Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Промишлените зони - изток ,запад  (Прочетена 28204 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
Flying spur
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 515


Nothing good comes easy


Профил WWW
« Отговор #15 -: юни 22, 2013, 04:01:15 »

Няколко снимки от откриването:


13718150091.jpg
Промишлените зони - изток ,запад
* 13718150091.jpg (588 KB, 1280x853 - видяно 4721 пъти.)
13718199937.jpg
Промишлените зони - изток ,запад
* 13718199937.jpg (143.31 KB, 1280x853 - видяно 3497 пъти.)
« Последна редакция: юни 22, 2013, 04:02:54 от Flying spur » Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4658



Профил Ел. поща
« Отговор #16 -: юни 25, 2013, 12:09:11 »

Е... да не разсъждаваме толкова семпло. Не ти ли оправя настроението фактът, че нямат клонове в София, Пловдив, Варна, Бургас.... Логиката е същата.

Всъщност си прав. Това силно напомня класическия анекдот за оптимиста и песимиста, в който според първия чашата била полупълна, а според втория - полупразна... Wink
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
Flying spur
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 515


Nothing good comes easy


Профил WWW
« Отговор #17 -: юни 25, 2013, 05:00:17 »

A какво стана с другата сграда на фирмата за селскостопанска техника до печатни платки?
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1839


Профил Ел. поща
« Отговор #18 -: юни 27, 2013, 03:02:09 »

Е... да не разсъждаваме толкова семпло. Не ти ли оправя настроението фактът, че нямат клонове в София, Пловдив, Варна, Бургас.... Логиката е същата.

Всъщност си прав. Това силно напомня класическия анекдот за оптимиста и песимиста, в който според първия чашата била полупълна, а според втория - полупразна... Wink
Лошото е, че според мнозинството от русенци чашата им все е полупразна, каквото и да става и с каквото и да я пълнят! Wink
Мдаа, прословутият русенски песимизъм...
Активен
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 349



Профил Ел. поща
« Отговор #19 -: юли 09, 2013, 09:21:11 »

Част от русенци, за съжаление значителна, живеят в плановата икономика и всичко което не е завод за тежко машиностроене с поне 3000 души персонал не е годно да носи печалба и светли дни на хората и следователно е безмислена инвестиция и пране на пари.
Активен
ilko
Илко
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 520


Профил Ел. поща
« Отговор #20 -: юли 09, 2013, 10:02:43 »

Аз съм ,от тези които уважават индустрията . За разлика от градинарите,чиновниците и фризъорите ,промишлените работници произвеждат продукт който може да се пакетира и изнесе за кинти . Не вярвам от чужбина някой баровец да дойде и да се подстриже при градския стилист . Въобще цялата шашма със сферата на услугите и администрациите като дял от икономиката скоро ще избоде очите на невиждащите . Погледнете Китай и САЩ . Правителството на последните като лидер в сектора на услугите имат дългове на стойност април месец  $16.805 трилъона/16 805 000 000 000 .Джи ди пи,би ни пи ,какво ли не пи ........истината е че с търговски дефицит няма прокопсване .  Smiley
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1839


Профил Ел. поща
« Отговор #21 -: юли 10, 2013, 01:40:16 »

Част от русенци, за съжаление значителна, живеят в плановата икономика и всичко което не е завод за тежко машиностроене с поне 3000 души персонал не е годно да носи печалба и светли дни на хората и следователно е безмислена инвестиция и пране на пари.
Wink
Аз съм ,от тези които уважават индустрията . За разлика от градинарите,чиновниците и фризъорите ,промишлените работници произвеждат продукт който може да се пакетира и изнесе за кинти . Не вярвам от чужбина някой баровец да дойде и да се подстриже при градския стилист . Въобще цялата шашма със сферата на услугите и администрациите като дял от икономиката скоро ще избоде очите на невиждащите . Погледнете Китай и САЩ . Правителството на последните като лидер в сектора на услугите имат дългове на стойност април месец  $16.805 трилъона/16 805 000 000 000 .Джи ди пи,би ни пи ,какво ли не пи ........истината е че с търговски дефицит няма прокопсване .  Smiley
Това принципно е вярно. Има само едно изключение - ако печаташ парите на света (долара), ако световната енергийна суровина се търгува в долари (петрола) и ако световния паричен еквивалент се търгува в долари (златото). А по случайност на всичките три изключения отговаря САЩ... Cheesy
Активен
Flying spur
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 515


Nothing good comes easy


Профил WWW
« Отговор #22 -: август 05, 2013, 05:25:31 »

Нов сервиз за тахографи в Русе



Сервизният център MAN - Русе, на компанията Рубикон Шипинг ЕООД, който е оторизиран сервиз за товарните автомобили MAN и автобусите MAN и Neoplan за страната, вече предлага на своите клиенти и сервиз за тахографи.

 Новата услуга включва монтаж, проверка и ремонт на всички видове аналогови и дигитални тахографи.
 Партньорството между Рубикон Шипинг ЕООД и MAN Truck & Bus AG е от 2009 г. и продължава и при МВБ Трак енд Бъс България ОOД – от миналата година - единствен официален представител на немските марки за страната ни.

Активен
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 349



Профил Ел. поща
« Отговор #23 -: февруари 07, 2014, 03:22:41 »

Така трябва да се случват нещата в България и в Русе най-вече!

Цитат
"Експрес сервиз" ще изгражда ново депо за ремонт на локомотиви в Русе
Русенската компания за производство и ремонт на локомотиви "Експрес сервиз" смята да изгражда нов цех за ремонт на локомотиви в Русе. В момента компанията е в процес на оформяне на документацията за предстоящото разширение на ремонтната си дейност, съобщи за "Капитал дейли" Цветелин Колев, мениджър на фирмата. Ръстът на поръчките за ремонт на локомотиви от частните превозвачи е причина компанията да предприеме тази стъпка, допълни той. С откриването на новия цех ще се създадат нови 60 работни места в компанията, която сега е работодател на 100 човека.

С помощ от частни превози

Новото депо ще е в съседство с досега съществуващата база на "Експрес сервиз". Инвестицията в начинанието до момента е в размер на около 800 хил. лева, вложени в закупуването на терена на бившето разтоварище за керосин на летище Русе. "По наша инициатива кметът на града поиска от Министерството на транспорта този имот да бъде прехвърлен на общината, тъй като той беше в капитала на неработещото летище Русе, обясни Колев. Така на практика компанията придоби от общината чрез търг имота, който е с площ 42 дка. Точният размер на окончателната инвестиция по изграждането и пускането в експлоатация на новата част от "Експрес сервиз" все още е трудно да бъде изчислена поради началния етап на работата по нея.

Мениджърът на дружеството коментира, че делът на частните жп превозвачи се увеличава, те са по-гъвкави, по-амбициозни и с оптимизиран персонал в сравнение с държавната БДЖ, поради което вече заемат половината от пазара на товарни превози. Увеличеният им дял налага частните компании да търсят и качествена услуга по ремонта на своите локомотиви, коментира Цветелин Колев. От 2010 г. "Експрес сервиз" има лиценз за железопътен превозвач.

Наследник на активи

Русенската фирма, която е единственият в момента производител на локомотиви у нас, е закупила ключовото оборудване от фалиралия "Локомотивно-ремонтен завод" в Русе. ЛВЗ беше част от БДЖ до 2001 г., а след приватизацията си смени няколко собственика и от 2007 г. беше в "Железопътна инфраструктура-холдингово дружество", контролирано от Васил Божков. Преди около три години компанията спря да работи и заради неплатени задължения активите му бяха продадени на търг от съдебен изпълнител. "Експрес сервиз" купи част от тях.

Самият ЛВЗ има над 150-годишна история и е създаден, за да обслужва първата жп линия в България – тази между Русе и Варна. След придобиването на активите на завода "Експрес сервиз" може да предложи на своите клиенти всички услуги по ремонта на техниката. Междувременно компанията продължава сътрудничеството си с немската компания "Хегеншайт". За нея в Русе се разработват и произвеждат локомотиви, задвижвани от големи акумулаторни батерии и електромотори. Подобни електролокомотиви вече се експлоатират в Китай, Великобритания, Израел и Саудитска Арабия.

http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2014/02/06/2236247_ekspres_serviz_shte_izgrajda_novo_depo_za_remont_na/
Активен
Orthodox
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4658



Профил Ел. поща
« Отговор #24 -: юни 09, 2017, 12:46:21 »

Индустриална зона получи името си след конкурс
6 юни 2017

Бившияг КТМ вече е „Дунавска индустриална зона ТЕГРА“.


Територията на бившия комбинат за тежко машиностроене между градовете Русе и Мартен, където са разположени близо 45 фирми, осигуряващи около 2500 работни места, ще се нарича Дунавска индустриална зона "Тегра". Името е избрано след конкурс, съобщи управителят на "Булмаркет" Станко Станков, който е от Инициативния комитет, създаден за тази цел.

В надпреварата с общо 172 предложения са се включили повече от 60 участници, като победителите бяха наградени в понеделник.

От Инициативния комитет обясниха, че старото име на град Мартен е Тегра - крепост, която е била част от римския крайдунавски лимес.

Организаторите на конкурса казаха още, че адресът на зоната - т. нар. бивше КТМ, останал като отпечатък от несъществуваща отдавна икономическа структура - не отразява сегашното й състояние и авторитета на компаниите, които развиват своята дейност в нея.

Сред официалните гости на събитието бяха областният управител на Русе Галин Григоров и заместник-кметът на града Наталия Кръстева.


http://ruse.dir.bg/news.php?id=25869783
Активен

Smiley Четете и русенските теми във форума на SkyscraperCity!
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 349



Профил Ел. поща
« Отговор #25 -: юни 18, 2017, 12:01:05 »

Звучи доста по-добре от КТМ  Cheesy
Активен
n00b
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2103


Профил WWW
« Отговор #26 -: юни 18, 2017, 12:54:12 »

Сега остава да пуснат градската железница дотам. Въобще предвид жалкото състояние на градския транспорт, неадекватната схема и грохналите тролейбуси и автобусчета, ставам все по-голям фен на идеята. Например като има 2500 работещи там, градския транспорт покрива ли го това изобщо?
Активен
Русенец
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1839


Профил Ел. поща
« Отговор #27 -: юни 18, 2017, 04:59:34 »

Май повечето фирми разполагат със собствен транспорт.
Активен
vesel
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2319


Профил Ел. поща
« Отговор #28 -: юни 18, 2017, 09:22:39 »

Има и друго. Ходенето на работа ( и до тоалетна) със собствен автомобил се счита за въпрос на престиж по тези географски ширини. Съчетано с неадекватен масов транспорт дава "чудесни" резултати.
Активен
SKCH
Sr. Member
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 349



Профил Ел. поща
« Отговор #29 -: юни 18, 2017, 09:38:41 »

Има и друго. Ходенето на работа ( и до тоалетна) със собствен автомобил се счита за въпрос на престиж по тези географски ширини. Съчетано с неадекватен масов транспорт дава "чудесни" резултати.

Съжалявам за офтопика, но това не е съвсем така. Причината много хора да не ползват обществен транспорт е, че той е мръсен, претъпкан или пък безкрайно нередовен и определено е по-бавен от придвижването с лек автомобил. За сметка на това не е много по-евтин. Изобщо специално в Русе хората отдавна отвикнаха да разчитата на градския транспорт. И е нормално. Не може събота и неделя 5 линия да има ... 2 курса за деня. Как да разчитам на нея?
Активен
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Страницата е създадена за 0.126 секунди с 25 запитвания. (Pretty URLs adds 0.012s, 2q)

Google e прегледал тази страница ноември 06, 2019, 12:46:58