Страници: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 30   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Бъдещето на кръговото?  (Прочетена 108759 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1874


Профил Ел. поща
« Отговор #105 -: ноември 25, 2014, 12:37:42 »

Започва строежа на подлез с 6 изхода под Кръговото до Полицията в Русе
http://www.dunavmost.bg/Ruse/News/11032-zapochva-stroezha-na-podlez-s-6-izhoda-pod-kragovoto-do-politsiyata-v-ruse?utm_source=facebook.com&utm_medium=social&utm_campaign=Postcron.com
Активен
evgeni
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 62


Профил Ел. поща
« Отговор #106 -: ноември 28, 2014, 03:03:01 »

https://www.facebook.com/home.php#!/ruse.photo.news/photos/pcb.942986135729088/942985919062443/?type=1&theater

изглежда много добре  (копирайте целия линк и го заредете)
« Последна редакция: ноември 28, 2014, 03:05:47 от evgeni » Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4703



Профил Ел. поща
« Отговор #107 -: ноември 28, 2014, 09:34:24 »

Да, има съвременен и функционален вид (ако на практика се получи същото, де...). Все пак обаче не виждам потвърждение на думите на зам.-кмета от горния постинг на Русенец: "Новото ще се стесни във вътрешността", тоест вътрешният му диаметър ще е по-малък и евентуално платното ще бъде с три ленти вместо сегашните две. Само че и на рендера са две... Huh? Но и без да съм шофьор, оценявам предвидената възможност за десен завой без чакане - нещо като локална лента, която не участва в кръговото движение.

Освен това, щом са решили пешеходната част да не е подземна в точния смисъл на думата, а открита (което си има и плюсове, и минуси), това означава унищожаване на цялата сега съществуваща в централния кръг дървесна и храстова растителност. А показаните на рендера дървета, засадени на по-ниското ниво (пешеходното), ще има доста да ги чакаме, докато достигнат показаните там размери. Но - ще поживеем, ще видим...

Не ми изглеждат много уместни и тези пейки по стъпалата, водещи към подлеза, но може и да не съм прав.

Интересна идея са пътечките за детски колички, които пресичат стъпалата косо, за да не се получи спускането твърде стръмно и неудобно.

Входовете са шест - по един на всеки ъгъл, образуван от пресичането на булевардите Скобелев/Липник с Цар Оосвободител, и още два на пешеходната алея между платната на Царя.

Велоалеите са оцветени в розово.

(За по-лесно разглеждане съм приложил към постинга си въпросния рендер от горното мнение на evgeni.)

Edit: Добавям още рендери от Фейса, които дават по-добра представа за проекта. Първата картинка - Кръговото, е с гледна точка от югоизток, откъм страната на Мосю Бриколаж (диагонално насреща е полицията.) Втората картинка - Кръговото1, е поглед откъм зала Арена Русе; може да даде представа как ще изглежда настилката на площадката пред залата. Картинката Кръговото2 пък изглежда е умишлено опростена, за да се видят по-ясно посоките на движение и връзките в пешеходната част.

Един допълнителен рендер от Dunavmost.bg. Картинката Кръговото4 показва нещата откъм алеята между платната на Царя, по-точно южната страна, защото горе вдясно се вижда Арена Русе.

Коментарите към снимките са разнообразни - повечето изразяват задоволство от дългоочакваното преустройство (понякога с лек скептицизъм относно скорошното му осъществяване), други коментират плюсовете и минусите му, а трети (неизбежно!) дъвчат въпроса за герберските фирми, които ще прилапат парите за обекта... Shocked

Кръговото.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Кръговото.jpg (67.21 KB, 720x387 - видяно 4864 пъти.)
Кръговото1.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Кръговото1.jpg (62.62 KB, 720x387 - видяно 3054 пъти.)
Кръговото2.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Кръговото2.jpg (56.27 KB, 720x388 - видяно 3273 пъти.)
Кръговото3.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Кръговото3.jpg (53.25 KB, 720x387 - видяно 2801 пъти.)
Кръговото4.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Кръговото4.jpg (103.6 KB, 900x485 - видяно 3141 пъти.)
« Последна редакция: ноември 28, 2014, 11:19:29 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2370


Профил Ел. поща
« Отговор #108 -: ноември 28, 2014, 10:53:36 »

Явно се брои  за трета частичната лента за десен завой.
То някога кръговото имаше по три ленти на места, после разчертаха две, а от доста време насам вече няма маркировка. Шофьорите разчитат на собствената си интерпретация.

Чудесно е, че това няма да е подлез от типа, който познаваме. Картинките са хубави, само дето са чисто илюстративни.
Дърветата е ясно, че на екрана на монитора растат доста бързо, но няма как, ще има жертви.
Не е ясно как се появяват бус лентите, защото реално от кръга излиза поток в една лента. Споменато е разместване на спирки.
Виждам, че е има вело алея, която даже си има и кръстовище  Smiley
Трябва да се предвиди някакво обезопасяване, за да няма "паркирали" автомобили долу в площадчето.
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4703



Профил Ел. поща
« Отговор #109 -: ноември 28, 2014, 11:01:26 »

Хе-хе, същото предполага и един коментиращ във Фейса (давам коментара му в оригинален вид без редакция):

eeee togava sastezatelite shte slizat dolo derektno Cheesy

Дано пък такива случаи да няма или да са много малко, но като зная колко пъти на излизане от кръговото движение неопитни шофьори или пък джигити отнасяха мантинелата - замислям се...

По-нататък поствам текста на съобщението в Dunavmost.bg, където има и някои интересни факти относно проекта и града като цяло.

Реконструкцията е част от проекта „Интегрирана система за градски транспорт на Русе“ и по думите на зам.-кмета Димитър Наков, който представи техническите подробности по него, трябва да завърши до края на 2015 г. „Надявам се, че зрителите на концерта на „Lord of the Dance“ в началото на октомври ще имат възможност да преминат през новия подлез“, каза Наков при представянето на графика.

„Русе е чудесен пример за това, как чрез много труд и инициативност местната власт може за преобрази един град“, каза зам.-министър Николова. По думите й, с 12-те си проекта по Оперативна програма „Регионално развитие“ и с 45-те проекта по линия на трансграничното сътрудничество, осъществявани с румънски партньори, Русе е един от най-активните градове в това отношение в страната.

Реализацията на проекта ще спомогне за подобряване на организацията на движение в района на най-натовареното в града кръстовище. За първи път в Русе ще бъдат изградени бус-ленти, както и светофари с пропускане на обществения транспорт.


http://www.dunavmost.bg/Ruse/Photo/11181-eto-kak-shte-izglezhda-badeshtoto-kragovo-dvizhenie-v-ruse#
« Последна редакция: ноември 29, 2014, 07:32:24 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4703



Профил Ел. поща
« Отговор #110 -: ноември 29, 2014, 10:04:47 »

Ето и още един материал за началото на строителството, който частично повтаря дотук постнатите във форума, но дава и допълнителна информация към тях.

Започна ремонтът на кръгово кръстовище
28 ноември 2014

С тържествен водосвет и първа копка в петък започна реконструкцията на кръговото кръстовище между булевардите „Липник“ и Цар Освободител“.


Началото на дейностите даде зам.-министърът на регионалното развитие и благоустройството Деница Николова, лисвайки менче вода „за спорна работа“ на строителите, предаде Ruse-news.com.

На церемонията присъстваха още кметът Пламен Стоилов с екипа си, Антъни Томпсън, постоянен представител на Световната банка в България, журналисти, граждани.

Реконструкцията е част от проекта „Интегрирана система за градски транспорт на Русе“. Той включва ремонт на кръговото до полицията и изграждане на подлез със шест изхода, пет от които с асансьори за хора с увреждания и майки с колички, изграждане на бус-ленти и светофари с пропускане на обществения транспорт.

Няма да има търговски части в кръговата част, както беше в стария проект, мнението на урбанистите е, че то трябва да се превърне в „място за срещи и прекарване на свободното време“.

Зам.-кметът Димитър Наков представи представи техническите подробности по проекта, който трябва да бъде завършен до края на 2015 г.

„Надявам се, че зрителите на концерта на „Lord of the Dance“ в началото на октомври ще имат възможност да преминат през новия подлез“, каза Наков при представянето на графика.

По думите му на отделни етапи от строителството ще бъдат стеснявани участъци от пътя, но до затваряне на трафика няма да се стига.

Въпреки временните неудобства, той е оптимист за завършването на проекта до пролетта на 2015 година.

Одобреният по Оперативна програма „Регионално развитие“ проект „Интегрирана система за градски транспорт на град Русе“, е на обща стойност 29 379 323,89 лв., от които предоставената безвъзмездна финансова помощ е в размер на 26 011 937,93 лв. и 3 367 385,96 лв. са собствен принос на Община Русе.

http://ruse.dir.bg/news.php?id=17915830


Още малко цитати от изказванията при откриването, публикувани в сайта на Darik News:

Пламен Стоилов: Днес официално започваме работа по поредния компонент от един мащабен за гр. Русе проект. С него целим ефективното и устойчиво подобряване на качеството на услугата градски транспорт на територията на града. В своята завършеност проектът „Интегрирана система за градски транспорт на град Русе” ще осигури по-добър достъп на гражданите до обществения транспорт, ще повиши капацитета му и ще пести време за пътуване, ще приложи гъвкава система за таксуване на пътниците, ще подобри трафика и условията за безопасното придвижване на пешеходците и на велосипедистите чрез изграждане на велоалеи. В обобщение, очакваме нашият град да се развие технологически и да разгърне своя потенциал за жителите си, превръщайки се в модерен, сигурен и спокоен европейски град.

Деница Николова: Определено ме радва доброто партньорство, което забелязвам тук, между Община Русе, местния бизнес и държавната власт. Приоритет в стратегията ни е всеки областен град да получи такъв нов облик, благодарение на интегрирани инвестиции. Това не само ще подобри начина на живот, но и ще изгради инфраструктура, привлекателна за нови инвеститори и развитие на туризма.

Инфо за проекта: „Бул. „Цар Освободител” е най-натоварената пътна артерия в град Русе с най-ниска скорост на движение на обществения градски транспорт. Трасето на булеварда свързва голяма част от градските райони, осигурява и достъп до републиканската пътна мрежа.

Булевардът поема 74% от пътниците на градския транспорт, за който няма отделна „бус” лента и паркирането по протежение на булеварда не е добре регулирано. Големият пътникопоток, както и пресичането на булеварда с други натоварени улици, включително с пешеходната улица на града, са предпоставка за висока честота на пътно-транспортните произшествия. Всички тези фактори ни помогнаха да осъществим планираните промени. Те са важна част за подобряването на транспортната мрежа в Русе и съответно за по-удобния и динамичен начин на живот на жителите на града”, коментира проекта Димитър Наков.

Ремонтните дейности ще бъдат обособени на няколко етапа:

подобряване организацията на движението по протежението на бул. „Цар Освободител” -подобрение на уличната маркировка и подновяване на пътните знаци; изграждане на бус лента за градския транспорт в участъка от бул. „Съединение” до бул. „Христо Ботев”, a в участъка от ул. „Александровска” до бул. „Съединение” - профил с лента за паркиране; реконструкция на кръговото кръстовище с бул. „Липник” и промяна на настоящото разположение на спирките на градския транспорт, с цел по-удобно прекачване на пътниците; доизграждане на пешеходен подлез под кръговото кръстовище за улесняване на достъпа до спирките и осигуряване на безопасност за пешеходците и пътниците при прекачване.


http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1364658

Сред коментарите в този сайт обаче преобладават рязко отрицателните мнения (включително и от специалист в бранша), а одобрителните са като глас в пустиня...

Също много негативизъм, гневен при това, има в коментарите в русенската секция на topnovini.bg. При това далеч не всички изглеждат безоснователни. Струва си да се прегледат, за да се видят нещата и в по-друга светлина...

http://ruse.topnovini.bg/node/556916

Накрая давам и линк, от който може да се изтегли MP3-ка с изказването на зам.-кмета Димитър Наков на пресконференцията, предшестваща първата копка на обекта. Не мога да приложа файла към постинга, защото е почти 10MB при ограничение за приложени файлове до 5MB.

http://www.ruseinfo.net/news/video/nakovkopka.mp3
« Последна редакция: ноември 30, 2014, 03:19:13 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2370


Профил Ел. поща
« Отговор #111 -: декември 01, 2014, 12:31:30 »

Една статия във вестник "Бряг" ме замисли. Дали всъщност лентата за директен изход в дясно не е само за градският транспорт  Huh?
Активен
JMM
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 557


Профил
« Отговор #112 -: декември 01, 2014, 09:21:40 »

Рендерите на проекта изглеждат добре, но мен лично ме интересува как ли ще е решен проблема с отводняването и дали при един по голям дъжд няма да се заформи 'езеро' подобно на това което се случва при Практикер, при Христо Ботев след мелницата или на Тулча до хлебозавода.
Активен
фараша
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1221


Профил
« Отговор #113 -: декември 01, 2014, 12:37:46 »

Предполагам, че няма начин да не е предвидена отводнителна система при открит подлез, а вече доколко добре е планирана и изпълнена, времето ще покаже.
Активен
JMM
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 557


Профил
« Отговор #114 -: декември 01, 2014, 08:46:18 »

Като стана въпрос за 'планиране', колко от колегите са забелязали сравнително скорошното разкопаване на Липник с цел заустване на канализационната система на спорната зала.
За мен бе изумление, как в началото на този 30 годишен строеж не е била изградена  канализацията на едно толкова голямо съоръжение, та трябва при почти готова сграда да се прави заустване.
Та в този ред на мисли, ме обзема странно усещане за 'планираната' канализация на този открит подлез ... при все че съм непоправим оптимист.    Smiley
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2370


Профил Ел. поща
« Отговор #115 -: декември 01, 2014, 11:02:59 »

То май на всяка нова сграда свързването към ВиК става към края на строежа. Има си някакви нормативни изисквания и прием на обекта от дружеството оператор.
Едно е сигурно, там където рязаха асфалта скоро ще хлътне. Стара българска традиция.

Голямо копане ще падне за тая реконструкция. На какви ли неща ще се натъкнат  Huh?

Що не е достъпен файла за проекта на страницата на общината, това се чудя?
http://www.ruse-bg.eu/bg/pages/402/index.html

Проблема е в моя "телевизор", по-новия браузър отваря документацията.
« Последна редакция: декември 04, 2014, 11:30:36 от vesel » Активен
RG
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 51


Профил
« Отговор #116 -: декември 04, 2014, 03:48:22 »

...
Голямо копане ще падне за тая реконструкция. На какви ли неща ще се натъкнат  Huh?
...


Vesel, ти най-добре знаеш - ще се натъкнат на края на колектора, минаващ под Скобелев   Wink
Активен
evgeni
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 62


Профил Ел. поща
« Отговор #117 -: декември 04, 2014, 10:17:30 »

Vesel проблема най вероятно е при теб. на мен ми се отварят и двата броекта. Направи ми впечатление проекта за волоалеите по цялата Борисова . Дано станат всички проекти. Сега видях и проекта за рехабилитация на парка младежта. Щом парите са усвоени би трябвало да станат нещата .
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2370


Профил Ел. поща
« Отговор #118 -: декември 04, 2014, 11:36:26 »

evgeni, благодаря.

RG, могат да ползват катакомбите за подлез  Cheesy
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4703



Профил Ел. поща
« Отговор #119 -: декември 06, 2014, 01:10:31 »

Попадна ми броят на вестник Утро от 29-30.11.2014, в който има статия за подлеза. Сканирах я и я поствам тук, защото освен досега известните факти за обекта, публикувани във форума, съдържа и друга интересна информация - за етапите на строежа и други. Прави впечатление следното: "От страна на Спортната зала и от страната на градинката на бл."Бозвели" (в статията погрешно е написано бул."Бозвели") ще има стъпала, които досега не са изграждани на Балканския полуостров. Уникалните стъпала са с пътека за детски и инвалидни колички, подобни има само в Мадрид и Лондон." Е, какво пък, още едно първо място за Русе. Smiley

Само се питам, когато през зимата тези наклонени подходи със или без стъпала се заснежат и заледят, няма ли преминаването през подлеза да стане твърде трудно, а за стари хора и инвалиди направо невъзможно... Huh? Все пак обектът е твърде голям, за да се поддържа през цялото време добре почистен от лед и сняг.

Освен сканираната статия съм приложил към този постинг и един ZIP-архив (Кръговото.zip), съдържащ вече публикуваните от мен рендери на завършения подлез плюс още два от други гледни точки. Разликата е, че този път размерът на картинките е доста по-голям и могат да се разгледат по-удобно и с повече подробности. Надявам се, че всеки е наясно как да разархивира ZIP-файл... Smiley За сваляне на архива кликнете линка към него под постинга и ще получите запитване от браузъра дали желаете отваряне или записване на файла. Изберете запис и го съхранете някъде на компа.

Утро1.JPG
Бъдещето на кръговото?
* Утро1.JPG (577.72 KB, 2840x1866 - видяно 1817 пъти.)
Утро2.JPG
Бъдещето на кръговото?
* Утро2.JPG (783.03 KB, 3401x1319 - видяно 956 пъти.)
* Кръговото.zip (2092.99 KB - свалено 197 пъти.)
« Последна редакция: декември 06, 2014, 01:19:54 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Страници: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 30   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.089 секунди с 26 запитвания. (Pretty URLs adds 0.02s, 2q)

Google e прегледал тази страница февруари 21, 2020, 02:15:52