Страници: 1 2 [3]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Реконструкция на булевард "Трети март"  (Прочетена 20293 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
n00b
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2188


Профил WWW
« Отговор #30 -: декември 27, 2020, 03:51:00 »

За съжаление доколкото разбирам са същите гербави фирмички със същите мургави майстори от търговищкия регион, не очаквайте нещо кой знае колко различно да се случи тук.

Май ще се оправдаят очакванията ти. Продължава се с разкривените бордюри и калпаво положен асфалт по тротоарите. Новото LED осветление е същия евтинджос, както по "Потсдам". Изключително разочароващо. В рамките на пътен възел Сарая са изградили нови тротоари, само че по средата им са осветителни стълбове и пожарни хидранти. Почва да си личи, че проекта е мислен със задник, а и осъществяването му става със същата част на тялото.

Ще гледам утре да пусна няколко снимки.

Като за хора изповядващи философията "ма нали поне се прави нещо", това си е точно толкова колкото трябва да бъде, повече от това е разхищение.
Активен
JMM
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 660


Профил
« Отговор #31 -: декември 28, 2020, 10:51:31 »

За съжаление доколкото разбирам са същите гербави фирмички със същите мургави майстори от търговищкия регион, не очаквайте нещо кой знае колко различно да се случи тук.

Май ще се оправдаят очакванията ти. Продължава се с разкривените бордюри и калпаво положен асфалт по тротоарите. Новото LED осветление е същия евтинджос, както по "Потсдам". Изключително разочароващо. В рамките на пътен възел Сарая са изградили нови тротоари, само че по средата им са осветителни стълбове и пожарни хидранти. Почва да си личи, че проекта е мислен със задник, а и осъществяването му става със същата част на тялото.

Ще гледам утре да пусна няколко снимки.

Като за хора изповядващи философията "ма нали поне се прави нещо", това си е точно толкова колкото трябва да бъде, повече от това е разхищение.

Ама нали Пламен Стоилов беше в основата на всички злини случващи се в Русе ... нали след изборите всичко щеше да е по нов начин ...    Cheesy

А каква се оказва тя - "гордостта на БСП" в колаборация с ГЕРБ, или казано по друг начин - всички са маскари ..      Cheesy
Активен
Flying spur
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 520


Nothing good comes easy


Профил WWW
« Отговор #32 -: декември 29, 2020, 01:50:51 »

Връщам си думите назад. Не сме страна от третият свят, от четвъртият сме!
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2038


Профил Ел. поща
« Отговор #33 -: декември 29, 2020, 11:06:50 »

Нека не драматизираме. Сигуацията е неприятна, но все пак да мислим стратегически. Всички тия некачествени ремонти все пак са много важни инфраструктурно. И са от полза за гражданите. Направиха се Кръговото, бул. "Тутракан", бул. "Бозвели", разшири се "Потсдам", направи се пробива при "Кауфланд". Тук сега важната задача е да се рехабилитира моста. Не ме разбирайте погрешно - аз съм максималист по принцип, но сега предпочитам на чашата да гледам като наполовина пълна. Защото лошо положения асфалт ще се смени някой ден, а инфрастуктурните подобрения остават.
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4803



Профил Ел. поща
« Отговор #34 -: декември 29, 2020, 06:38:15 »

Допада ми балансираният подход от горния постинг. Аз също съм максималист и перфекционист, но реалистично погледнато, този желан максимум и перфектност засега са трудно постижими до непостижими по ред обективни и субективни причини. Остава ни само са оценим положителната страна на постигнатото и да се надяваме на нещо по-добро в бъдеще... Huh?
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2652


Профил Ел. поща
« Отговор #35 -: декември 29, 2020, 06:50:15 »

Само дето липсва естетичното, липсват съвременни инфраструктурни решения, липсва новаторското. Лошото качество ни води до последващо постоянно наливане на пари за ремонти за едно и също, вместо да насочим средства към следващи проекти.
Проектите за "Липник", "Потсдам" и "Трети март" имат едно общо нещо - посредствени са. Да, прави се нещо, но не е близо дори до средно ниво. За максимум изобщо не може да става дума.

С редки проблясъци, ситуацията е идентична и в други градове. Обаче ми се иска поне от време на време и в нашия град да има нещо изпипано от-до.
« Последна редакция: декември 29, 2020, 06:55:45 от vesel » Активен
n00b
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2188


Профил WWW
« Отговор #36 -: декември 29, 2020, 07:05:20 »

Никой не говори за съвършенство и перфекционизъм. Понеже поради някаква неизвестна за мен причина, винаги се прави асоциацията с ремонта на банята - никой не говори за позлатени кранчета, италианска керамика мараци, ариана, там каквото е яко модерното, тъпотии като алекса да ти сменя музиката докато се плакнеш във ваната и прочее извращения. Не говори дори за непретенциозна баня с материали от бриколажа, направена от читав майстор. В случая е по-скоро като бат Асен от Надежда дето си го намерил от 30-тата страница с резултати в гугъл за "ремонт  баня" и е докарал леко криминалната си бригада да изкърти и налепи новите плочки - накрая си получил падащи плочки, водата не се отича защото подът поради някаква причина изглежда на бабуни и сифона е точно на една от тях и тем подобни екстри.
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2038


Профил Ел. поща
« Отговор #37 -: декември 29, 2020, 07:50:40 »

...липсват съвременни инфраструктурни решения, липсва новаторското.
Ако искаш, покажи ни с конкретни примери (описателно или със снимки) какво имаш предвид. Но да са реалистични, защото по света има много интересни инфраструктурни постижения, но са от милионни градове в големи или богати държави. Ние сме 140 хиляден град в най-бедната държава на ЕС, това са реалностите.
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2652


Профил Ел. поща
« Отговор #38 -: декември 29, 2020, 11:18:23 »

Ето примери на съвсем простички неща, без да е нужно да откриваме топлата вода.

Можеше при реконструкциите на улици в централната част на града да се изградят така наречените защитени пешеходни пътеки. Вместо това, подходи се елементарно, като се използва хоризонтална пътна маркировка, която въобще не се зачита от водачите. Знаем си, че контролът е слаб. Резултатите са видими всекидневно.


Насоченото осветление над пешеходните пътеки е просто задължително. Имаме ли го направено в някой от новите проекти?

Зони с паваж също могат да се ползват в кръстовища и повдигнати пътеки.

Булеварди с много ленти, без разделителна ивица, като "Потсдам" и "Трети март" са изключително неприятни за пешеходно пресичане. Можеше на местата, където има пресичане на пешеходци да се изградят острови за безопасност. Това повишава вниманието на водачите и води до редуциране на скоростта.
Имаме невероятно глупави изпълнения на пешеходни пътеки пред спирки на ГТ. Справка - "Липник" и "Потсдам". Пред сградата на пътна полиция е пример, как НЕ ТРЯБВА! Там дори захождането на пешеходците в разделителната ивица е с гръб към автомобилното движение!

Велоалеите не е нужно да са качени по тротоарите. И без друго не успяват да им направят правилно скосяванията. Спокойно могат да се изградят велоалеите на нивото на асфалтовата настилка, като се направи физическо разделяне по подходящ начин.

Има спирки по "Трети март", които не трябваше да им правят "джоб", защото няма място за монтиране на заслон. Никакъв не е проблема там автобуса или тролейбуса да спре в дясната лента за движение. Отделно, това ще улесни потеглянето.

На последните снимки от пътен възел "Сарая" се виждат обособени нови тротоари, като старите стълбове са запазени и се озовават в средата. Да, икономично е да се запазят стълбовете, но просто трябваше тротоара да е зад тях и да се направи тясна зелена ивица между автомобили и пешеходци. Нямаме ограничение от сгради. Толкова ли е сложно? Има го направено преди много години по "Скобелев". Отделен въпрос е, че там го съсипват методично.

При тотален ремонт на тротоара, толкова ли е скъпо и трудно да се пренаредят заслоните и останалите елементи на спирките, за да се получи красиво, удобно и да изглежда като едно цяло?

Дотук нищо скъпо и изчанчено, но изгледа щеше да е друг, нали? Извлечените ползи също щяха да са на друго ниво.
« Последна редакция: декември 30, 2020, 12:09:29 от vesel » Активен
n00b
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2188


Профил WWW
« Отговор #39 -: декември 30, 2020, 03:39:06 »

От стоиловщина скоро няма да има отърване явно...то даже си го иска още.
Активен
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 409



Профил Ел. поща
« Отговор #40 -: януари 07, 2021, 09:17:05 »

Само минавам да кажа, че иновации в ремонтите у нас няма почти никъде. Нови решения също. Дори и някъде да са наредени по-добре плочките или да са от скъпите, пак резултатът е един и същ. Ние в момента се намираме някъде в 80-те, България имам предвид. Правят се нещата, за които тогава не е имало пари, през 90-те пък хич, а после трябваше да поправяме вече изграденото. Едва сега правим решенията от 80-те. И реално нивото на проектите е такова. Те и проектантите са такива. Така става като обществените поръчки са нагласени да ги вземат нашите хора. Реално нови решения на нови проблеми не се мислят. Дори велоалеите не са някаква иновация, още 80-те се е говорило за тях и пак, стоят като кръпки по проекти за чисто нови трасета. Това далеч не е русенски проблем само, а национален. Лошо е, че е зле, лошо е и че пеем в общия хор, а не както приляга на град като Русе - да водим нещата, но това е ситуацията навсякъде. За съжаление кадрите на ГЕРБ са това - посредствени хора, плод на едно посредствено време, където шмекеруването на дребно е било издигнато в култ. Не че на другите са по-различни, де. Но това е част и от България - къде в администрацията, че и в бизнеса не срещате хора като Бучуковска, Нунев и компания. Цвети Русинов, този "титан" на посредствените проекти в Русе също не е част от властта, а от бизнеса. Тей че и това ще мине, но трябва време. Трябва и смелост малко, хъс, воля за борба, но и стремеж към образоване, към работа с качествени екипи, а не с послушковци, с които да делим трапезата. Дотогава ще трябва да преглътнем кофти асфалта и бордюрите и да се надяваме сериозните неща като пробива на Кауфланд, Сарайският мост и т.н. да са изградени стабилно, за да може следващите да работят върху тях, а не да ги градят наново.
Активен
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.127 секунди с 25 запитвания. (Pretty URLs adds 0.019s, 2q)

Google e прегледал тази страница януари 15, 2021, 06:31:41