерде Бозвели и Съединение, нерде Кръговото, както се казва на майчин език  Cheesy

Мисля, че в статията тези обекти са използвани просто като ориентири за посока, когато се описва от коя страна на подлеза ще бъде изграден един или друг негов детайл. Ясно е, че русенци добре знаят на какво разстояние от Кръговото се намира и бул. Бозвели (всъщност в статията става дума за градинката при БЛОК Бозвели, но погрешно е написано бул.), и бул. Съединение.
« Последна редакция: декември 08, 2014, 05:19:42 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4727



Профил Ел. поща
« Отговор #126 -: януари 10, 2015, 02:10:26 »

Централната тревна площ на Кръговото е вече оградена с метални пана, значи работата продължава и през зимата. Впрочем, прогнозите за тази зима са, че ще бъде доста мека, което ще даде достатъчно възможности за напредване на строителството и за навременно откриване на обекта през октомври, както е планирано.
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4727



Профил Ел. поща
« Отговор #127 -: януари 17, 2015, 02:44:26 »

Днес на път за работа видях, че вътре в оградената част на Кръговото вече са навлезли работници и техника и практически е започнало изграждането на подлеза. Вървят изкопни работи, довършва се премахването на декоративната дървесна и храстова растителност, очертават се контурите на бъдещия централен кръг на подлеза. Меката зима определено ще помогне за навременното завършване на обекта, макар в други отношения такива "незимни" климатични условия през зимата да са неблагоприятни. Така или иначе, тези неща не зависят от човешките желания или нежелания... Grin
« Последна редакция: януари 17, 2015, 07:56:06 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Flying spur
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 518


Nothing good comes easy


Профил WWW
« Отговор #128 -: февруари 01, 2015, 06:51:55 »

Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2452


Профил Ел. поща
« Отговор #129 -: февруари 06, 2015, 10:14:32 »

Вятърът събори доста от оградните пана на обекта. Добре, че са нападали навътре.
Активен
Flying spur
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 518


Nothing good comes easy


Профил WWW
« Отговор #130 -: юни 10, 2015, 11:09:57 »



Активен
RG
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 51


Профил
« Отговор #131 -: юни 10, 2015, 03:55:38 »

Това, което се вижда от снимките за съжаление потвърждава опасенията ми за намаляване на диаметъра на кръговото.
А при едно натоварено кръгово кръстовище (каквото е нашето) по-малкият диаметър означава по-трудно включване в движението...
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2452


Профил Ел. поща
« Отговор #132 -: юни 10, 2015, 05:02:36 »

И аз за същото си мисля  Cheesy
Ей сега тъкмо се въртях на едно малко кръгово в Плевен. Гадно е, когато входовете и изходите са прекалено близо. Винаги давам за негативен пример онова извращение в Търново - ПВ "Качица".

Броят на лентите също не изглежда обнадеждаващо на рендерите.
Активен
evgeni
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 63


Профил Ел. поща
« Отговор #133 -: юни 11, 2015, 10:05:29 »

Вие ли нещо не довиждате или аз съм луд. От тези снимки се вижда че колелото  му се намаля диаметъра което означава че платната ще се увеличат
Активен
RG
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 51


Профил
« Отговор #134 -: юни 11, 2015, 02:37:40 »

Платното си е само едно. Вероятно искаш да кажеш, че ще се увеличат лентите в платното, но на рендерите ясно се виждат, че остават три.
Освен това на единия рендер се вижда, че до ъгъла на сградата на РДВР също ще има стълби към подлеза, което автоматично отдалечава платното от сградата, т.е. намалява се и външния диаметър на кръговото.
Активен
Страници: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 30   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.148 секунди с 26 запитвания. (Pretty URLs adds 0.037s, 2q)

Google e прегледал тази страница февруари 27, 2020, 08:03:43