Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Реконструкция на булевард "Трети март"  (Прочетена 709 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2513


Профил Ел. поща
« -: юни 21, 2020, 05:18:05 »


Надявам се, че нямате против нова тема за обновяването на бул. "Трети март".

Забравих да снимам информационната табела, но май около 400 дни беше срокът за строителство.
Работи се по цялото протежение на булеварда, северната страна за сега, без моста. От бившата поликлиника до Ромпетрол няма разлика в тротоара спрямо преди. От бензиностанцията към ДАП-а тротоарът се разширява, предполагам за да побере велоалея.
Искаше ми се да видя нещо по-съвременно при изграждане на дъждоприемните шахти, но като гледам наредените бордюри, няма да го бъде.



Докато са изкопавали старите бордюри, тотално са накъсали кабелите за осветление. Ще има нова мрежа.




Само да не се окажат за пореден път капаците на шахтите върху велоалеята.


За да се запази габарита от две ленти са отхапали от островчетата.




>>>

Share this topic on DiggShare this topic on FacebookShare this topic on GoogleShare this topic on Twitter

« Последна редакция: юни 21, 2020, 05:24:08 от vesel » Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2513


Профил Ел. поща
« Отговор #1 -: юни 21, 2020, 05:22:02 »

Още.







Пешеходна пътека до пожарната може би ще има. Правилно място, зад спирките.




След газстанцията няма промяна в тротоара.

Активен
bgdimitrov
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 465



Профил
« Отговор #2 -: юни 21, 2020, 06:41:31 »

Благодаря за снимките vesel.

Много се радвам че тук включиха ЛЕД осветлението в проекта, а не както стана с бул. Липник и сега чакаме евро финансиране в бъдеще.

На бул. Трети Март трябва (за първи път) в Русе да видим велоалея на ниво между тротоара и това на пътното платно. Радвам се че са избрали да направят сериозно разширение за да няма стълбове по трасето на велоалеята. След газстанцията велоалеята се събира (двупосочна) и ще има споделено пространство в дясна лента по платното за бул. България. Дано започнем да правим велоалеите по индустриалните булеварди по-добре, там има страшно много велосипедисти и не е редно те да са на пътното платно!

Ето как изглежда една квартална уличка с подобна велоалея в Копенхаген.
« Последна редакция: юни 21, 2020, 06:46:33 от bgdimitrov » Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2513


Профил Ел. поща
« Отговор #3 -: юни 21, 2020, 07:37:48 »

bgdimitrov, ако имаш някакви картинки от проекта, моля да ги споделиш. Или да посочиш къде има
обществена информация.
Активен
bgdimitrov
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 465



Профил
« Отговор #4 -: юни 21, 2020, 08:37:00 »

Идейния проект може да се намери тук, Приложение А - Техническа документация. Но като цяло няма много добри графики и дава само представа какво се очаква.
Активен
Linov
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 3224



Профил
« Отговор #5 -: юни 22, 2020, 07:27:01 »

Иска ми се и да направят джобове за спирките, за разлика от Липник. По Потсдам мисля велиалеята е каквато коментирате.
Активен

Във форума се ражда истината.
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2513


Профил Ел. поща
« Отговор #6 -: юли 09, 2020, 11:33:21 »

Мятам един линк с малко снимки от неделя, че сега нямам време да ги пооправя, пък одъртяват  Cheesy

https://u.pcloud.link/publink/show?code=kZn4IAkZUoARvXttko5194eaVv8cWy9RGNjk

Днес видях, че вече са изринали и старите бордюри на обръщалото пред млекозавода. ВОД е проформа, дано някой не си потроши колата в изкоп.
Активен
n00b
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2158


Профил WWW
« Отговор #7 -: юли 10, 2020, 01:38:36 »

За съжаление доколкото разбирам са същите гербави фирмички със същите мургави майстори от търговищкия регион, не очаквайте нещо кой знае колко различно да се случи тук.
Активен
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.099 секунди с 26 запитвания. (Pretty URLs adds 0.016s, 2q)