Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Sin Cars прави завод за електрически коли в Русе  (Прочетена 20711 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
svetlin74
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 412



Профил
« -: февруари 28, 2019, 04:06:22 »


Цитат
Sin Cars прави завод за електрически коли в Русе
28.02.2019

Българската компания Sin Cars изгражда високотехнологична фабрика за производство на електрически и хибридни автомобили в Русе. Това заяви пред Economic.bg собственикът на фирмата инж. Росен Даскалов.

Той обясни, че разработката на проекта вече е започнала и производствената линия трябва да стартира през 2020 г. Първоначалната инвестиция е над 10 млн. лв. и ще разкрие между 50 и 100 нови работни места.

Оптимизираният производствен процес ще позволи бързо и лесно сглобяване на различните варианти на платформи, като се използват стандартни материали. Новата производствената линия L-City е проектирана с годишен капацитет от 20 000 автомобила, които ще бъдат насочени към европейския пазар. След това производството може да се увеличи.

източник - https://www.economic.bg/bg/news/11/sin-cars-pravi-zavod-za-elektricheski-koli-v-ruse.html

Share this topic on DiggShare this topic on FacebookShare this topic on GoogleShare this topic on Twitter

Активен
Русчуклия
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1430



Профил
« Отговор #1 -: февруари 28, 2019, 08:20:18 »

Много положителна новина. Дано му се получат нещата на Даскалов. Бъдещето е в електромобилите.
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2240


Профил
« Отговор #2 -: септември 07, 2022, 09:12:11 »

За съжаление, една доста неприятна новина от днес:

От Русе в Гюргево - „Син Карс“ мести производството на електромобили

„Син Карс индъстри“ ще премести производството на електромобили от Русе в румънския град Гюргево – съвсем близо до граничния пункт. Причините са в по-добрите условия за нови инвестиции, които ни предложиха в съседната страна. Това съобщи Росен Даскалов, основател на „Син Карс индъстри“, в ефира на предаването „Бизнес старт“ с водещ Христо Николов.

Направихме всичко възможно новият завод да бъде в България, но не срещнахме разбиране по отношение на земя (параметри, покупка и т.н.), обясни предприемачът. В България ще остане развойният (R&D) център на компанията, като утре е официалното откриване на новата база в Русе.

    „В Румъния са направили уникални неща по отношение на законовата рамка за инвестиции. Получаваме 700 дка терен при месечен наем от 1000 евро в следващите 73 години. Ползваме по-добрите икономически условия там, за да бъдем по-ефективни. Ние трябва да защитим интересите на нашите инвеститори.“

Всичко стана случайно - кметът на Гюргево ни е клиент в сервиза и от него разбрахме подробностите за стартиране на бизнес в Румъния, добави Даскалов.

В България не намерихме начин как да получим терен на приемливи за нас условия. Водихме комуникация с всички видове институции и с местната власт, но причината не е в тях, а в законовата рамка като цяло. 1000 евро наем за 700 дка е уникално ниска цена - всъщност те ни правят подарък, за да развием бизнеса си, каза събеседникът.

    „Ние продължаваме да сме българи, продължаваме да побеждаваме с нашите спортни автомобили. Просто търсим икономически предимства, за да бъдем ефективни пред нашите инвеститори.“

Неотдавна „Син Карс индъстри“ получи сертификат за типово одобрение на електромобилите L CITY, издаден от TUV SUD в Германия, което позволява производството в малка серия (до 3000 автомобила годишно). Компанията има и сертификат за производство на батерии за електромобили.

В Германия също има точка на асемблиране, която развиваме в момента. Имаме планове да сглобяваме електромобилите в Англия и в САЩ.

    „Имаме над 400 поръчки за електромобили за 2023 г. Целта ни е до края на тази година да изчистим процесите в базата ни в Русе, да произведем няколкостотин автомобила и после да преместим производството в Румъния. Като влезем в ритъм от базата ни ще излиза по един електромобил на смяна.“

Фирмата работи с партньори в Нидерландия и Германия, за да може електромобилите L CITY да бъдат вкарани в лизинговите схеми на местните компании. В Нидерландия след 2024 г. само електрически автомобили ще могат да влизат в централната градска част, обясни Даскалов.

Материалът не е препоръка за вземане на инвестиционно решение.

https://www.bloombergtv.bg/a/16-biznes-start/110241-sin-kars-mestyat-proizvodstvoto-na-elektromobili-ot-ruse-v-gyurgevo-zaradi?fbclid=IwAR39E1W8m-YPV2qoSJ67oOP43dSCIkHFBPulJCk07j_zNn_pk8O1s99vOB4

Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2863


Профил Ел. поща
« Отговор #3 -: септември 09, 2022, 11:24:36 »

Бобоковите, Даскалов... Все едно и също.
Активен
фараша
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1348


Профил
« Отговор #4 -: септември 09, 2022, 11:28:20 »

Това за добрите инвестиционни практики на румънците се знае отдавна. Нека гледаме и оптимистично - това вероятно е добра новина за социалномедийните русенци, защото означава още един завод по-малко, който генерира замърсяване и ниски заплати. Cheesy
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2240


Профил
« Отговор #5 -: септември 09, 2022, 05:04:49 »

Бобоковите, Даскалов... Все едно и също.
Аз не бих обвинявал бизнеса, че търси по-добра среда и по-малко разходи. Мога обаче да обвинявам българската държава, защо не предоставя такива.
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2863


Профил Ел. поща
« Отговор #6 -: септември 09, 2022, 06:50:10 »

Чакай, чакай. Тези горепосочените не бяха ли гъсти с бащицата по едно време? Що не са му дали акъл, та да им създаде добра среда? Тъкмо и други предприемачи щяха да са доволни.

Иначе съм съгласен, че е съвсем очаквано всеки бизнес да се стреми към максимална печалба.
Активен
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.055 секунди с 25 запитвания. (Pretty URLs adds 0.006s, 2q)

Google e прегледал тази страница януари 06, 2023, 01:24:59