Страници: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 30   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Бъдещето на кръговото?  (Прочетена 117272 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
bgdimitrov
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 464



Профил
« Отговор #195 -: ноември 13, 2015, 01:46:15 »

7 месеца разлика.Smiley Снимките са на R.Dobrev.
Активен
svetlin74
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 395



Профил
« Отговор #196 -: ноември 13, 2015, 04:48:45 »

Браво на R.Dobrev.  Страшни снимки !!!
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1959


Профил Ел. поща
« Отговор #197 -: ноември 13, 2015, 05:39:41 »

Гледам, голяма част от работата е свършена. Дават го и хубаво топло време. Явно сроковете ще се спазят. Cheesy
Дано накрая да изглежда поне 60-70% като на рендерите. Smiley
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2513


Профил Ел. поща
« Отговор #198 -: ноември 17, 2015, 09:32:54 »

Стълбовете от първата снимката са извадени. Добре, че ги боядисаха преди това...

Вижда се колко са повдигнати шахтите за да се достигне новото ниво. Работят доста хора на обекта, към 16.30 пристигна и бетонпомпа. Ако бяха работили с такъв размах от самото началото, досега всичко щеше да е завършено. Нооо, традиции, български...

Re20151101_162527.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Re20151101_162527.jpg (239.95 KB, 1080x1920 - видяно 663 пъти.)
20151121_161011.jpg
Бъдещето на кръговото?
* 20151121_161011.jpg (408.56 KB, 1920x1080 - видяно 594 пъти.)
20151121_161030.jpg
Бъдещето на кръговото?
* 20151121_161030.jpg (455.34 KB, 1920x1080 - видяно 583 пъти.)
20151121_161240.jpg
Бъдещето на кръговото?
* 20151121_161240.jpg (395.84 KB, 1920x1080 - видяно 591 пъти.)
« Последна редакция: ноември 22, 2015, 12:16:34 от vesel » Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4758



Профил Ел. поща
« Отговор #199 -: ноември 23, 2015, 03:48:05 »

Следва поредният репортаж от строежа на главния за момента инфраструктурен обектв Русе - Кръговото. Снимките са от 22.11.15, неделя, и са направени около 17 часа, когато вече се здрачава. Затова са малко тъмновати, но ги пооправих, доколкото можех.

Първата (Roundabout01) е от входа между платната на Царя, посока Халите. Все още се изграждат подпорните стени и има доста почва за изнасяне.

На Roundabout02 виждаме входа откъм сградата на полицията - тунелът е готов и предстои изграждане на двустранното стълбище.

В почвената ивица около централния ринг се вкопават масивните железобетонни основи за стълбовете на контактната мрежа. Дано са толкова стабилни, колкото и изработените преди трийсетина години, когато тролеите дойдоха в града! Smiley (Roundabout03)

Входът откъм зелената ивица на Царя в посока към гарата е по-напреднал, но и там има доста работа - пешеходна и велоалея, декоративни елементи, асансьор... (Roundabout04)

Най-напреднал е входът към Мосю Бриколаж - там вече частично са изградени и стълбите надолу към тунела. (Roundabout04)

Следва продължение...

Roundabout01.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Roundabout01.jpg (599.56 KB, 1024x624 - видяно 592 пъти.)
Roundabout02.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Roundabout02.jpg (718.66 KB, 768x1024 - видяно 406 пъти.)
Roundabout03.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Roundabout03.jpg (728.45 KB, 768x1024 - видяно 401 пъти.)
Roundabout04.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Roundabout04.jpg (526.42 KB, 1024x597 - видяно 395 пъти.)
Roundabout05.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Roundabout05.jpg (701.37 KB, 768x1024 - видяно 426 пъти.)
« Последна редакция: ноември 23, 2015, 01:23:30 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4758



Профил Ел. поща
« Отговор #200 -: ноември 23, 2015, 03:52:43 »

Продължение на репортажа.

Около същия вход (към Мосюто) работници редяха плочки въпреки доста късния час - на изкуствено осветление. Там имаше и групички минувачи, разглеждащи обекта, а няколко момчета и момичета от тях разговаряха с човек от строителите, вероятно някакъв ръководител. Докато снимах, човекът се доближи до мен и запита какво ми е нужно. Поради досегашния си отрицателен опит от такива контакти очаквах поредната лекция за нередните неща, които върша (разхождане в обекта, снимане), последвана от учтиво или не дотам прогонване. Каква беше изненадата ми, когато разбрах, че човекът ме пита съвсем добронамерено и предлага да ми обясни и информира за нещо, ако ме интересува! Впрочем, веднага се досетих, че съм го виждал и друг път да обяснява на интересуващи се минувачи, показвайки им по рендера на билборда кое какво е и как ще бъде направено на реалния обект. Бях приятно учуден от такова цивилизовано и човешко поведение и се разговорих със строителя. Казах му, че следя проекта още от началото му и ще е добре, ако съвпада с картинките поне на 90%, на което той отговори: "Ами стараем се да бъде така". После стана дума за повдигането на южната страна на подлеза и той потвърди, че причината е подземният колектор, минаващ под това място. На въпроса ми не е ли било възможно да се премести това подземно съоръжение, човекът рече, че е било немислимо, защото "там минават половината кабели на града". Каза още, че разликата между нивото на подлеза и околния терен ще се преодолява в пешеходните участъци с насипване на почва и повдигане на нивото на тротоарите (това ясно се вижда именно около входа към Мосю Бриколаж), а при автомобилните платна ще започне наклоненият участък по-далече от подлеза, за да бъде по-полегат. Е, поне дъждовните води ще "бягат" встрани от централния ринг...Smiley

Ето изгражданият тротоар около входа към Мосюто. Вижда се и почвен кръг за засаждане на дърво. (Roundabout06)

Полагането на плочките продължава на изкуствено осветление. (Roundabout07)

Във входа към Булстрад Арена се оформя интересно извита алея, вероятно велосипедна. (Roundabout08)

Накрая един общ изглед (Roundabout09) на ниското (пешеходно) ниво на ринга. Там все още се полага настилката с плочки, предстои окончателно да се оформят декоративните почвени фигури между алеите, а затревяването, зацветяването и засаждането на дървета вероятно ще остане за пролетта, защото студеното време не е благоприятно за такива дейности. (Панорамата е малко грубовато сглобена, но се понася...)

Засега толкова - ще има и още по живот и здраве!:)

Roundabout06.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Roundabout06.jpg (636.5 KB, 1024x738 - видяно 418 пъти.)
Roundabout07.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Roundabout07.jpg (751.38 KB, 892x1024 - видяно 429 пъти.)
Roundabout08.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Roundabout08.jpg (704.21 KB, 768x1024 - видяно 397 пъти.)
Roundabout09.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Roundabout09.jpg (543.97 KB, 1024x601 - видяно 422 пъти.)
« Последна редакция: ноември 23, 2015, 06:17:56 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1959


Профил Ел. поща
« Отговор #201 -: ноември 23, 2015, 03:59:27 »

Страшен си, Orthodox!
Активен
bgdimitrov
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 464



Профил
« Отговор #202 -: ноември 24, 2015, 06:28:43 »

Днес около 17 часа минах към кръговото. Вече беше тъмно и леко валеше но работата не беше спряла.  Wink Изливаше се бетон и се работеше по изграждане на подпорните стени на театралния подход в близост до Оборище и подхода към спортната зала. По-рано днес са асфалтирали и част от платното в посока пазара и мога да ви кажа, че разликата в котата на новото кръгово изобщо не се усеща.
« Последна редакция: ноември 24, 2015, 06:30:24 от bgdimitrov » Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4758



Профил Ел. поща
« Отговор #203 -: ноември 24, 2015, 09:14:00 »

Дано е така за тази денивелация, защото това съоръжение ще се ползва от поколения русенци и ще е крайно неприятно за хилядите ежедневно палзващи го шофьори, ако при всяко минаване оттам, ден след ден и година след година трябва да претърпяват някакво значимо неудобство.
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
bgdimitrov
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 464



Профил
« Отговор #204 -: ноември 24, 2015, 11:16:35 »

Също видях, че са монтирали една голяма част от стълбовете (ако не и всички) и изглеждат същите като старите. Дори няма да се изненадам ако са същите здрави стълбове, но в тъмното не можах да видя със сигурност.
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4758



Профил Ел. поща
« Отговор #205 -: ноември 25, 2015, 12:21:04 »

Да, стълбовете около ринга са вече монтирани и е нормално да са старите - нима да ги изхвърлят? Видях още, че за изравняване на нивото на околния терен с това на подлеза (откъм гарата) са насипали поне 40 см слой баластра, върху който ще редят плочки (за пешеходните участъци) и ще асфалтират. Дано се окаже стабилна основа и с времето не хлътне тук-там, особено под платната, които трябва да носят тежестта на превозните средства. Колкото пък до това, че "разликата в котата на новото кръгово изобщо не се усеща", нека обърнем внимание, че става дума за най-външните платна, които не навлизат в самото кръгово движение, а по-скоро минават периферно до него. Нормално е там наклонът да не се усеща. Определено ще е по-голям при навлизане откъм булевардите в самия кръг, особено от страната на гарата, защото най-силно е повдигнат централният ринг именно в южната му част. Но все пак, ако се направи наклонът добре, ще е почти незабележимо.

Лошото е, че късното строителство стигна до есенните дъждове и калища, когато вече качеството (и съответно - трайността) на строителството се съсипва и от бързането, и от лошите атмосферни условия. Дано успеят някак да минимизират това отрицателно влияние, защото все пак се създава инфраструктурен обект, който ще се ползва от поколения русенци...
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
bgdimitrov
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 464



Профил
« Отговор #206 -: ноември 25, 2015, 12:50:01 »

Главно ме притеснява асфалтирането в такова време, особено ако вали дъжд или има влага. Останалото като бетона или плочките не е чак толкова страшно. Почти не остана вече какво да се изкопава.
Активен
ystoyanov
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 673



Профил WWW Ел. поща
« Отговор #207 -: ноември 25, 2015, 03:31:32 »

Главно ме притеснява асфалтирането в такова време, особено ако вали дъжд или има влага. Останалото като бетона или плочките не е чак толкова страшно. Почти не остана вече какво да се изкопава.
Асфалта хваща по-добре, когато се полага във влажно време.
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4758



Профил Ел. поща
« Отговор #208 -: ноември 25, 2015, 06:46:58 »

Ако е така - супер! Cheesy 'Щото то занапред времето все такова ще си бъде - облаци, дъждове, влага, кал... Да му мислят само работещите под дъжда и в калта!
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4758



Профил Ел. поща
« Отговор #209 -: ноември 26, 2015, 08:14:43 »

Днес в обедната си почивка направих няколко бързи снимки от Кръговото, макар че имаше още много неща за снимане. Защото във финалната фаза на проекта тече знаменитият нашенски щурм "в 12 без 5", работят десетки хора и машини, по всички части на подлеза се прави нещо, но определено не завидях на работниците, които се мъчеха да копаят разкаляната земя, а краката им затъваха в калта... Ето само част от техниката, която беше разположена на новоасфалтираното платно южно от подлеза (Цар Освободител, посока гарата). (Photo0)

Изгражда се нова широка алея от амфитеатралния вход към подлеза (югозападния, към градинката пред блок Оборище) до спирката с павилион Lafka на Царя в посока гарата. Засега е частично покрита с плочки, а единият край свършва малко в нищото , но явно предстои премахване на декоративните храсти, за да има път за хората... (Photo1, Photo2, Photo3)

Самият амфитеатрален вход (най-интересният, с новаторските пътечки за детски колички) все още не се е сдобил с широките си извити стъпала и изглежда така (Photo4, Photo5 - снимките продължават в следващия постинг).

Ясно се вижда насипването на инертен материал около южната страна на подлеза за преодоляване на денивелацията, наложена поради подземния колектор. Под пътните платна като по-натоварени насипът е от баластра, а под пешеходните участъци - от почва. По зрителна преценка височината на насипите е около 40 - 50 см. (Photo6, Photo8)

В прилежащите към подлеза участъци от трите булеварда (Цар Освободител, Липник и Скобелев) се прави реконструкция на платната, за да се оформят съответно на новото разположение на лентите в кръговото движение с двойно по-малък диаметър от досегашното. Две снимки от "префасонирането" на Скобелев, при което се премахват досегашните бордюри и разделителна мантинела, за да се направят нови според проекта. (Photo9, Photo10)

Засега толкова, колеги, продължаваме да следим развитието на нещата... Smiley

Photo0.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Photo0.jpg (198.64 KB, 1024x768 - видяно 374 пъти.)
Photo1.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Photo1.jpg (288.98 KB, 1024x768 - видяно 365 пъти.)
Photo2.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Photo2.jpg (236.27 KB, 1024x768 - видяно 362 пъти.)
Photo3.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Photo3.jpg (254.01 KB, 1024x768 - видяно 372 пъти.)
Photo4.jpg
Бъдещето на кръговото?
* Photo4.jpg (202.22 KB, 1024x768 - видяно 359 пъти.)
« Последна редакция: ноември 26, 2015, 08:18:40 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Страници: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 30   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.131 секунди с 25 запитвания. (Pretty URLs adds 0.033s, 2q)

Google e прегледал тази страница февруари 27, 2020, 08:24:08