Страници: [1] 2 3 ... 8   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Немска фирма за авточасти иска да строи завод в Русенско  (Прочетена 70802 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
deian
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2875


Профил
« -: март 07, 2008, 10:42:39 »


Не е точно за индустриалния парк, но знае ли човек къде ще намерят терен.
http://www.ruse-news.com/modules.php?name=News&file=article&sid=16672&mode=thread&order=0&thold=0
Немска компания за производство на автомобилни части оглежда терени за изграждане на завод на територията на Русенска област.


Това каза пред журналисти областният управител на Русе г-жа Мария Димова. Фирмата възнамерява да инвестира в ново производство с тенденция за създаване на 300 работни места. За целите на производството компанията се нуждае от подходяща сграда с размер около 5 000 кв. метра. За реализация на проекта си фирмата търси терени с размер около 10 000 кв. метра, намиращи се в близост до транспортни и енергийни мрежи. Германците вече са огледали предложени им терени в община Борово, интерес имали също и към община Сливо поле. Компанията проявява интерес и към местни предприемачи, които биха желали да си сътрудничат с нея в рамките на предложения проект.
Планираната инвестиция ще има положителен ефект върху икономиката на онази община, която предложи най-добри условия и успее да привлече немската компания, подчерта г-жа Димова. Тя изрази надежда, че местната власт ще прояви активност и ще се възползва в пълна степен от възможностите, които съществуват в различните сфери на инвестиционния процес.

Share this topic on DiggShare this topic on FacebookShare this topic on GoogleShare this topic on Twitter

Активен
svilenrr
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 607


Профил
« Отговор #1 -: март 08, 2008, 09:57:46 »

Това е добра новина за русенска област.
Офтопик: Само не знам защо много фирми за авточасти се насочват именно към България!? Може би сме с най-счупения автопарк  Cheesy
Активен

Linov
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 3192



Профил
« Отговор #2 -: март 08, 2008, 10:29:00 »

...или най ниски данъци и облекчения за чуждестранни инвеститори...
Активен

Във форума се ражда истината.
deian
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2875


Профил
« Отговор #3 -: март 11, 2008, 04:30:58 »

Тц, евтина и донякъде квалифицирана работна ръка.
Активен
Pfote2
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1165


снимка 12. септември 2015 остров Елафонисос


Профил
« Отговор #4 -: май 02, 2008, 11:09:48 »

Немска фирма ли? Че коя е, защо не я кажете на по-елементарния народ? Пак ние, такованка де, знаем доста немски фирми. Пък да видим какво произвежда тая фирма и колко толкова квалифицирана ръка ще се намери в Сливо Поле и Сливица, а и колко квадаратни километра ще се отровят за колко време напред. Бас хващам, че е някоя пластмасова, съотв. стиропорна преса, където не се изисква и трето отделение. Вероятно единственото условие е да се разпознават цветовете на трите бутона, ама това се проверява лесно с три чиленца вълнена прежда - като в турската армия . (последното не е майтап на пишещия с мехмедчика).
А производството, ако е това, не е чак толкова отровно като алуминиевата леярна, ама все пак не е чисто като пълнене на бутилки с минерална вода или сайдер.
Активен
n00b
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2048


Профил WWW
« Отговор #5 -: май 23, 2008, 12:54:07 »

ОТ Булуърк търсят кадри за "нов немски завод за автомобилни части" бай дъ уей.
Активен
deian
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2875


Профил
« Отговор #6 -: май 23, 2008, 01:06:12 »

Най-вероятно това ще да е. Ама къде е той, кога ще е готов, как се казва и за кого ще произвежда?
Активен
Русчуклия
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1389



Профил
« Отговор #7 -: май 30, 2008, 09:33:35 »

днеска Калфин ходил в Гремания и предложил на Даймлер да правят завод за части на Мерцедес в България........дали не става въпрос за Русе???
Ако е така наистина ще е супер
Активен
n00b
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2048


Профил WWW
« Отговор #8 -: май 30, 2008, 11:06:22 »

Хм абе значи имаме няколко завода, свързани с автомобилостроене:

* Приста Ойл - за маслата
* Монтюпе - за алуминиеви части
* Тази странна немска фирма, която явно пазят в тайна Smiley
* Магнум индъстрис - филтри
* Авко - уплътнения, лагери и т.н.

Трябват още Smiley
Активен
denko
Newbie
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 47


Профил
« Отговор #9 -: май 30, 2008, 11:34:13 »

Трябват още Smiley
Алтернативно гориво ни трябва...  вече е болезнено ясно, че в това трябва да се инвестира Sad
Активен
n00b
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2048


Профил WWW
« Отговор #10 -: май 30, 2008, 11:44:36 »

Тогава да добавим рафинерията за биодизел, която построиха от Булмаркет (76.500 тона годишно):

Фабриката за биодизел на свързаната с "Булмаркет" фирма "Астра Биоплант" вече е осигурила 50 000 тона слънчоглед и рапица за стартиращото си производство, научи "Утро" от управителя на русенската компания Станко Станков. Със земеделски производители са сключени договори за доставка на 50 000 тона. Днес ще бъде внесена и исканата от земеделското министерство банкова гаранция, така че фермерите да получат полагащите им се субсидии за енергийни култури.

Тези 50 000 тона обаче покриват само една трета от капацитета на фабриката, за нуждите на която са необходими 150 000 тона рапица и слънчоглед. Привлечени от възможностите за по - голяма печалба, все повече производители се насочвали към тези култури, така че необходимото количество ще бъде набавено след старта на кампанията, смята Станков.

В края на месеца ще бъде пусната в експлоатация първата линия в завода за биодизел - за рафиниране на маслото. През юли ще заработят и мощностите за производство на биодизел, а през август - за добив на масло. Фабриката ще преработва 500 тона дневно, от които ще се получават около 200 тона екологично гориво. Очакванията са потреблението му да скочи рязко след приемането на второ четене на проектозакона за възобновяемите енергийни източници, според който в дизела трябва да се добавят поне 5 % биопродукти. Тази практика е залегнала в няколко документа на Европейския съюз, а в редица държави процентът, добавян към нефтения продукт, е доста по - голям от 5.


Булмекстрейд :

Русенската компания "Норд Груп" е сред учредителите на първото в страната Сдружение на производителите на биодизел в България. В него членуват две юридически и четири физически лица, заинтересовани от проблема за налагането на екологично чистите горива у нас. Сдружението е учредено в края на миналата седмица в Пловдив.

"Норд Груп" е вносител на петролни продукти. Компанията бе кандидат за концесионер на пристанището в Сомовит, а миналата година лансира намеренията си за изграждане на ВЕЦ-ове по поречието на реките Янтра и Дунав.

Освен "Норд Груп" в новата организация влиза "Гамакол" ЕООД от Пловдив. Председател на сдружението е инженер - химикът Добрин Добрев, който е и собственик на фирма за производство на разтворители "Гамакол".

Целта на сдружението е да популяризира прилагането на биодизела като заместител на минералните горива. В последните месеци тази идея се лансира все по - упорито и проектите за изграждане на подобни мощности непрекъснато се множат.

"Булмекстрейд" вече строи завод за биодизел на площадката на "Тежко машиностроене" с капацитет 22 000 тона годишно.


Лубрика:

До края на годината на територията на русенската компания "Лубрика" АД ще заработи инсталация за биодизел. Това съобщи за Ruseinfo.net инж. Борислав Борисов, отговорен за проекта в дружеството. Вероятно процедурите по изваждане на комплексно разрешително от МОСВ и други документи биха забавили пусковия срок най - късно до началото на 2007 година, коментира той.

Тя ще бъде разположена на площ от около 1 декар, а производственият и капацитет ще бъде 12 000 тона годишно. Ще се използва традиционната технология естерификация на масла. В производството на биодизел ще се използват основно масла и алкохол в съотношение 1:3. Предвижда се набавяне на масла - чрез внос или вътрешно производство. По този начин се избягват допълнителните разходи по предварителна преработка на зърнени култури. Това отличава проекта от този на свързаната с "Булмаркет" АД "Астра Биоплант".

Инвестицията е на стойност около 500 000 евро.

Досега на територията на Русенска област инвестиционно намерение за строителство на инсталации за биодизел заявиха австрийска компания, "Булмекстрейд", "Астра Биоплант" и "Биоинвест" ООД


И надявам се и проектите на тази австрийска компания и на Бионвест също да се раздвижат Smiley
Активен
Русчуклия
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1389



Профил
« Отговор #11 -: май 31, 2008, 12:13:58 »

видях, че в Сливо Поле е почти готов един такъв завод за био дизел. Той на коя фирма е?
има и по-нататък...ама кое село беше.......Изобщо тук а Добруджа има бъдеще тая промишленост...
Активен
Pfote2
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1165


снимка 12. септември 2015 остров Елафонисос


Профил
« Отговор #12 -: май 31, 2008, 12:54:11 »

Ей, Добруджа е хубава тема - аз живеех на улица Добруджа!! Ама да пъхаш град Русе в Добруджа - някак не иде. Добруджа почва от Туртукай (Тутракан). И Сливо Поле не е в Добруджа.
Активен
Русчуклия
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1389



Профил
« Отговор #13 -: юни 01, 2008, 10:09:45 »

Не мога да разбера защо слагаш Тутракан в скоби...Туртукай му викат мамалигарите, защото ме могат да произнесат българското Тутракан. Повярвай ми по-добре че не се казва така. Забрави това название. То е срамно. Много българи са измрели за да не се нарича така.
  http://protobulgarians.com/Statii%20za%20prabaalgarite/Tutrakan-Taamatarkan.htm това би ти било много интересно Wink
Иначе вярно, че географски не сме в Добруджа, но сме много близко във всяко едно отношение, а и човек ако не знае никога няма да разбере че е излязъл от Добруджа, идвайки към Русе.
Активен
Pfote2
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1165


снимка 12. септември 2015 остров Елафонисос


Профил
« Отговор #14 -: юни 01, 2008, 12:10:34 »

Ако идва по шосе от Силистра съм съгласен, ама трябва и да е и нощ, и човекът трябва да е руснак, румънец или друг чужденец - в същност достатъчното условие е да не е учил география на България, другото не е важно. През Шумен и Разград - също няма как да не забележи (освен ако не е руснак, румънец и т.н.), защото първо трябва да мине през Лудогорието. Всички ние сме учили география и знаем къде почват и къде свършват Дунавската хълмиста равнина, Делиорманът (Лудогорието) и Добруджа и няма как, бидейки даже САМО и ПРОСТО българи, а не необходимо русчуклии - да минем от Добруджа в Дунавската хълмиста равнина, да не разберем и да кацнем на Симо Митевата мелница, щот просто пейзажът бил еднакъв. Аз като идвам с кола от към Добруджа (най-общо) за Русе веднага започвам да разпознавам баирите още след Писанец, по които съм бил на бригади от училище или съм ходил на екскурзии, като войник или по други поводи. И търся след 20-25 минути ДЗС-то и го намирам и нощем с поглед, в движение. Още му седи входът. И още му викат ДеЗеСе, между другото. Така се казва и спирката на автобуса, все още. До такава степен съм русчуклия, че няма как да не забележа от къде идвам и къде отивам, щом се касае за Русе.
Аз и като пътувам из България се радвам всеки път като виждам колко добре са ни учили на география и колко в същност е хубаво и какво удоволствие е човек да познава собствената си страна. Но тези неща са, както всички други, индивидуални. В този дух - приятна неделя на всички.
Активен
Страници: [1] 2 3 ... 8   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.073 секунди с 25 запитвания. (Pretty URLs adds 0.015s, 2q)

Google e прегледал тази страница септември 05, 2019, 04:50:37