Страници: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Велосипедна инфраструктура  (Прочетена 57557 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Русчуклия
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1391



Профил
« Отговор #165 -: декември 21, 2015, 06:09:47 »

За съжаление на много места в града, било по проекти, било текущи ремонти масово се правят едно към гьотере. Не се спазват елементарни стандарти, асфалтира се супер нескопосано, шахтите или изпъкнали или вдлъбнати като дупки.  Снимката, която се постнал е олицетворение на това. Само като видиш колко е изкривен бордюра и как е изльоскан асфалта...мъка. И естествено колкото по към границите на града се отива, толкова по-невнимателно се работи. Нужни са крути мерки и железен контрол върху изпълнителите от страна на Общината, за да се прекрати това безумие.
« Последна редакция: декември 21, 2015, 06:12:24 от Русчуклия » Активен
svetlin74
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 378



Профил
« Отговор #166 -: декември 21, 2015, 11:29:52 »

@Русчуклия
аз го виждам и при велоалеите на Съединение. Наклонени бордюри , неравномерен асфалт, скапано изпълнение.
Аз да се бях учил да строя велоалеи - по-добре , щях да се справя,  но поне там има Нещо.
Докато една част от велоалеята по Липник
участъка от кръговото до входа на бившия завод Петър Караминчев.
не съществува - няма я.
Поне един километър от обявените 14 км. велоалеи - липсва.
Активен
Русчуклия
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1391



Профил
« Отговор #167 -: декември 21, 2015, 11:46:11 »

Въпреки, че не са перфектни по Съединение и Цар Освободител, все пак са приемливи на фона на останалото. Като цяло този компонент е разочароващ. Но народа е казал, че бързата работа е срам за майстора. А като видях и какви "майстори" ги правиха, резултата беше лесно предвидим. Положителното е, че се изгради все пак някаква вело мрежа. Лошото е, че остава неприятен привкус, сравнявайки с други градове. Но каквото-такова.
Активен
bgdimitrov
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 409



Профил
« Отговор #168 -: декември 22, 2015, 12:03:04 »

Все още очакваме бетоновите бариери които ще се положат до альоша и по доста дълъг участък от бул. христо ботев. Не са работили все още по бул. тутракан, последно като видях навеса на ялта още е там, има още да се работи в родина, изобщо доста работа остава, нищо че кмета го представя като завършен проекта. Светофарите също ги няма към момента. Тепърва предстои да видим още куп неща как ще се изпълнят.
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1844


Профил Ел. поща
« Отговор #169 -: декември 22, 2015, 01:58:22 »

Тепърва предстои да видим още куп неща как ще се изпълнят.
Честно, как мислиш, че вече ще се изпълнят? Че, те с външен мониторинг като част от европейски проект се претупаха, че сега, като са на наше "разположение" ли ще са наред? ЪПсурТ! Кой ял - ял, кой пил - пил, кой еб@л - еб@л...
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4674



Профил Ел. поща
« Отговор #170 -: декември 22, 2015, 05:42:44 »

Абсолютно! Щом при налична принуда от условията на Евросъюза се постигна тази жалка изработка тип "срам за майстора", то занапред, ако изобщо нещо се направи, ще е "след години" или "в продължение на години" - на час по лъжичка. С лесно предвидимото оправдание, че "няма пари". Макар че при изпълнението на всички тези "еврообекти" остава натрапчивото усещане за немалка разлика между отпусканите по програмите пари и реалната стойност на направеното. Откъде идва или по-точно къде отива разликата - не е трудно да се досети човек... Angry
« Последна редакция: декември 22, 2015, 05:47:24 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
svetlin74
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 378



Профил
« Отговор #171 -: декември 22, 2015, 08:27:18 »

Аз малко прибързано коментирах вчера. Тази сутрин , когато минавах по Липник видях асфалтиращата машина да работи. Бяха положили асфалта за велоалеята от метанстанцията , зад спирката и до началото на повдигната пешеходна пътека. От там вероятно ще продължи по пешеходната пътека.
Интересното е , че в 7:30 сутринта хората вече работеха.
Активен
Русчуклия
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1391



Профил
« Отговор #172 -: декември 22, 2015, 11:05:59 »

Забавното е, че миналата година за калпавия асфалт в градинката на Батанберг, оправданието беше, че асфалт трябвало да се полага, ако не се лъжа, над 8 градуса температура на въздуха. Каква ли е температурата в 7:30 сутринта, и какво ли ще е оправданието после?
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2332


Профил Ел. поща
« Отговор #173 -: декември 22, 2015, 12:00:11 »

На кривата ракета ....
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1844


Профил Ел. поща
« Отговор #174 -: декември 22, 2015, 01:07:46 »

Макар че при изпълнението на всички тези "еврообекти" остава натрапчивото усещане за немалка разлика между отпусканите по програмите пари и реалната стойност на направеното. Откъде идва или по-точно къде отива разликата - не е трудно да се досети човек... Angry
Виждам, че ти си наясно, но все пак много хора не са и затова ще се опитам да разясня какво става в нашата мила татковина от Видин до Малко Търново и от Петрич до Силистра.
Да речем, че примерно обективната стойност на изграждането на линеен метър от някакъв тип път/улица/велоалея е 100 лв. При написването на проект, в него се залага умишлено по-висока ставка, примерно 150 лв. Разликата между двете стойности отива като комисиона по веригата в лични/партийни и пр. джобове, за да се получи обществената поръчка. От реално наличните 100 лв., "спечелилият" обществената поръчка си избива своята печалба. Затова понижава качеството и на материали, и на изработка, като примерно съумява да го прави за 60 лв. на линеен метър. Съответно, крайният резултат е обикновено плачевен, но възложилата обществената поръчка държавна/общинска и т.н. структура няма как да осъществи нормален контрол, защото нейни, а и партийни членове, както и самата й партия е получила пари като комисиона.
Подчертавам, че посочените от мен цени са произволни, важна е схемата. В крайна сметка, по документи, всичко е изрядно, проектите се отчитат, кучетата като мен и още някой друг си лаят, тарикатите от кервана си вървят и си правят пари, а някои балъци се радват и мислят положително... Wink
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4674



Профил Ел. поща
« Отговор #175 -: декември 24, 2015, 09:27:40 »

Покрай велоалеята през кръговото около Альоша са наслагали знаци Б1.

Това е в началото на парковата алея, бъдеща пешеходна + велоалея. (снимка Bikelane1)

Точно срещу парковата алея, до червената велоалея покрай вътрешната страна на кръговото. (Bikelane2)

До западния край на червената велоалея, близо до кръстовището на Доростол и бул. Съединение. (Bikelane3)

Срещу източния край на Съединение улица Доростол е пресечена с ивица подновен асфалт (фрезован е старият и нанесен нов), която да направи връзката между комбинираната алея по Съединение и червената велоалея около Альоша. Странно е, че нивото на асфалта не е повдигнато спрямо уличното платно, както се очакваше и беше логично да бъде. Вероятно не са искали да забавят автомобилния трафик точно на това място, където се свързват Доростол и Съединение и няма пешеходна пътека, а само минава велоалеята. Явно само ще нанесат хоризонтална маркировка върху подновения асфалт. Частично е демонтирана и мантинелата между улицата и пешеходната пътека, за да се отвори път за велосипедистите, но със сигурност оттам ще минават и доста пешеходци. (Bikelane4)

Bikelane1.jpg
Велосипедна инфраструктура
* Bikelane1.jpg (171.12 KB, 768x1024 - видяно 872 пъти.)
Bikelane2.jpg
Велосипедна инфраструктура
* Bikelane2.jpg (189.14 KB, 768x1024 - видяно 885 пъти.)
Bikelane3.jpg
Велосипедна инфраструктура
* Bikelane3.jpg (143.99 KB, 755x1024 - видяно 963 пъти.)
Bikelane4.jpg
Велосипедна инфраструктура
* Bikelane4.jpg (209.82 KB, 1024x768 - видяно 943 пъти.)
« Последна редакция: декември 24, 2015, 09:30:16 от Orthodox » Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
svetlin74
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 378



Профил
« Отговор #176 -: декември 24, 2015, 11:26:02 »

Тази червена боя се използва на доста места , в инфраструктурата на велоалеите. Чудя се дали е трайна.
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2332


Профил Ел. поща
« Отговор #177 -: декември 25, 2015, 12:12:40 »

Трайна, трайна, колко да е трайна? Колкото другата маркировка в града...
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4674



Профил Ел. поща
« Отговор #178 -: декември 25, 2015, 01:40:52 »

Трайна, трайна, колко да е трайна? Колкото другата маркировка в града...

Не звучи много оптимистично... Angry

Но си е съвсем реалистично, де...
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
svetlin74
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 378



Профил
« Отговор #179 -: януари 12, 2016, 02:30:02 »

Настилката на велоалеите не издържа и една зима.  Shocked
Прикачената снимка е от новопостроената велоалея в Парка на възрожденците.
Горният кадър е сниман в посока на Альоша , а долния кадър е сниман на няколко метра от първия кадър в посока Пантеона.
Снимките са красноречиви, асфалта е "изяден" и се виждат камъните от основата на алеята.

veloaleia.jpg
Велосипедна инфраструктура
* veloaleia.jpg (237.78 KB, 600x850 - видяно 659 пъти.)
Активен
Страници: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.076 секунди с 26 запитвания. (Pretty URLs adds 0.01s, 2q)

Google e прегледал тази страница декември 05, 2019, 12:25:52